Hei kaikki te metsänkansalaiset,hiihtolatujen ja polkujen käyttäjät.
Myös kaikki muutkin.
Olen 20 vuotias poika ja en osaa pysyä paikallani pitkiä aikoja.
Alunperin olen kotoisin Hämeen sysisyvistä metsistä. Pitkän ajan asustelin
metsän reunalla.
Nykyään matkustelen ympäri maata jalkojemme alla, tällä hetkellä suomen korkeita harjuja pitkin.
Suomessa pääosin viivyskelen etälukioni loppuun asti, eli ensi vuoteen.
En omista asuntoa,en ole vuokralla ja vaellan paikasta toiseen kantamusteni kanssa.
Tämä sopii minulle täysin, maisemia suomessa kuitenkin riittää.
Haluaisinkin osan niistä nähdä teidän/sinun kanssasi. Kokea hetkiä elämässä jotka
muistamme elämämme ajan tai sitten emme.
Tarjoan siis apua ja seuraa.
Ehkä sinulla on muutto, kasvimaan kääntö, siman pullotus, tarvitsen elävää taulun pitäjää,
haluat lähteä kuvaamaan yhdessä, haluat juoda teetä jonkun kanssa tai kokkaus apua.
Tulen mielelläni sinun luoskesi käymään, tai teelle johonkin lähelle, tai juttelemaan
elämän kaikenlaisista asioista, tai sitten vain tapaamaan sinua tai matkustamaan yhdessä.
Oleskelen mieluusti kanssasi lyhyen tai miksei pitemmänkin ajan.
Kiinnostun nopeasti kaikenlaisista asioista, yritän soittaa 3 instrumenttia, valokuvaan pieniä asioita,istutan puita, kerään ostoslappuja kaupoista, seisoskelen ja tanssin sateessa, luen ja opiskelen henkisiä teitä, kävelen metsissä, luen psykologiaa,filosofiaa ja yritän luoda taidetta jne..
Ehkä tiemme yhtyvät jossain välissä, ehkä kerran tai useammin, ehkä jatkamme yhdessä tietä, en osaa sanoa.