Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Shelemenaita - 1

shelemenai

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Shelemenaita
« : 11. Elokuuta 2016 klo 20:36 »
  • Tykkää (2)

• Heis!

Kohtapuoliin neljännesvuosisatainen hipintapainen otus ilmoittelee itsestään. Oon ja meen ja teen. Turkulainen ainakin vielä seuraavan vuoden verran. Oon tällainen stereotyyppihumanistivegetaristihippi, poly ja pan - rakkaus on kaikista suurin. Tykkään lokeroimattomuudesta ja siksi olen kuluttanut aikaani keksimällä mahdollisimman laajoja lokeroita itselleni jotka eivät kerro oikeastaan yhtään mitään mutta samalla silti kaiken.

Hymyileväinen sosiaalinen punapää, jolla on oma hippiverkosto vielä vähän hakusessa. Mulle siis saa laittaa viestiä ja olisin oikein otettu jos joku haluaisi jopa kahville/teelle/muullevastaavalle lähteä ja jutskata mun kanssa maailmasta, olemisesta ja yhteisesti mietityttävistä aiheista. Mun kanssa on aika helppo tulla toimeen ja puhua, tykkään ihmisistä ja ihmisten kanssa olemisesta.

Muita kiinnostuksen kohteita ovat kirjat (mitä enemmän, sitä enemmän), kaikenlainen henkisyys, visuaalisuus ja siihen liittyvät jutskat. Kaikki kaunis on ihanaa ja oikeesti haluaisin vaan ympäröidä itseni kaikella nätillä, söpöllä ja kauniilla - niin ihmisillä kuin materiallakin, mutta ehkä ennen kaikkea tilanteilla.

Olisi kivaa tutustua teihin kaikkiin!  ;D
    Kirjattu