Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Ihmisiä. Kaveriksi, juttuseuraksi. Kaikkialta. - 1

q

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Ihmisiä. Kaveriksi, juttuseuraksi. Kaikkialta.
« : 20. Marraskuuta 2012 klo 15:47 »
  • Tykkää (0)

• Koska tuttavuuksia ei ole koskaan liikaa ja vaikkei siitä isompaa ystävyyssuhdetta syntyisikään, erilaisten ihmisten kanssa keskusteleminen tekee hyvää. Kirjoitellaan ehkä vain netissä, tai voidaan me vaikka kahvillekin mennä, jos siltä tuntuu. Mitä nyt keksiikään. Kirjeitäkin voi laitella, jos innostuu! Ne onkin ihania.

Olen siiskin savolainen pian 18-vuotias tyttö, joka pitää saunasta, teestä, kesästä, keväästä, syksystä ja ehkä hiukan talvestakin. Sekä aika monesta muusta asiasta. Uskon pitäväni myös sinusta, viimeistään kun tutustutat minut loistavaan kappaleeseen, jota en ole aiemmin kuullut. Oon hirmuisen keskeneräinen, mutta isona musta tulee ihan oikee hippi. Ei tokikaan valmis sellainen.

Jonkinlainen huumorintaju voi olla avuksi mun kestämisessä, mutta olen toki otettu kaikista yhteydenotoista.  ;D
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"