Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

taiteilijat, muusikot, henkisen tien kulkijat! - 1

luna

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
taiteilijat, muusikot, henkisen tien kulkijat!
« : 29. Heinäkuuta 2012 klo 13:18 »
  • Tykkää (0)

• Kaipaisin ympärilleni uusia ihmisiä, erityisesti spirituaalisisesti maailmaa kokevia. Haluaisin jakaa ajatuksia, tunteita ja rakkautta, päästä keskustelemaan syvällisistä asioista joita elämässämme kohtaamme päivittäin. Maailman ja elämän olemus, itsensä tutkiskelu, tajunta, meditaatio, energiat, yhteys luontoon, matkat mielen sisälle.. Parhaimmillaan voisin kohdata ihmisen kenen kanssa tämän kauniin matkan pääsee jakamaan <3

Olen myös haaveillut tapaavani luovia itsensätoteuttajia, joiden kanssa voisi luoda yhdessä jotain uutta maailmaan. Taidetta, musiikkia tai jotain muuta mahtavaa! Vaikka fantasia maailman! Itse nautin kovasti laulamisesta ja osaan koskettimiakin pimputtaa. Pidän todella monenlaisesta musiikista. Lisäksi piirrän ja maalaan. Olisi myös loistavaa löytää seuraa jossa voisi lähteä maailmalle! Olen vuoden päästä muuttamassa Lahdesta, ja parhaimmassa tapauksessa en muuttaisi yksin vaan kommuuniin tai soluun, jossa voisi jakaa arkea boheemien nuorten kanssa.

Itsestäni voisin sanoa vielä että olen avoin kaikenlaisille uusille tuttavuuksille! Lahdesta liikkuminen ei ole ongelma. Mainittakoon vielä, olen pian kahdeksantoista vuotta täyttävä neitokainen. Suhteeni päihteisiin on varsin avoin, mutta mm alkoholin ja muiden mieltä turruttavien aineiden käyttöä pyrin minimoimaan
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    Vs: taiteilijat, muusikot, henkisen tien kulkijat!
    « Vastaus #1 : 29. Heinäkuuta 2012 klo 19:27 »

Tervetuloa moikkaamaan, jos kuljet joskus Tampereen kautta. Meditointi, musisointi, metsäretket ja vapaus ovat kivoja juttuja ja mm. nuo mieltä sumentavat aineet ei.
    Kirjattu

okami

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 06. Elokuuta 2012 klo 17:53 »
  • Tykkää (0)

• Olen elokuun loppuun asti perheeni kotitilalla Hollolan Lahdenpohjassa kesätöissä. Mielelläni tapaan samanhenkisiä ihmisiä lähiseudulta. Voin joko tulla Lahteen käymään iltapäivällä tai viikonloppuisin, tai voit tulla myös kotitilallemme käymään. Isket gmapsiin Valosen Hunajatila niin paikan pitäisi löytyä.

Henkisen tien kulkija sopii jonkinlaiseksi kuvaukseksi minusta. En vain ole ihan varma mitä oikein etsin. Jotain minua suurempaa merkitystä elämälleni ehkä. Kaikennäköistä on tullut kokeiltua ja harrastettua. Tietynlaisena alkusysäyksenä toimi lukion filosofian kurssi, joka herätti ajattelemaan. Itämaat ovat myös kiinnostaneet minua jo pienestä pitäen. Ehkä on siis luonnollista että aloin harrastaa joogaa, johon uppouduin kunnolla ollessani vaihdossa Pohjois-Irlannissa. Harrastin siellä myös tai-chita ja kävin tiibetin buddhalaisessa meditaatioretriitissä (ihan vain yhden viikonlopun mittaisessa). Nuorempana olen ollut hyvin ujo ja varsin sisäänpäinkääntynyt, mutta lähimenneisyydessä olen kokenut kasvavaa halua tavata muita samanhenkisiä. Musiikki, kirjat ja elokuvat ovat minulle todella tärkeitä kumppaneita elämässä. Tämänhetkisiä suosikkeja ovat Glen Hansard ja Paulo Coelho. Kesäisin en malta katsoa elokuvia, mutta Twilight Samurai teki suuren vaikutuksen pari kuukautta sitten. Yön Ritarin paluun toki kävin katsomassa ja pidin kovasti.
    « Viimeksi muokattu: 06. Elokuuta 2012 klo 18:08 kirjoittanut okami »
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 06. Elokuuta 2012 klo 23:59 »
  • Tykkää (0)

• Aloittajan viesti vaikutti mielenkiintoiselta, niin kirjoitanpa minäkin tänne. Olen itsekin hengellisellä matkalla ja kiinnostunut itämaisesta filosofiasta, buddhalaisuudesta, koko maailman ykseydestä ja ihmisten kollektiivisesta tietoisuudesta. Kuten aloittaja, haluaisin myös löytää matkaseuraa ja ihmisiä joiden kanssa voisin jakaa ajatuksiani. Kun olen oikeastaan kokenut eräänlaisen uuden elämän alun viime aikoina ja monet tutut tuntuvat nykyään tuntemattomilta eikä heidän kanssaan tule keskusteltua niistä asioista mitkä minua oikeasti koskettavat.

Taiteista olen myös kiinnostunut, etenkin musiikista, elokuvista ja kirjallisuudesta. Suosikkikirjani on Jack Kerouacin "Matkalla", kuuntelen kaikenlaista musiikkia ja katselen erilaisia elokuvia (toisaalta monet viime aikojen Hollywood-supersankarileffat ovat olleet aika kyllästyttäviä, pidän enemmän draamasta).

Asun itse Helsingissä, mutta eipä minua haittaisi pieni maisemien vaihtaminenkaan :) Olen siis itse 20-v mies.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

okami

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 07. Elokuuta 2012 klo 09:23 »
  • Tykkää (0)

• Johnnyboy 92, oletko tänä viikonloppuna Helsingissä? Mieleni tekisi käydä Flow-festivaaleilla muutama bändi katsomassa ja ihan vain haistella Helsingin tunnelmaa. Paikka vaikka eteisen lattialla, seura ja ajatustenvaihto kelpaisi. Kerouacin kirjoista pidän enemmän Dharma Bumsista, jonka kautta kiinnostuin Gary Snyderista. Matkalla on toki myös mahtava kirja.
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    « Vastaus #5 : 14. Syyskuuta 2012 klo 13:48 »

Minua kiinnostais uudet ystävät ja kaikki muukin. Mikä liittyy henkisyyteen, taiteeseen, musiikkiin. Varsinki jos on goa/psy trancea ja psykedeeli rokkia.
    Kirjattu

odonata

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • Hui hai Hippi!
    « Vastaus #6 : 14. Syyskuuta 2012 klo 23:02 »
  • Tykkää (0)

• Jos vanhan elämäntaiteilijan, nykyisen valotyöntekijän ajatukset ja opastus kiinnostaa niin täällä ilmoittaudutaan ystäväksi!  :D
    Noo hipit.fi:ssä nykyään harvakseltaan, kun fb:n "henkiset"ryhmät koukuttaa enemmän ja "oikea" elämä myös. Oravanpyörästä olen jo karannut. Keskityn 10% ajasta "taiteilemaan", 40 % ajasta nielee luonnonsuojelu ja muu maailmanpelastaminen ja 50% henkinen kasvu... Askartelen rauhan ja universaalin rakkauden ja kollektiivisen tietoisuuden parissa ja päivittäiseen elämään kuuluu meditoiminen, rummuttelu, energiahoidot, ennustaminen, tajunnan laajentaminen (ilman aineita) jne. jne. Asustelen Savon suunnalla, mutta fb:hän yhdistää koko maailman...

YV:llä saapi lisätietoja. Rakastan keskusteluja, ajatuksen vaihtoa ja yhteismeditaatioita ym. Talvipäivän seuduksi olis nyt suunnitteilla reissu Stonehengelle, jos vaikka muitakin olis täältä sinne lähdössä?
    Kirjattu
    Minä en ole mieli, äly tai ajatus,
    en myöskään korvat, silmät, suu tai iho.
    En ole taivas enkä maa, en tuli enkä ilma,
    Minä olen ikuinen autuaallinen tietoisuus-henki.

Shankara

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #7 : 07. Marraskuuta 2012 klo 13:42 »
  • Tykkää (0)

• Jos Kotkaan eksyt niin tervetuloa moikkaamaan!
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.