Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusia ystäviä - 1

Arathiel

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Uusia ystäviä
« : 12. Marraskuuta 2015 klo 23:25 »
  • Tykkää (0)

• Vasta hetken olen tällä foorumilla kirjoitellut, joten uskallanpa laittaa tännekin puolelle ilmoituksen.

Olen 32v mies ja parisuhteessa toisen miehen kanssa, joskin tällä hetkellä tilanne voi pian muuttua sinkkuudeksi jälleen.
    Siispä olen aika avoimin mielin etsimässä ystäviä. Sellaisia ihmisiä, joita sielunkumppaneiksi kutsutaan, olen elämäni varrella kohdannut muutamia, joiden kanssa minulla on ollut kunnia jakaa eloa tällä planeetalla.

Pidän keskusteluista teen tai kahvin äärellä, kävelyistä luonnossa. Olen luonteeltani rauhallinen, pohdiskeleva mutta myös ovat kutsuneet minua veikeäksi. Mustan huumorin ystävä ainakin olen jo ammattini puolesta. Pidän lähes kaikenlaisesta musiikista, taiteesta ja elokuvista. Joitakin mieluisia elokuvaohjaajia ovat Aronofsky, Tarkovsky, Lynch, Noé, A. Kaurismäki, del Toro - muutamia nyt mainitakseni.

Enemmän ja vähemmän harjoitan zazenia ja olen jossain määrin tieteellisestä koulutuksestani huolimatta kiinnostunut elon hengellisestä puolesta. Soitan muutamia instrumentteja ja muutoin vapaa-ajallani urheilen tai lueskelen.
    Kirjattu