Hei kaikki!
Tulin tänne foorumille, koska inspiroiduin eräästä omavaraisuus-aiheisesta ketjusta - sitä kautta oikeastaan löysin koko tämän paikan ja kävi mielessä, että harmi etten ole ennen löytänyt!
Olen tämmöinen aika rakkaudellinen ja lempeä ihminen enimmäkseen, josta toisinaan ego ja mieli ottavat vallan (kenestäpä ei joskus) aiheuttaen irrationaalisia ahdistuksia. Tällä hetkellä opiskelen yliopistossa suorittaen nyt kandivaihetta, enkä oikein tiedä pitäisikö (tai jaksanko) jatkaa opintoja vielä pitkään, koska en välttämättä halua "babylonin rattaisiin"

Niinpä haaveilen juurikin esimerkiksi osittaisesta omavaraisuudesta tai ainakin asumisesta maalla ja eläinten pidosta sekä hyötykasvien viljelemisestä. Olen eläinrakas, minulla on lemmikkinä kissa ja koira ja nautin luonnossa liikkumisesta, vaellan aina joka vuosi jossakin erämaassa tai kansallispuistossa. Tänä kesänä suuntaan myös kultani kanssa jollekin hippileirille - en ole sellaisella ikinä käynyt vaikka mahdollisuuksia olisi ollut, typerät uusiin ihmisiin liittyvät jännitykset tulivat tielle. Nyt en anna niille yliotetta!
Toivon täältä lukevani inspiroivia keskusteluja ja ehkä löytäväni myös vertaistukea oman elämäni solmukohtiin, pieniin ja suuriin.

Minulle saa vinkata esimerkiksi hyviä blogeja ihmisiltä jotka asuvat maalla ja tekevät siellä kaikenlaista!
Kiitos ja kaikkea hyvää teille, ihmiset!