Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Saman henkistä kulkijaa hakusessa - 1

celphos

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Saman henkistä kulkijaa hakusessa
« : 19. Marraskuuta 2013 klo 14:58 »
  • Tykkää (1)

• Hei,

Elämäntilanteeni tällä hetkellä on vähän sellaisessa jamassa ettei paljon mahdollisuukia ole tutustua uusiin ihmisiin, ja ne joihin tutstuu täällä päin metsiä eivät ole oikein samalla aallonpituudella. Elikkä siis etsin ihan juttuseuraa ja mahdollisuutta oppia tuntemaan muita, ei ole väliä kummonen olet, kaipaan vain tilaisuutta tutustua uusiin ihmisiin ja samalla tutustuttaa itseäni muille.

Liikaa paljastamatta voisin kertoa itsestäni vähäsen. Olen -92 syntynyt poika, jolla on takana melko monimuotoinen kirjo asumis kohteita, kumminkin nytten suomessa taas asustellut yläaste ja lukio iän. Tällä hetkellä opiskelen yliopiston biologian pääsykokeisiin, tavoitteena päästä vaikuttamaan luonnon hyvinvointiin ja asettua sen puolelle taistelussa vastaan kulutusyhteiskuntaa. Harrastuksiini kuuluu pyöräily, ja olen myös hiljattain aloittanut joogan. Meditoin päivittäin ja olen innostunut kokeilemaan uusia tapoja ilmaista itseään ja tunteitaan. Soittamista kovasti yrittänyt opetella, ja myös laulaminen, kirjoittaminen ja piirtäminen kiinnostaa. Pyrin tuntemaan itseni joka päivä paremmin ja käyn paljon sisäistä pohdintaa siitä miksi käyttäydyn kuten käyttäydyn. Tykkään lueskella kaikkea vähän vaihtoehtosempaa, sillä todellisuutemme muovautuu uskoillamme, ja on hauska muokata sitä vähän jännemmäks ja yksilöllisemmäks. Astrologia on aika iso mielenkiinnon kohde tällä hetkellä. Myös Buddhalaisuudella on suuri vaikutus elämääni ja arvoihin.

Tykkäisin kovasti kuulla teistä ja tutustua teihin, on hauskaa huomatta miten erillainen kirjo meitä ihmisiä oikein onkaan, ja viellä hauskempaa ku kohdalle osuu joku jonka kanssa tuntee olevansa samalla aallonpituudella. Lähettäkää viestiä, niin vastailen miellelläni. :)

Kirjattu

miljoonaunelmaa

• Vieras
    Vs: Saman henkistä kulkijaa hakusessa
    « Vastaus #1 : 26. Tammikuuta 2014 klo 21:10 »

Uusia tuttavuuksia yhä hakusessa?

miljoona.unelmaa@gmail.com

Miljoona Unelmaa SInulle
    Kirjattu

kukkaapina.

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Saman henkistä kulkijaa hakusessa
    « Vastaus #2 : 06. Elokuuta 2015 klo 20:50 »
  • Tykkää (0)

• Kuullostaa juuri siltä mitä itsekkin kaipaan!!  :)

marjaann@gmail.com

täälä minä iloisesti odotan jos vaikka tulis kivoi keskustelui x)) jeij
    Kirjattu