Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Haluaako hipit.fi miitata, jos, niin missä ja milloin -topik 2018 - 1

Lammen Pei

• Vieras

Vai meneeks hipit vaan menojaan tän kesän&syksyn?

Paikat: Helsinki, Lahti ja Tampere ois esim. itelle mahollisia kohtauspaikkoja sovittaessa. Tre ja Hki puistot siis.

Aattelisin myös että tänne Lahteen saa tulla yöksikin, mut siit pitäis vaan tehdä suunnitelma..ja viel varmistaa. Että jos, niin tän kuun 14. päivän jälkeen loppukuuhun asti ois mahollisia päiviä mun kannalta...14. päivä käy sillee että oltais vasta illemmalla Lahes itse. Täällähän Lahdessa on nuo GreenGrass -systeemit (ilmainen puistomusiikki-tapahtuma) kesäisin tuolla Pikku-Veskun puistossa lähellä keskustaa ja heinäkuussa ne olis 14. ja 28. päivä... Musta ne aika heikosti ilmoittelee ketä on tulossa esiintymään..organisointi muutenkaan ihan taija olla vahvoilla.

Meidän asumus on täällä n. 6 km keskustasta, joten tänne pääsee sit bussilla tai kävellen. Meil on levitettävä 140 cm levee sohvafuton ja sit tommonen perussänky..eli sen verran pystyy mukavasti majottamaan vieraita..lattiatilaa on toki.

Mutta mä olen vähän laiska järkkäämään, kun ei ole kokemusta ja mulla ei ole varaa syöttää ihmisiä, eli omien eväiden meininki olis suotavaa, tos on lähel lähikauppa kyllä. Ja lähellä on ihan hienoo metsää ja rantaa.

Heitän tän nyt vaan siis ilmoille. <3. (tääl foorumilla on kyl aika kuollutta ollut,,että onkohan kaikki reissussa...tms.)
Kirjattu

sateenvaari

• Vieras
Vs: Haluaako hipit.fi miitata, jos, niin missä ja milloin -topik 2018
« Vastaus #1 : 02. Heinäkuuta 2018 klo 13:06 »

Jooo haluan!
Mulle sopis just toi 14.7 ja Lahessa, miksei muuallakin mutta erityisen hyvin täällä :D. Kannatan nyyttärimeininkiä ja greengrassia mutta muutkin sijainnit sopii. Asun itse keskustassa niin majoitukset kunnossa omasta takaa ja pystyn ainakin 1 henkeä ottamaan meille jos on ulkopaikkakuntalaisia yösijan tarpeessa :) elokuussa on myös vapaita kaikki viikonloput mulla et sillonkin pääsisinn miittiin.
Kirjattu

Galaktika

• Vieras
« Vastaus #2 : 02. Heinäkuuta 2018 klo 13:24 »

Hei jooo olispa kiva :) Mullekin pitäis käydä toi 14.7. ja Lahtikin ok. Mut myös Tre ja Stadi. Greengrassi vaikuttaa hyvältä jos Lahteen aikoo. :peukku

Ja nii ps. mulki Lahti majotukset kunnossa!
« Viimeksi muokattu: 02. Heinäkuuta 2018 klo 13:26 kirjoittanut Galaktika »
Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
« Vastaus #3 : 02. Heinäkuuta 2018 klo 16:18 »

Joo, me ollaan muksun kans Helsingis ja Espoossa 14. päivä mutta palaillaan sieltä niin että viimeistään viideltä/kuudelta ollaan tod.näk. Lahdessa taas. Eli jos sinä päivänä miittiä, niin Helsinki tai Lahti molemmat hyvii meille.

GreenGrassilla alkaa kaiketi 16:00, mutta tosiaan, ei lue vielä että mitä olis luvassa.

Täällä infoa paikasta, jos joku ei tunne:
https://www.facebook.com/inspis.info/?hc_ref=ARSkJVyaoEnt__7TL7WKX2K9IY6Z6Mp1vegMzdi3u_NxsiaYQlTaS70iMTDLebl2rJE&fref=nf
Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
« Vastaus #4 : 06. Heinäkuuta 2018 klo 20:53 »

Itseasias Hki/Espoo peruuntui, eli koko päivä olis vapaa 14.. Treellähän on samanviikonloppuna joku häppening myös... GreenGrassin tapahtumasta ei vieläkään mitään kunnollista infoa. ..
Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
« Vastaus #5 : 08. Heinäkuuta 2018 klo 11:54 »

Voipi olla myös että minu eksä tulee minu muksun luo Treelt (en tiiä josko sen kyydis vois päästä treelt ja takas....). en tiiä mitä ne meinaa, mut mulle se meinais sitä että ei tarvitsis olla kokoajan vahtina lapsen touhuille. Eli mä nyt päätin että Lahteen GreenGrassille menisin.. pitää miettii eväspuoltakin että oisko varaa jotain ottaa mukaan

tosiaan jelppailin yht ihmist rahalla niin sit itel vähän tilanne mitä on..ja oon ollut myös hiukka rasittunut, ja jo aattelin ettei tää ollutkaan hyvä idis..mutta nyt taas tuntuu ihan hyvältä ajatukselta. Olis kiva nähä ihmisiä, muitakin kuin niitä mitä yleensä näkee, vaikka ei niiskään mitään vikaa ole :)

Mut ilmoitelkaa tähän tai yyveellä viel tulemisista? Niin tiiän sitten.
Kirjattu

sateenvaari

• Vieras
« Vastaus #6 : 08. Heinäkuuta 2018 klo 15:51 »

Mä oon ainakin tulossa!   ^-^
Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
« Vastaus #7 : 08. Heinäkuuta 2018 klo 18:54 »

Kivaa:) ! Neljältä ehkä sitten jo, vai (ei mitään tarkaa aikatauluu..tarvi olla)..? mä luulen että lapsonen on mukana alussa ainakin...ihan vaan mun kanssani. Eli jos siel on tänänkin vuonna se leikkimaja/muuta välineistöä muksuille, niin siihen varmaan tullaan.
Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
« Vastaus #8 : 08. Heinäkuuta 2018 klo 19:48 »

Jos Tampereelt joku haluu kyytiin, niin yks kuulemma mahtuis, niin ettei ole liian ahdasta. Ja silloin ei ole mitään tarkkoi lähtöaikataului todelkaan. Mutta stoppi Lahes yleensä kestää n. 2-3 tuntia vähän muksunkin jaksamisen mukaan (yleensä viimeistään kuudelta hän on ollut täällä).

Jos kukaan hipeistä ei haluu Treeltä, niin kysyn viel yhtä kaveria. Joten seurailen viel tilannetta, mulle saapi laittaa aina yksärii jos edes miettii tulevansa.
Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
« Vastaus #9 : 13. Heinäkuuta 2018 klo 12:28 »

Säät lupaa vähän huonoo tänne Lahteen huomiselle. Ois musta jotenkin kivempi kutsuu tänne Mukkulaan kahville/teelle/rooibokselle/matélle ..ei sinänsä sade mitenkään kauheesti haittaa, mutta noh. tulipa mieleen.

Oon tän kämpänkin jo saanut melko siistiin kuntoon, pöydänkin liimasin ja tuolin kiristin! Meinas olla vähän perjantai 13. kun tänään on (ehkä) vieraita tulossa, ja kaikki tuommoset huonekalut hajoaa :) Mutta miltä tuntuu niin sen mukaan sit.
Kirjattu

sateenvaari

• Vieras
« Vastaus #10 : 13. Heinäkuuta 2018 klo 15:03 »

Oisko joku wa-ryhmä hyvä? Voin heittää lammen pei sulle numeron meses tai yv

Mukkula hyvä idea myös  :peukku
Kirjattu