Laitetaan nyt tännekin

Olen 22-vuotias tyttönen, joka on vahingossa eksynyt tänne hippifoorumeille.

Sydäntäni lähellä ovat luonto, eläimet ja elämästä nauttiminen. Olen sitä tyyppiä, joka viihtyy mökillä, retkillä, ja matkoilla, mutten ole löytänyt mieheni lisäksi oikein samanhenkistä seuraa, joten olen hieman jumiutunut kotihiireksi kolmen rottani kanssa. Mielipuuhiani ovat saunominen, grillaaminen, kalastaminen ja ratsastaminen. Haaveissa olisi maatalo, muutama kana ja vuohi pihalla, sekä oma poni jonka kanssa samota metsissä. Utopioissani eläisin ehkä mahdollisimman omavaraisessa yhteisössä tai kommuunissa maalla, sillä kaipaan ihmisten seuraa lähelleni, eivätkä perinteiset perhearvot ole välttämättä minua varten. En ole kovin hengellinen, en pidä lukemisesta, enkä runoiluista, sen sijaan politiikka kiinnostaa jonkin verran (liberaalit arvot; valtion ja kirkon erottaminen toisistaan, lisää uusiutuvia energiamuotoja, Suomesta yksikielinen maa, kannabiksen dekrimilasiointi, pois turhaa sääntelyä..). Olen hituisen nörtti sekä brony, tykkään pelata koneella morppeja ja kuuntelen kaikenlaista musaa suomilegendoista psytranceen jne. Lempileffa on Ronja Ryövärintytär. Haaveissa olisi osallistua joskus metsäfestareille tai kokeilla larppaamista, vaan löytyisipä joku ystävä mukaan

. Saa laittaa viestiä.