Moi kaikille!
Oon 23-vuotias tyttö Tampereelta, ja kai jonkinlaiseksi hippikulttuurin edustajaksi itseni miellän. Tänne foorumille kirjauduin, kun saman henkistä porukkaa olen nyt alkanut kovasti kaipaamaan. Parin viime vuoden aikana mulla on tapahtunut joku maailmankuvan muutos tai henkinen herääminen, ja mukana on ollut ja mukaan on tullut kaikenlaista hipahtavaa meininkiä.
Harrastan aika paljon kaikkea tanssista valokuvaukseen. Keikoilla tulee käytyä ja reivaamassa myös, ja musiikki on tärkeää muutenkin. Meditaatio on tosiaan se joka mun mielestä tätä maailmankuvaa on kovasti nyt viimesten vuosien aikana horjuutellut ja heitellyt. Ja nykyään sitä vaan haluaa tutkia kaikkia myötätunnon, kehollisuuden ym. diipadaapa syvyyksiä:D Esim. meditaatiosta ei oikein pääse kunnolla nyk. kaveripiirissäni jauhamaan, vaikka heistä tykkäänkin kovasti. Saa siis kaikki hörhöt ottaa yhteyttä tähän hörhöön!:D
Mitähän muuta... kirppareilla ja luonnossa tykkään käydä köpöttelemässä, ruokaa rakastan, kaikki älytön avaruuskvanttityhjyys... juttu kiinnostaa (dokkarit, kirjat) ja no, buddhalaisuus myös. Jos uusia ihmisiä tapaan, niin saatan olla jännittynyt alkuun, mutta tykkään kyllä saada kaverit nauramaan.