Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Moro! - 1

Jurputtaja

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Moro!
« : 28. Heinäkuuta 2017 klo 12:35 »
  • Tykkää (1)

• Mitäs tähän kirjottaisi. No olen tämmönen outo 25v ikiteini metsämies. Jonkinsortin hippielämä on tullut tässä muutaman vuosien sisällä enemmän ja enemmän elämääni. Kaikki lähtösin varmaan meditaatio harjoitteluista ja siitä että kasvoin lapsuuteni aikalailla keskellä metsää. Oon eläinrakas ja haluisin koiran jonka kanssa tehdä pitkiä lenkkejä metsissä ja välillä kaupungissa. Tulee muutaman kaverin kanssa pyörittyä tampereella ja löytää mut voi millon mistäkin sieltä.

Tarkotus olis löytää opiskelupaikka Tampereelta ja sitten pysyvästi muuttaa sinne ainakin opiskelujen ajaks.

Viikottain tulee päivän vaellusretkiä tehtyä ja mutta tarkotus olis päästä joskus vähän pidempiäkin reissuja käppäileen. Tarvitaan enään kokemus ja oikeanlaiset varustukset ja mahdollisesti myös seuraa.

Ruoka kiinnostaa minua myös. En ole vegaani mutta olen tässä vuosien sisään muuttanut ruokailutottumukseni enemmän kasvien ja hedelmien yms puoleen. Joten siitäkin voin keskustella ja vinkkejä antaa mistä saisi proteiiniä parhaiten jne.

Parhaiten varmaan saa yhteyttä sähköpostilla mutta yritän muistaa tännekki jotain kirjottaa.
    Kirjattu

intergalacticsuperhero216

• Vieras
    Vs: Moro!
    « Vastaus #1 : 28. Heinäkuuta 2017 klo 17:57 »

Morjesta, sano. Mitäs tahtoisit tampereella oppia, oon kans oppini sieltä hakenut. On meillä muutakin yhteistä, vartuin kans metsässä ja oon eläinrakas. En kyllä oo kovin ruokaorientoitunut, mut pyrin saamaan kaiken energian mahdollisimman vähien välikäsien kautta. En oo nähny proteiinia, tavallaan uskon siihen, mut mitään henkilökohtaista kokemusta mulla ei oo. En tiedä mistä sitä saa. Jos et löydä niin kannattaa ehkä etsiä jotain muuta. Onnea ja iloa vaelluksillesi.
    Kirjattu

Jurputtaja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Moro!
    « Vastaus #2 : 02. Elokuuta 2017 klo 19:15 »
  • Tykkää (0)

• En mää oo täysin varma mitä mää haluan oppia. Mennyt vaan elämänmukana mihin ikinä se on mua vienyt ja saanut oppini sitä kautta. Lähinnä tuossa ruokajutussa kiinnostaa minkälaisia ruokaa muut ihmiset valmistaa. Tuo kasvisruokapuoli ei ole vahvuuksia mutta se kiinnostaa. Ehkä lähinnä kiinnostaa keskustella uusien ihmisten kanssa ja saada uusia tuttavuuksia ja sitä kautta uusia kokemuksia.
    Kirjattu