Hei kaikille :>
Olen lapsenmielinen luonnonlapsi, näin kesäisin aina paljain jaloin ja lämmöstä nauttien. Rakastan sadetta, eläimiä, luontoa, keinumista, muumeja, värejä ja onnen tunteita. Itse asiassa pidän myös itkemisestä, se puhdistaa.
Minua on aina sanottu oudoksi, persoonalliseksi, puhtaaksi (ajatuksiltani), vanhaksi sieluksi ja keijuksi.
Harrastan taiteilua, valokuvausta, musiikkia, elokuvia, sisustamista, kirpputoreja ja unelmointia. Käytän paljon sadevettä mm. pyykkien pesemiseen, omistan vain kaksi lamppua - sekä ladattavan aurinkolampun, en käytä turhaa sähköä enkä syö punaista lihaa. Paheeni kuitenkin on karkki, nam nam :P Unelmani on asua omassa saaressa, ja unelma ammattini on miljonääri joka toteuttaa toisten unelmia. En ole uskonnollinen ihminen, mutta uskon Universumiin ja joskus ajattelin olevani animisti.
Minulla on hankala aistiyliherkkyys ja nippu muitakin vaivoja, mutta aistit vaikuttavat arkeeni ja elämääni eniten. Asun kahden kanin kanssa (joista toinen on oikeasti koira ja toinen kissa) ja tulevaisuudessa haluan kaksi karvatonta kissaa <3
En ymmärrä ironiaa tai sarkasmia, pidän rutiineista eikä tilannetajuni ole parhaimmasta päästä, mutta osaan nauraa! :D
En opiskele tällä hetkellä mitään enkä ole ammatiltani mikään. Tässä hiukan selvitellään mihin yleensä pystyisin :)
Yhteyttä saa ottaa jos haluaa :>