Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Sateenkaarimiehen ilmoitus - 1

aventurine

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Sateenkaarimiehen ilmoitus
« : 01. Joulukuuta 2022 klo 19:53 »
  • Tykkää (0)

• Moi!

Olen ennenkin seuraa etsinyt tällä foorumilla ja nyt uusin ilmoitukseni. Olen rastapäinen sateenkaareva 39v mies Pohjanmaalta etsimässä noin 25-43 vuotiasta miestä elämääni, ystäväksi tai kumppaniksi. Olen hiljattain eronnut, mutta koen olevani valmis tutustumaan uusiin ihmisiin. Naispuoliset ystävät ovat myös tervetulleita. Ei tarvitse olla lähiseudulta, vaikkakin se on plussa. Käy myös pelkkä kirjoittelu silloin tällöin livenä näkemisen sijasta.

Harrastan mm. luontoretkeilyä, sähköpyöräilyä, puutarhanhoitoa, uintia, geologiaa ja musiikin tekoa. Olen taiteilija ja tutkija. Koen olevani varsin henkinen ja päiväni täyttävätkin erilaiset henkiset harjoitukset, lähinnä meditaatio ja rukous. Elämänasenteenani on ikinuori poikamainen elämän kauneuden ihastelu kaiken keskellä.

Hieman olen toipilas vielä elämän myrskyistä, mutta eipä sosiaalisuus ja hyvät keskustelut varmaan pahitteeksi olisi. Viihdyn pääasiassa enemmän yksikseni joskin elämä tuppaa menemään välillä turhankin yksinäiseksi. Olen kieltämättä hieman tarkka kenet tai minkä päästän elämääni. Laita toki rohkeasti viestiä jos resonoi. :sydamia2
    Kirjattu