Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Pootis - 1

Pootis

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Pootis
« : 12. Toukokuuta 2015 klo 17:15 »
  • Tykkää (1)

• Minä kun muutkin!
    Eli Tamperelainen hippigoottinörtti tai jotain sinnepäin lähinpänä varmaankin, sillä en pidä lokeroinnista. Päivät töissä IT-alalla ja muutoin sosialisoimassa tuttujen ja tuntemattomien kanssa mielellään. Rento, lupsakka, huumorintajuinen. Raha ja minä ei tulla toimeen, ollaan kuin kaksi saman polariteetin magneettia. Monet sanoneet, että "Enpä olis uskonut, että noin karun ja juron näköisen ukon alta paljastuu noin kiltti ihminen". Pahoittelen jo valmiiksi yhdyssanavirheitäni. Takut minulla on olleet nyt vuoden, mutta oman tukkani itsepäisyyden vuoksi ja koska hiukseni ovat luonnostaan suorat, vaativat nämä vielä puuhaa ja ovat katkeilleet :<

Mistä pidän: Kavereista ja ylipäätään höpöttely seurasta, jonka kanssa ei tarvitse välttämättä tehdä sen kummenpaa kuin istua ja nauraa kaikelle tollolle, mutta toisinaan on myös kiva käydä syvällisempiä keskusteluja. Tatuoinnit, lävistykset, bodymodit yms. Kesä ja lämpö. single malt saaristoviskit. Elektroniikka. Musiikki, pitkälti laidasta laitaan smile tällä hetkellä menossa kauhean melodinen kausi ja kuunnellut paljon folkkia kuten Eluveitie ja Arkona, mutta tätä kirjoittaessani taustalla soi Sax Ruins niminen jazz yhtye. Lisäksi ystävien auttaminen on minulle tärkeää.
    Minkälaisten ihmisten kanssa tulen toimeen: hyvin pitkälti kaikkien, mutta lähemmiksi ystäviksi päädyn helposti ihmisten kanssa, jotka ovat avoimia ja suorasanaisia, eivätkä pelkää sanoa asioita. Omistathan siis omat mielipiteet ja kerrot ne. Väärässä olemista ei kannata pelätä, kaikki me joskus väärässä ollaan.

Lemmikit: Tällä hetkellä kanssani asustelee 6kk vanha Ranskan bulldoggi Remi, joka on kauhean sosiaalinen ja ihana tapaus, joka myös tykkään nukkua kainalossa.

Mistä en pidä: Valehtelemista vihaan eniten. En liiemmin piittaa ihmisten lokeroinnista, enkä ennakkoluuloisesta tuomitsemisesta. Lisäksi nykymedian vuoksi ihmisten on vaikea ottaa enään kehuja vastaan tai ottavat ne flirttinä.

tl;dr: Viiksekäs pitkäpinnainen boheemikko, tule ja tutustu.

Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    Vs: Pootis
    « Vastaus #1 : 13. Toukokuuta 2015 klo 20:52 »

Tervetuloa! :)
    Kirjattu

Pootis

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Pootis