Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Täältä kurkistelen - 1

PeikkoEläin

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Täältä kurkistelen
« : 16. Elokuuta 2016 klo 17:32 »
  • Tykkää (2)

• Hei vain kaikille kanssamatkustajille!

Olen parikymppinen nuori nainen Keski-Suomesta. Pidän piirtelystä, kirjoittelusta, päämäärättömästi samoilemisesta sekä toisinaan myös skeban soitosta amatööritasolla. Kanssani kulkee kissani sekä ihana miehenköriläs.

Olen polullani vasta alussa, hyvin keskeneräinen.
    Kiinnostuksia ja pyrkimyksiä on kasvissyöntiin siirtymisessä, toisten auttamisessa sekä positiivisen, stressaamattoman elämänasenteen löytymisessä, näin joitain mainitakseni. Tällaisessa yhteiskunnassa ei vain omat ajatukset oikein kohtaa yleisen mallin mukaan. Tuomitsevaisuus ja lokeroiminen ehkä tulee karkeimpana mieleeni kaiken materiakeskeisyyden lisäksi.

Opiskelen sosiaali- ja terveysalaa, mutta mietteet "normaalista" työstä ovat jotenkin hyvin ristiriitaiset. Vapaaehtoistyö ja muu sellainen kiinnostaa kyllä, missä ei paiskota rahan takia hommia. Ihmisten arvottaminen varsinkin ammatin/koulutuksen suhteen ei sovi pieneen kallooni.

Huono olen itsestäni raapustamaan, mutta pienen hitusen teille pusersin.  ::)

Peikko tämä lopettaa tähän ja odottaa mielenkiinnolla teihin tutustumista ja ajatustenvaihtoa niin pikkuruisista kuin suuremmistakin, värikkäistä ja värittömistä ihmeellisyyksistä.

O0
    Kirjattu
    Elämä on monenkirjavaa.