Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Haluaisitko olla ystäväni? - 1

Gitano

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Haluaisitko olla ystäväni?
« : 27. Heinäkuuta 2014 klo 16:27 »
  • Tykkää (1)

• Kaipaisin ystävää, kaveria, naapuria, leikkikavereita, seikkailuseuraa, mielekkäitä ihmiskontakteja. Sillä ei ole merkitystä, kehkeytyykö jostakusta sydänystävä vai hyvänpäiväntuttava – haluan tavata uusia ihmisiä, kokeilla mitä me voidaan toisillemme antaa. Edes rakkaussuhde ei ole poissuljettu, mikäli toiselle osapuolelle monisuhteisuus ja tällä hetkellä viidettä vuotta vetävä aiempi suhteeni ei ole ongelma.

Sukupuolellasi tai iälläsi ei ole merkitystä!

Mua kiinnostaa muiden kanssa muun muassa nauttia ruoasta (oon oikein mukiinmenevä kokki, myös vegaaniherkut taittuu!), pitää teekestejä, seikkailla metsissä ja kaupunkiviidakoissa, pyöräillä yössä, leipoa kakkua, joogata nurmella, lenkkeillä, pelata backgammonnia, kävellä pitkiä matkoja, kuunnella musiikkia (eritoten vanhaa progea ja klasaria), käydä villeillä keikoilla, halia, naureskella, kiertää kirppiksiä, puhua unista ja unelmista, musisoida, käydä kasvitieteellisessä puutarhassa, kaikkea sellasta. Viihdyn niin vilskeessä kuin hiljaisuudessakin, joskin preferoin hieman enemmän kahdenkeskeistä tai pienessä ryhmässä vietettyä leppoisaa aikaa.

Noh, sananen minusta. Olen 23-vuotias helsinkiläinen opiskelija ja omakustannemuusikko. Tykkään kokeilla erilaisia elämäntyylejä, olen persoonana hyvin vaihteleva. Mulla on Aspergerin oireyhtymä, mutta useimmat ihmiset eivät sitä normaalissa kanssakäymisessä tunnu huomaavan.

Olen temperamentiltani melko tulinen ja ilmaisuvoimainen, joten mikäli olet herkästi pelästyvää sorttia, en voi taata olevani oikea ihminen sinulle. Olen myös älyllisesti hyvin utelias, joten jos olet jotain mieltä jostain asiasta, tulen luultavasti sinnikkäästi penäämään sinulta perusteluja näkemyksellesi oppiakseni paremmin, miten ajattelet ja miksi. Innostun herkästi ja lujaa. Olen introvertti, mutten ujo. Saatan olla joskus hieman pedanttinen, mutta se on osin vain leikkiä. Olen hieman outo, toivottavasti se ei haittaa.

Tavallaan olen raadollisenkin aito. En osaa sosiaalisen teeskentelyn taitoa. Jos sanon jotain, sanon sen sydämestä. Vaikka en osaakaan ehkä lohduttaa sua jokaisessa käänteessä, olen sisimmiltäni voimakkaan oikeudentajuinen ja lujatahtoinen taistelija, joka pitää huolta läheisistään.

Eniten arvostan ihmisiä, jotka kykenee yhtäaikaisesti heittäytymään mukaan mun innostukseen mutta pitämään mut samalla maan pinnalla. Jotka sysää mut vauhtiin ja hyppää kyytiin! Arvostan yhtäaikaista rationaalisuutta ja avoinmielistä uteliaisuutta. Ja tiettyä jämäkkyyttä ja kylmää rauhallisuutta tasapainottamaan mua.

Kuitenki ainoa välttämätön vaatimukseni on se, että osaat myöntää mikäli et tiedä tai olit väärässä ja kykenet tarvittaessa omaksumaan uutta tietoa ja uudenlaisia ajattelutapoja. Kaikki muu on neuvoteltavissa, oon melko versatiili otus.

Että niin. Leikitäänkö?
    Kirjattu

alejandro

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Haluaisitko olla ystäväni?
    « Vastaus #1 : 28. Heinäkuuta 2014 klo 15:35 »
  • Tykkää (0)

• Hei, leikitään vaan. Minun sähköposti fiandro89atgmail.com
    Kirjattu

Metsäkeiju

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Haluaisitko olla ystäväni?
    « Vastaus #2 : 29. Huhtikuuta 2015 klo 21:07 »
  • Tykkää (0)

• Heippa!

Vähän vanha viesti, mutta herätti minussa ajatuksia.

Ensin täytyy sanoa että arvostan sitä, että sanot suoraan olevasi Asperger ja vahvaluontoinen tyyppi. Tutustuin syksyllä yhteen tyttöön, joka vaikutti aika lailla kaltaiseltasi. Mieheni epäili hänen olevan asperger myöskin, mutta en koskaan puhunut aiheesta hänen kanssaan. Meillä oli hauskaa yhdessä, mutta valitettavasti hän oli liian tulinen, draamaan menevä ja hyvin vaativa ystävyyden suhteen. Ehkä, jos hän olisi kuvaillut itseään kuin sinä tekstissäsi, olisin ymmärtänyt häntä paremmin. Etenkin "Innostun herkästi ja lujaa. Olen introvertti, mutten ujo", "Vaikka en osaakaan ehkä lohduttaa sua jokaisessa käänteessä", ja "heittäytymään mukaan mun innostukseen mutta pitämään mut samalla maan pinnalla" kuvaavat häntä hyvin. Valitettavasti kaveruutemme kariutuikin siihen, että olin juuri turhan herkkis hänen kaltaiselleen ihmiselle.

Toivottavasti olet löytänyt ystäviä! ^^

-M
    Kirjattu