Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Miten ilahduttaa sairaassa olevaa tuntematonta henkilöä? - 1

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Ostin huuto.netistä tavaran, mutta myyjä ilmoitti että hän on viime aikoina sairastellut ja on nyt sairaalassa, ja että kaupat voisin tehdä hänen vaimonsa kanssaan. Olisiko ideoita miten tuota minulle tuntematonta miestä voisi ilahduttaa?

tuulitukka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
    • Burning in Water Drowning in Flame
Vs: Miten ilahduttaa sairaassa olevaa tuntematonta henkilöä?
« Vastaus #1 : 09. Huhtikuuta 2012 klo 22:00 »
  • Tykkää (0)

• Luulen jo sen, että häntä muistaisit olevan henkilölle piristävää. Toki riippuu ihmisestä, mutta uskoisin useimpien ilahtuvan jo vaikkapa kortista tai vielä parempaa käsinkirjoitetusta kirjeestä. Ja jos olet tekemässä kauppoja vaimon kanssa, ehkäpä voisit ottaa asian puheeksi hänen kanssaan ja kysäistä mistä mies pitää. Ehkäpä jostain ajankulusta, kuten kirjasta tai lehdestä, jonka voisit helposti ja halvalla saada.
    Ajatus on kuitenkin tärkein, joten miten olisi vaikkapa se kirje.  :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    Vs: Miten ilahduttaa sairaassa olevaa tuntematonta henkilöä?
    « Vastaus #2 : 09. Huhtikuuta 2012 klo 22:06 »
  • Tykkää (0)

• Luulen jo sen, että häntä muistaisit olevan henkilölle piristävää. Toki riippuu ihmisestä, mutta uskoisin useimpien ilahtuvan jo vaikkapa kortista tai vielä parempaa käsinkirjoitetusta kirjeestä. Ja jos olet tekemässä kauppoja vaimon kanssa, ehkäpä voisit ottaa asian puheeksi hänen kanssaan ja kysäistä mistä mies pitää. Ehkäpä jostain ajankulusta, kuten kirjasta tai lehdestä, jonka voisit helposti ja halvalla saada.
    Ajatus on kuitenkin tärkein, joten miten olisi vaikkapa se kirje.  :)

Kuulostaa hyvältä neuvolta, taidanpa kysäistä hänen vaimoltaan tarkemmin olisiko hän kiinnostunut joistakin samantyyppisistä kirjoista mitä minulla on, voisin antaa jonkun niistä hänelle. :) Tai sitten voisin kirjoittaa jotakin hänelle.

Kiitokset tuulitukka :sydamia2