Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Perinteisten kirjeiden kirjoittajia? - 1

mylliäinen

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Perinteisten kirjeiden kirjoittajia?
« : 18. Elokuuta 2013 klo 19:32 »
  • Tykkää (1)

• Hei! Etsin kirjekaveria ns. vanhanaikaisten kirjeiden kirjoittamiseen! Kirjoittelin pitkään mummoni ja muutaman eri puolilla Suomea asuvan kaverin kanssa, mutta sähköpostit ja some ovat taitaneet jättää kirjoittamisen heidän puoleltaan (mummoni kanssa vaan soitellaan nykyään :) .

Olen itse 32 vuotta täyttävä nainen, koulutus ympäristöalalta. Olen naimisissa ja olen siten myös osa-aikainen äitipuoli. Olen eläin- ja luontorakas, minua kiinnostaa myös taide ja musiikki, maalaiselämä, riippumatto omenapuiden alla, kahvittelu kivoissa kahviloissa, historia, tulevaisuus, Lappi ja eri kulttuurit. Asun pk-seudulla, mutta voit olla mistä päin tahansa. Toivon, että olet 25+ nainen, ja sinulla voisi olla jotain samoja kiinnostuksen kohteita.

Osaisikohan joku neuvoa, saako tällä foorumilla lähetettyä yksityisviestejä, jotta minun ei tarvitsisi laittaa nimeäni ja osoitettani suoraan tähän foorumille?
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    Vs: Perinteisten kirjeiden kirjoittajia?
    « Vastaus #1 : 18. Elokuuta 2013 klo 20:06 »

Nimimerkkini paikkeilla on puhekupla, joka merkitsee yksityisviestejä
    Kirjattu

Virvukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Perinteisten kirjeiden kirjoittajia?
    « Vastaus #2 : 18. Marraskuuta 2014 klo 15:19 »
  • Tykkää (0)

• Ajattelin juuri tänään asiapostia viedessäni että olisipa kiva kirjoitella oikeita kirjeitä. Jos vielä kaipaat kirjekaveria vvarjosa@ulapland.fi. Olen 34-vuotias kotiäiti Vantaalta. Pidän kirjoista ja eläimistä.
    Kirjattu