Kuva tulee joskus
Heippa!
Olen 1991 vuoden tuotos ja loppuvuoden lapsi. En oikeen tiedä itsekään mitä olen. Sekasotku joka on tämän yli kaksikymmentävuotisen tapahtumavyyhdin kokoonpano.
Rakastan eläimiä hyvin paljon ja omistankin kaksi koiraa. Bordercollie uroksen sekä nartun, jotka menevät monissa asioissa kaikkea muuta edelle.
Harrastan roolipelaamista, kirjoittamista sekä lukemista. Pidän melkein kaikenlaisesta musiikista (varsinkin jos siinä on sanat joista saa selkoa), viihdyn niin seurassa kuin yksiksenikin.
Välillä olen hyvin rauhallinen, hiljainen sekä ujo ja välillä taas lapsenomainen ja riehakas ilopilleri.
Perheeni on toiminut sijaisperheelle melko pitkään, joten olen paljon tekemisissä lasten kanssa ja se on tuttua hommaa.
Aiemmin pidin piirtämisestä paljonkin, mutta nyt on kynään tarttuminen ollut työn ja tuskan takana useamman vuoden.
Olen hiukan ikuisen opiskelijan tyylinen. Kokoon olen kohta saanut jo kaksi ammattia ja kolmattakin lähden opiskelemaan.
Toiveeni olisi joskus päästä maailmanympärys matkalle reppu selässä, ilman aikarajaa ja koirat mukanani. Yksin en ole kuitenkaan uskaltanut lähteä. Saa nähdä, jos toive joskus toteutuu.