Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Varjotar hiipi varjoista aurinkoon - 1

Varjotar

• Vieras
Varjotar hiipi varjoista aurinkoon
« : 19. Maaliskuuta 2015 klo 14:12 »

Heipä hei.
Eksyin tänne vahingossa, mutta menköön nyt 8)
Mystinen ja anarkistinen oman tiensä kulkija joka käy tuulella ja (.. jokin goottipunkkarimetallisti.. en mä tiiä enää itekää-sekoitus) on päässyt hippiytymään tässä ajan kanssa..
Kissan kanssa asustellaa kaupungin laidalla ja otetaa ahkerasti kevätaurinkoo :)

Uskaltaakaa vaa juttusille, eipä sitä koskaan tiiä millä tuulella taas oon ^-^

« Viimeksi muokattu: 19. Maaliskuuta 2015 klo 14:16 kirjoittanut Varjotar »
Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Varjotar hiipi varjoista aurinkoon
« Vastaus #1 : 19. Maaliskuuta 2015 klo 20:45 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa!

Itse taas oon ennen ollut enemmän hippihenkinen ja ajan kanssa kääntynyt enemmän anarkismin puolelle.
    Kirjattu

jokuhippi

• Vieras
    « Vastaus #2 : 20. Maaliskuuta 2015 klo 22:16 »

Hei!

Itelläkin just toisin päin eli hipistä vähän anarkistiseksikkin tai jotain sinne päin  :) Goottipunkkarimetallisti? Alkoi vähän kiinnostaa mitä tämä tarkoittaa  :) Oikeestaan piti kysyä musiikkityylistäsi jotain  :D noooooh mitäs sinä kuuntelet?  ^-^
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #3 : 21. Maaliskuuta 2015 klo 09:43 »

Joo, joku tommonen, koska surffaan sujuvasti sinne tänne. Kuuntelen vaikka mitä: punkia, metallia, gothic rockia, perinteisestä rockia, industrialia, EBM:ää ja kaikkien näiden miljoonia alagenrejä. Sitten menee esim. experimental blues, country, jotkumikälie psykedeeliset.. Onhan näitä. Tähä asti ehtiny hyvin pehmetä päästään. Ei kaiken tartte olla plkun päälle, mutta perikskää ei pidä antaa ^-^
    Kirjattu

Pootis

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 15. Toukokuuta 2015 klo 10:46 »
  • Tykkää (0)

• (.. jokin goottipunkkarimetallisti.. en mä tiiä enää itekää-sekoitus) on päässyt hippiytymään tässä ajan kanssa..

Kuulostaa aivan liian tutulta :D vieläkin tulee metallia yms kuunneltua ja keikoilla ravattua, mutta hipinretkuksi on muututtu
    Kirjattu