Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hippielämää(kö) yhdessä?? - 1

Hippikö?

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Hippielämää(kö) yhdessä??
« : 30. Elokuuta 2015 klo 16:49 »
  • Tykkää (5)

• Hei!
    Löysin tämän foorumin juuri äsken ja ilahduin kovasti.   ^-^ Päätin samantien kokeilla, olisiko täällä minulle sopivaa elämänkumppania tai kenties vain ystävää liikenteessä. 
    Minä olen enemmän hippi ajatuksitani, kuin ulkonäöltäni tai teoiltani, mutta halu olisi olla paljon enemmän. Olen 38-v nuori nainen, joka asuu Helsingissä ja käy töissä. Vaikka työstäni kovasti tykkäänkin, sekä myös kaupunkiasumisesta, on mieltäni jo jonkun aikaa askarruttanut eräs asia. Onko tällaisessa elämässä järkeä, oleno edes onnellinen.. Haaveissa olisikin tehdä elämälläni oikeasti jotain sellaista,joka ei stressaa, ja josta nauttisin kovin. Myös elämä jossain ekologisessa ympäristössä viehättää, kuten ainakin osittainen omavaraistalous, metsä lähellä, luonnonmukaisuus, jne. Yksin olen huono ehkä näin suuria muutoksia tekemään, joten olisi kiva saada joku toteuttamaan näitä unelmia kanssani. Toiveeni olisi,että olisit miespuolinen (jos siis elämänkumppanista puhutaan) , ystävien sukupuolella ei tietenkään ole väliä. Mielellään olisit myös vegaani,  ja ehkä haaveissasi olisi jotain em. Kaltaista. Tai sitten täysin jotain muuta. Olen avoin ehdotuksille, sillä tallaistakaan ylsää ja tavallista 8-16-elämää , en jaksaisi lopun elämää viettää... En tiedä, oliko viestissäni juurikaam mitään järkeä, mutta aina kannattaa kokeilla!!  :) :) :) :)
    Kirjattu

metsänvartija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Hippielämää(kö) yhdessä??
    « Vastaus #1 : 17. Lokakuuta 2015 klo 17:14 »
  • Tykkää (0)

• Kuulostaa hyvälle...
    Kirjattu