Heippa!
Olen 26-vuotias, Oulusta kotoisin, asun Bulgariassa sieluni rakastetun kanssa.
Elämäni tuntuu aina olleen sisäisesti vaikeaa, masennusta, ahdistusta, syömishäiriötä yms., mutta tällä hetkellä koen uutta valoa ja johdatusta niistä ylipääsemiseen. Haluan olla onnellinen ja hyvä ihminen, keveys ja viattomuus sydämessäni. Haluan auttaa muita.
Olen harrastanut monenmoista meditaatiota ja muita henkisiä harjoituksia joitakin vuosia. Tällä hetkellä en oikein harrasta mitään joidenkin sairauksien takia, mutta tuntuu siltä, kuin se olisi uudestisyntymässä, palo henkisiin harjoituksiin. Minua kiinnostaa unet, astraalimaailma, henkiset olennot, luonnon henget, yrtit. Se taika ja kauneus, jota on aamuauringon valossa puiden lehdillä, pilvissä vuorten yllä, luonnon väreissä sateella, hetkessä juuri ennen auringonnousua, yön tyyneydessä. Yritän löytää taikaa ja kauneutta elämääni.
Maallisemmalla tasolla tykkään valokuvaamisesta, luontokävelyistä, matkustamisesta, lukemisesta, yrttijutuista kuten voiteiden ja öljyjen tekemisestä.
On aika harvinaista löytää samanhenkisiä ystäviä, eikä minulla niitä juuri ole (saman- eikä erihenkisiäkään

), ja kenties täällä saisin joihinkin sellaisiin yhteyden.