Kaipa sitä näin uutenakin kehtaa lähettää seuranhakuilmoituksen. 31-vuotias tamperelainen nainen etsii
ennen kaikkea uusia ystäviä. Olen vastikään eronnut lapsettomasta avioliitosta ja nautin kovasti yksin asumisesta ja itsenäisyydestä, joten mitään elämäni miestä en tähän saumaan hae - kuten en myöskään laastaria. Samanhenkisiä ystäviä kuitenkin kaipailisin lisää, sillä monet kavereistani ovat kadonneet ydinperheidylliin ja paiskivat lisäksi niin ahkerasti töitä, että harvatkin tapaamiset pitää sopia jo viikkoja aikaisemmin.
Olen opiskelija, joka tekee satunnaisesti työkeikkoja. Vaikka ilkeämieliset saattaisivat väittää mua neuroottiseksi perfektionistiksi, olen mielestäni kuitenkin aika tasapainoinen yksilö, joka on viime vuosina oppinut suhtautumaan elämään enemmän löysin rantein ja joskus jopa nauramaan itselleen.

Vaikka rakastan yli kaiken vapauttani, välttelen vakituisen työpaikan etsimistä ja haaveilen lähteväni ulkomaille kausitöihin, pidän itseäni kuitenkin pikemmin turvallisuushakuisena realistina kuin romantikkona tai etenkään haihattelijana. Usein minulla on sellainen tunne, että olen porukassa kuin porukassa vähän vääränlainen, ulkopuolinen. Olen kuin kameleontti. En tahmeakielinen, mutta tuon eri ihmisten seurassa eri puolen itsestäni esiin, ja siksi viihdynkin hyvin erilaisten ihmisten seurassa, mutta varsinaisia sydänystäviä on vaikea löytää.
Kiinnostuksen kohteista voisi mainita ainakin seuraavat: kirjallisuus (venäläisistä klassikoista Bukowskin ja Astrid Lindgrenin kautta Königin homosarjiksiin), musiikin kuuntelu (hevi, folk, pop, konemusiikki jne., genret eivät rajoita musiikin kuunteluani), hyötyliikunta, piiiitkät kävelylenkit jopa marssimurtumien uhalla, mökkeily, kasvimaanhoito, matkustelu (muuten kuin lentäen), sohvasurffaus, Ilosaarirock, teen juonti, savuinen skottiviski ja hyvät oluet (en kuitenkaan ole suurkuluttaja), kasvisruoka, ihmiset, hieman taiteellisemmat ja valtavirrasta poikkeavat elokuvat.
Jos joku luotettavalta ja fiksulta vaikuttava mies tai nainen ehdottaa, lähtisin mielelläni vaikkapa ulkoiluttamaan koiraa (jollainen pitäisi tosin ensin löytää jostain), pelaamaan sulkapalloa, juomaan teetä tai tuopillisen tai vaikka taidenäyttelyyn, vaikken niissä kovin hyvin viihdykään. Muutakin ajanvietettä saa ehdottaa!