Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Lauantaita - 1

elämännälkäinen

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Lauantaita
« : 02. Elokuuta 2014 klo 15:45 »
  • Tykkää (3)

• Uskallauduin mukaan, jonkin aikaa seikkailtuani täällä. Olen keski-ikää uhkaavasti lähestyvä täti-ihminen, joka ei ole vielä kadottanut sisäistä lastaan. Uteliaisuus ja nälkä elämää kohtaan kasvaa kasvamistaan, mitä enemmän ikää tulee mittariin. Olen pohdiskeleva ja tarkkaileva yksilö. Mulle tärkeitä asioita elämässä on luonto, perhe, rakkaus, rehellisyys, aitous, tasa-arvoisuus ( en nyt vain tarkoita miesten ja naisten välistä tasa-arvoa).
    Omassa elämän piirissäni olen monen mielestä vähän outo lintu ja ylpeä siitä ;D.
    En ole vegaani, vaan ihan tavallinen sekasyöjä, kirkkoon kuulun, mutten tiedä mihin uskon.
    Kamalan hankalaa keksiä itsestään mitään mielenkiintoista kerrottavaa, tavallinen vanheneva nainen siis vain.
    En ole varma pitikö tähän laittaa kuvaa, mutta laitetaan varmuudeksi.
    Oho, esikatselussa se ei näy. Katotaan kuin eukon käy   :-\
    Kirjattu
    Kun tietää mikä on tarpeeksi, on rikas

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    Vs: Lauantaita
    « Vastaus #1 : 02. Elokuuta 2014 klo 15:51 »
  • Tykkää (0)

• Hei hauskaa että tulit kirjoittelemaan! Ja olihan tuossa hyvin siitä, millainen olet! Pohdiskeleva ja tarkkaileva yksilö, kuulostaa tutulta. Siksi itsellänikin on toisinaan vaikea keksiä kauheasti sanottavaa tai kirjoitettavaa. :)

Ja tuskinpa täällä ketään pyörii, joka ei vanhene... :D

Ps. Ja kuva ei ole pakollinen, mutta mukavaa se on nähdä! :)
    « Viimeksi muokattu: 02. Elokuuta 2014 klo 15:55 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2 : 02. Elokuuta 2014 klo 17:09 »

Hei vaan! En mäkään enää vuosiltani tyttönen ole.  :sydamia
    Ajatusmaailma varmaan merkitsee enemmän kuin ikä numeroina...
    Kirjattu

elämännälkäinen

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 02. Elokuuta 2014 klo 17:35 »
  • Tykkää (0)

• Heeei, kiva saada viestejä. Huomasin olevani Hippiäinen  :D. Totta, numeroita se ikä vain on ja kuten sanoit, ajatusmaailma ja pään sisäinen tunne on huomattavasti tärkeämpää.
    Kiva tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia.
    Kirjattu
    Kun tietää mikä on tarpeeksi, on rikas

kirkasmieli

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 02. Elokuuta 2014 klo 20:18 »
  • Tykkää (1)

• Tervehdys!

Nimimerkistäsi tuli mieleen että mulla ainakin tuntuu että "ruokahalu kasvaa syödessä"  :ruokaa ..eli mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän osaan nauttia elämästä! Ei se tosin päiviin tai vuosiin liity vaan laajenevan ymmärryksen suomaan (ajatus-)maailman avartumiseen.. Enivei, on se vaan kiva kun on mukavaa!
    Kirjattu