Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Rinsessa - 1

Rinsessa

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Rinsessa
« : 18. Elokuuta 2015 klo 14:07 »
  • Tykkää (2)

• Nimimerkillä rinsessa kulkeutuu tänne foorumille 21-vuotias nuori nainen. Hakusessa ehkä hengailu seuraa iltäpäivien ratoksi, mutta toisaalta vaihtaisin ajatuksia elämästä internetin puolella, mutta harvemmin netissä istumiseen on aikaa.

Minuun saattaa törmätä helposti kulkemassa tukka sotkuisella nutturalla ympäri kyliä, mutta toisaalta viikonlopun lähestyessä herään ehkä nimimerkin mukaiseen loistooni. Vielä koen ehkä olevani hieman väärällä foorumilla, sillä vielä hetken aikaa en järin ollut kiinnostunut ekologisuudesta tai muustakaan "hipeille" tyypillisille asioista.

Tällä hetkellä haaveilen liftausreissusta ympäri Suomea, mutta nykyinen kaveripiiri on vääränlainen.  Sama koskee päihteiden käyttöä, olen viime aikoina herännyt vahvasti siihen että viina pitäisi vaihtaa toiseen päihteeseen ja ei kontakteja en sinänsä etsi, niitä löytyy kyllä mutta seuraksi saat aina istahtaa päihtymistarkoituksena. Sanottakoon vielä että tupakointia en harrasta ja lievästi sanottuna kammoksun tupakan tuoksua joten muita vaihtoehtoja tässä haeskelen.

Kirjattu

Kurre

• Vieras
    Vs: Rinsessa
    « Vastaus #1 : 18. Elokuuta 2015 klo 14:16 »

Hippejä on moneen lähtöön,  tervetuloa  ^-^
    Kirjattu

Rinsessa

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 18. Elokuuta 2015 klo 14:20 »
  • Tykkää (0)

• Tulipas tönkköä tekstiä, mutta ehkä tääkin vielä tästä innostuu kirjoittelemaan päivän kuulumisia niin saatte käsitystä minkälainen tyyppi täällä selittelee. Viihdyn netissä ehkä juuri tämän takia että saa kirjoitella omana itseään asioita, ilman että on tunnistettavissa.

Mun kanssa saa tietty lähteä salille tai vaikka lenkille jos osuu samoille hoodeille, sosiaalinen paine kuitenkin tekee treenaamisesta huomattavasti hauskempaa  ;D
    Kirjattu

Noopau

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 20. Elokuuta 2015 klo 10:44 »
  • Tykkää (0)

• Kuulostitpa hauskalle, ja samantyyliselle mitä itse olen!mulle saa laitella viestiä jos joutava höpöttely kiinnostaa :)  elämä on kovin tylsää tällä hetkellä.
    Kirjattu

JokuHippiäinen

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 20. Elokuuta 2015 klo 22:19 »
  • Tykkää (1)

• Liftaus on mukavaa, kannattaa lähteä reissuun!

Ja itsekkään en ehkä mikään täysverinen hippi ole, meitä on monen moista kulkiaa :)

Tervetuloa!
    Kirjattu

Rinsessa

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 22. Elokuuta 2015 klo 14:24 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tätä nuorta ottaa kyllä päähän ja tosissaan :( tuntuu että hukun töihin ja tälläkin hetkellä duunissa mistä lähden seiskalta ajamaan Kirkkonummelle että saan tehtyä leipomuksia ja koristeita serkun rippijuhliin. Joku taas jättänyt kaiken viime tinkaan, mutta ehkä tästä päivästä selvitään hengissä.
    Kirjattu