Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Seuraa seuraa - 1

FlowerGirl

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Seuraa seuraa
« : 01. Kesäkuuta 2012 klo 22:19 »
  • Tykkää (0)

• Kai sitä voi laittaa jo uuden ilmoituksen kun vanhastakin on "jo" yli puoli vuotta aikaa. :D Ja kun se vanha ketjukin kerran meni kiinni.

Ei tosin mikään ole muuttunu: 88-vuonna syntynyt naishenkilö kaipaa ystäviä: iällä, sukupuolella ja paikkakunnalla ei ole mitään väliä. Itse asun helsingissä, joten lähellä asumisesta on toki etua jos voisi joskus nähdäkkin ja viettää aikaa. ;) Mutta missään nimessä se ei ole mikään vaatimus, se näkeminen tai pk-seudulla asuminen.

Olen sinkku, ja toki myös rakkautta vailla ja tykkään molemmista sukupuolista. Etsin slti vain ystäviä, mutta mikään ei estä ystävyyttä kehittymästä syvemmäksi jutuksi. Olen erittäin huono kertomaan itsestäni mitään näin lennosta, valitettavasti. Mutta yhteyttä saa ottaa jos kiinnostaa vähääkään.
    Kirjattu

Avallon

• maanmatonen
    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Seuraa seuraa
    « Vastaus #1 : 29. Syyskuuta 2012 klo 08:16 »
  • Tykkää (0)

• Noo,mulla on tarvetta uusille ystäville kun en pääse tapaamaan oikeen ketään livenä.Töitä on niin maan perusteellisesti,että ei oo oikeen aikaa sosiaaliselle elämälle.No mutta helmikuussa tääkin työmaa
    loppuu joten sen jälkeen aikaa on varsinkin jos löydän kivan kommuunin jossa on mukavia ihmisiä.
    Kirjattu

biglove

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 19. Tammikuuta 2013 klo 20:30 »
  • Tykkää (0)

• Ystäville on aina tilaa.

Espoossa asustelee +kolmekymppinen hassu mies.
    Elämä on kovin tylsää ilman aitoja ystäviä joten pinnallisille kanoille on jyviä, aidoille ihmisille aito sykkivä sydän.
     :sydamia

Big Love
    Kirjattu
    Big Love
    Rakkautta isolla sydämmellä...

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 19. Tammikuuta 2013 klo 20:53 »
  • Tykkää (0)

• Kai sitä voi laittaa jo uuden ilmoituksen kun vanhastakin on "jo" yli puoli vuotta aikaa. :D Ja kun se vanha ketjukin kerran meni kiinni.

Ei tosin mikään ole muuttunu: 88-vuonna syntynyt naishenkilö kaipaa ystäviä: iällä, sukupuolella ja paikkakunnalla ei ole mitään väliä. Itse asun helsingissä, joten lähellä asumisesta on toki etua jos voisi joskus nähdäkkin ja viettää aikaa. ;) Mutta missään nimessä se ei ole mikään vaatimus, se näkeminen tai pk-seudulla asuminen.

Olen sinkku, ja toki myös rakkautta vailla ja tykkään molemmista sukupuolista. Etsin slti vain ystäviä, mutta mikään ei estä ystävyyttä kehittymästä syvemmäksi jutuksi. Olen erittäin huono kertomaan itsestäni mitään näin lennosta, valitettavasti. Mutta yhteyttä saa ottaa jos kiinnostaa vähääkään.

Moi!

Oon itse siis 1992 syntynyt mies ja asun Helsingissä. Oon aina kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin jos tilanteita tulee :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Käpypää

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 29. Heinäkuuta 2013 klo 20:01 »
  • Tykkää (0)

• Hehei täällä yksi outo pieni peikko etsii myös samanhenkisiä otuksia ympärilleen! Mikäli tää keskustelu on vielä elossa ja hengittää niin laittakaa viestiä! :D
    Kirjattu