Iisa - Polulta harhaan https://www.youtube.com/watch?v=dAW4DT6Clw8Aloitan esittelyni kappalevalinnalla, sillä ymmärsin juuri kuinka hyvä toi biisi oikeesti on. Toi on sellanen, mistä mun ainakin pitäisi ottaa oppia tässä elämässä: pelot on tehty voitettaviksi ja kaikki mitä tässä tekee, tekee sen sydämmellä ja ilolla. Ainakin pyrkii siihen mahdollisimman usein.
Täällä kirjoittelee päälle parikymppinen nuori nainen Kymenlaaksosta, jota kiinnostaa esimerkiksi meditointi, luomuruoka ja luonnonmukainen kosmetiikka. Piirtely on myös lähellä sydäntä. Superfoodit ja kasvikset ovat osa jokapäiväistä elämääni, mutta välillä maistuvat myös makkaraperunat ja esimerkiksi kanapasta. Omasta jääkaapistani et kuitenkaan löydä lihatuotteita. Fanaattisuus ei kuulu elämääni, mutta olen huomannut että mitä kauemmin syön puhdasta ja terveellistä ruokaa, niin einesten ja lisäaineiden syönti alkaa jopa kuvottamaan.
Luonteeltani olen tunnollinen, mutta ehkä vähän heikko hermo. Monet kehuvat minua aurinkoiseksi, mutta kyllä minäkin koen yksinäisyyttä ja apaattisuutta. Olen aina ollut tyttöporukassa se erilainen ja toisinajattelija, jonka jutuille nauretaan. En
sinänsä ole kokenut kärsiväni ikinä siitä, mutta en voi väittää ettei olisi ihana löytää samankaltaisia ystäviä. Se on ihana tunne kun kerrot ajatuksistasi ja tunteista, ja joku ymmärtää eikä naura. Kiitos siitä.
Tammikuussa 2016 koko elämäni tulee kuitenkin muuttumaan, kun uusi ihmisen alku saapuu tähän maailmaan. En olisi uskonut viime tammikuussa, että vuoden päästä meillä olisi ihan eri kuviot. Vauvakuviot. Olen aina pitänyt lapsista ja olen nähnytkin itseni äitinä jo ihan pienestä pitäen, mutta muutos hieman pelottaa minua. Puoliskoni on taas ollut hieman erilainen tapaus. Sellainen villi ja vapaa röllipeikko, joka vaeltelee yksin metsissä, toisinaan taas reivaa kosmosfestareilla.

Mutta elämä muuttuu. Voihan sitä omaa henkisyyttä ja vahvuutta kasvattaa myös lapsen kanssa. Luulen että se on jollain tavalla myös automaattista. Kumppanini jännittää sitä, että pääseekö hän enään ikinä matkustamaan ja kiipeilemään himalajalle. Sitähän me ei tiedetä mitä lapsi meille tuo. Onko se meille luonnollista vai tuleeko hankaluuksia. Olisi siis tätä kautta mahtavaa löytää myös muita samanlaisten asioiden kanssa "painijia".
Saa ottaa yhteyttä. Nähdään palstoilla

Rakkaudella,
Shiva