Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Matami - 1

MarikaMarika

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Matami
« : 27. Tammikuuta 2016 klo 11:43 »
  • Tykkää (4)

• Toivottavasti tämä tuli nyt oikeaan kohtaan painoin että aloita uusi aihe

Olen 23 vuotias nainen ja olen pikkuhiljaa kasvanut hippimäisen stereotypian mukaiseksi, ei tarkoituksella kuitenkaan. Olen punatukkainen vegaani, opiskellut taidetta ja sosiaalialaa nyt olen työtön ja pohdin oravanpyöräteemoja. Boikotit kiehtoo viimeisimpänä muovipussit ja henkkamaukka. Arvatenkin minulla on kissoja lemmikkinä.

Minulle on syntynyt kaipuu löytää samanhenkisiä ihmisiä ja tämä on eräänlainen yritys siihen suuntaan.

Välillä tuntuu ahdistavalta ja väärältä yrittää luovia yhteiskunnassa, jonka rakenteet ja arvot ovat niin kummallisia. Unelmana olisi tietenkin asua jonkinlaisessa kyläyhteisössä jossa olisi onnistuttu irroittautumaan joistakin modernin elämän ehdoista olematta silti täysin irrallaan ns normaalielämästä. Vetävimmät vaihtoehdot on kommuuniasuminen, traileriasuminen ja siirtolapuutarhat  O0

Kerro jotain itsestäsi
    Kirjattu

kuunkulkija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Matami
    « Vastaus #1 : 19. Huhtikuuta 2016 klo 15:18 »
  • Tykkää (1)

• Tervehdys!

Täällä vastailee punatukkainen kasvissyöjä, taiteeseen totaalisesti hurahtanut 21-vuotias opiskelijanainen! :)

Olen itse kulutusyhteiskuntakriittinen ja syvällisempiä arvoja etsiskelvä akateeminen hippiäinen, mutta kuitenkin koen olevani melkoisen tuomitsematon ja puolueeton tyyppi suuntaan jos toiseen. Tällä hetkellä koitan tulla tietoisemmaksi omista kulutusvalinnoistani, ja lisätä sekä lähiymäristön, että itseni hyvinvointia sitä kautta. Luonto, rauhallinen hengailu ja kirjallisuus ovat jees!
    Jos kiinnostelee jutustella enemmän, laita toki yksityisviestiä! :)
    Kirjattu
    - rauhaa ja rakkautta

MarikaMarika

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Matami
    « Vastaus #2 : 26. Kesäkuuta 2016 klo 18:11 »
  • Tykkää (0)

• Voi video toivottavasti tää tulee taas oikeaan kohtaan 😅

Kiitos vastauksestasi, huomasin vasta että olen kirjoittanut ihan harakoita tuohon aloitukseen mutta eipä tuo!

Kuulostat mukavalta ihmiseltä! Kukkia sinulle! 💐💐🌺🌷
    Kirjattu