Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kuinka vakava asia ruoka on? - 2

Erakkorapu

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Kuinka vakava asia ruoka on?
« Vastaus #15 : 27. Syyskuuta 2013 klo 20:47 »
  • Tykkää (0)

• Kun ihmisruumiiseen on luotu nämä työtätekevät lihakset niin eikö ihmismielen korkea velvollisuus ole alistua orjaksi niille.
    Mää oon itte sitä mieltä että on tarpeetonta puhua orjaksi alistumisesta. Ihminen voi päätyä ali- tai ylipainoiseksi jos tekee valintoja jotka saattaa sen elimistön siihen tillaan. Mikään syvällinen pohdinta ei auta, pelkästään se että elää terveellistä elämää. Miksi joku ees kapinois omaa elimistöään vastaan? Ilimasen varmaan tänki aika kärkkäästi mutta musta on aika vitun ylimielistä suhtautua omaan vartaloonsa silleen että pitäs saaha ellää ihan miten tahtoo ja sitte oottaa ettei keho muka reagoi sen mukasesti.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 27. Syyskuuta 2013 klo 21:42 »
  • Tykkää (0)

• Hippien suurin kapina ei ollut pako face-bookista vaan pako juopottelevan luokan suuresta kirouksesta, työnteosta. Ei nykyään enää ole hippejä, hippiaatteesta tuli kapitalsmin väline. Sinä olet sen kohdeyleisöä-ryhdy joogaamaan.

"Work, the curse of the drinking classes", Tulipahan vaan mieleen...

Itse kannatan työntekoa 110 prosenttisesti. Ei mitään saa aikaan ilman työtä. Kyse on vaan siitä että millaista työtä tehdään. Nykyinen palkkatyömalli, missä ihmiset käyttävät päivänsä kasvattaen jonkin suuryrityksen omistajien lompakkoja, on väärä. Työtä kuuluisi tehdä itselleen ja yhteisölleen!

Mutta hippeys, samoin kuin useimmat muutkin menneiden vuosien "radikaalit" ideologiat, ovat täysin markkinoituja ja markkinavoimien hallussa. Sen vuoksi ainoa aito vastarinnan muoto on täydellinen markkinavoimien vastustaminen ja kapitalismin kieltäminen. Elikkä toisin sanoen kommunismi.
    « Viimeksi muokattu: 27. Syyskuuta 2013 klo 21:44 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

melan-collie

• Vieras
    « Vastaus #17 : 30. Syyskuuta 2013 klo 14:36 »

Itse kannatan työntekoa 110 prosenttisesti. Ei mitään saa aikaan ilman työtä.
    Mitä pitäisi saada aikaan? Dopamiini on kunnianhimon saastainen siemen.
    ps.
    https://sites.google.com/site/vallankritiikki/vaeaerin-ajateltua/black-bob-eroon-tyoestae
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 30. Syyskuuta 2013 klo 16:33 »
  • Tykkää (0)

• Mitä pitäisi saada aikaan? Dopamiini on kunnianhimon saastainen siemen.
    ps.
    https://sites.google.com/site/vallankritiikki/vaeaerin-ajateltua/black-bob-eroon-tyoestae

Joo, olisihan se kiva kun voitaisiin kaikki vaan leikkiä! Mutta kun maailma ei mene ihan niin... Suomen kaltaisissa pohjoisissa maissa on pakko tehdä työtä, muuten sitä kuolee talvella kylmyyteen ja nälkään.

Jotenkin tuollainen työnvastaisuus taitaa olla tyypillistä yläluokkaisille ns.filosofeille tai sitten hyvinvointivaltion eläteille. Eipä kyseinen aate ole koskaan mennyt läpi oikean työväen keskuudessa, joten se siitä sitten. Ja toistaiseksi useimmat ihmiset vaikuttavat haluavansa säilyttää työpaikkansa. Kun tehtaita suljetaan, niin seuraa siitä monesti itsemurhia ja sosiaalisia kriisejä. Monet oikeasti haluavat olla töissä. Kuten vaikka oma isäni, jolle jo parin viikon sairaslomakin on tuskaa. Itse olen myös "kokeillut" joutenoloa ja työttömyyttä ja se oli äärimmäisen masentavaa sekä ankeaa aikaa. Useimmat ihmiset tarvitsevat ja haluavat tehdä töitä.

Sori vaan, mutta tuon tekstin kirjoittaja vaikuttaa olevan jonkinasteinen ylimielinen idiootti joka kuvittelee tietävänsä mikä on muille ihmisille parhaaksi. Elikkä totalitaristi ja pakkovallan kannattaja.

« Viimeksi muokattu: 30. Syyskuuta 2013 klo 17:04 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

melan-collie

• Vieras
    « Vastaus #19 : 01. Lokakuuta 2013 klo 15:39 »

Joo, olisihan se kiva kun voitaisiin kaikki vaan leikkiä! Mutta kun maailma ei mene ihan niin... Suomen kaltaisissa pohjoisissa maissa on pakko tehdä työtä, muuten sitä kuolee talvella kylmyyteen ja nälkään.

Jotenkin tuollainen työnvastaisuus taitaa olla tyypillistä yläluokkaisille ns.filosofeille tai sitten hyvinvointivaltion eläteille. Eipä kyseinen aate ole koskaan mennyt läpi oikean työväen keskuudessa, joten se siitä sitten. Ja toistaiseksi useimmat ihmiset vaikuttavat haluavansa säilyttää työpaikkansa. Kun tehtaita suljetaan, niin seuraa siitä monesti itsemurhia ja sosiaalisia kriisejä. Monet oikeasti haluavat olla töissä. Kuten vaikka oma isäni, jolle jo parin viikon sairaslomakin on tuskaa. Itse olen myös "kokeillut" joutenoloa ja työttömyyttä ja se oli äärimmäisen masentavaa sekä ankeaa aikaa. Useimmat ihmiset tarvitsevat ja haluavat tehdä töitä.

Sori vaan, mutta tuon tekstin kirjoittaja vaikuttaa olevan jonkinasteinen ylimielinen idiootti joka kuvittelee tietävänsä mikä on muille ihmisille parhaaksi. Elikkä totalitaristi ja pakkovallan kannattaja.
    Blaadidaa ja diipadaa. Mut mitä se on mitä pitäis saada aikaan. Ehkä te ootte jotain eri lajia kun mä, ja teidän tuleekin tehdä työtä. Tai sit työntekoon ajaa joku trauma tai semmonen. Tiedä häntä, ehkä joku terapia vois parantaa työnteon tarpeesta, kaikkeen jää koukkuun. Ei se nyt mua toisaalta häiritse et te reuhdotte meneen. we spray you pay...
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 01. Lokakuuta 2013 klo 15:48 »
  • Tykkää (0)

• Blaadidaa ja diipadaa. Mut mitä se on mitä pitäis saada aikaan. Ehkä te ootte jotain eri lajia kun mä, ja teidän tuleekin tehdä työtä. Tai sit työntekoon ajaa joku trauma tai semmonen. Tiedä häntä, ehkä joku terapia vois parantaa työnteon tarpeesta, kaikkeen jää koukkuun. Ei se nyt mua toisaalta häiritse et te reuhdotte meneen. we spray you pay...

Kuvitteletko oikeasti olevasi jotenkin muita parempi? Yli-ihminen? Voi vittu sentään, sulle tekisi hyvää oppia jotain oikeasta maailmasta...

Sori jos vaikutan jotenkin ikävältä, mutta ylimieliset kusipäät ja heidän aivopierunsa saavat sen minussa ajoittain aikaan. Tiedän kyllä, että minulla olisi miljoona tärkeämpääkin asiaa kuin ylipäätään kommentoida sun kaltaistesi tyyppien juttuihin, mutta mulla on heikko hetki ja sorruin siihen! Pahoittelen itselleni ajan hukkaamista p*skaan.
    « Viimeksi muokattu: 01. Lokakuuta 2013 klo 15:53 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu

melan-collie

• Vieras
    « Vastaus #21 : 01. Lokakuuta 2013 klo 16:11 »

Kuvitteletko oikeasti olevasi jotenkin muita parempi? Yli-ihminen? Voi vittu sentään, sulle tekisi hyvää oppia jotain oikeasta maailmasta...

Sori jos vaikutan jotenkin ikävältä, mutta ylimieliset kusipäät ja heidän aivopierunsa saavat sen minussa ajoittain aikaan. Tiedän kyllä, että minulla olisi miljoona tärkeämpääkin asiaa kuin ylipäätään kommentoida sun kaltaistesi tyyppien juttuihin, mutta mulla on heikko hetki ja sorruin siihen! Pahoittelen itselleni ajan hukkaamista p*skaan.
    Huomaan että olet närkästynyt ja minua hymyilyttää.  ;D ^-^ :sydamia :-*
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 01. Lokakuuta 2013 klo 16:29 »
  • Tykkää (0)

• Huomaan että olet närkästynyt ja minua hymyilyttää.  ;D ^-^ :sydamia :-*

Myönnät siis olevasi vain tyhjäpäinen trolli... No hyvä tietää
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #23 : 01. Lokakuuta 2013 klo 18:23 »
  • Tykkää (0)

• No tuota. Ihmiset.  ::)
    Katselkaapa ja lukekaapa ajatuksella sekä mellan-collie että JB mitä ootte kirjoittanut ja erityisesti miten. Ei kyl nyt oo ihan se kiltein ja toimivin tapa kommunikoida, kummallakaan.

Sitä rauhaa, rakkautta ja ymmärrystä, jookos? Ei tyhjänpäiväinen tappelu oikeasti piristä kenenkään päivää, onnistuu vaan luomaan tänne jokseenkin paskan hengen. Ja oikeesti, jos joku onkin eri mieltä jostain niin ei se oo automaattisesti idiootti eikä siitä toisen näkökannan ymmärtämisestä (tai sen yrittämisestä) tuu yhtään mitään jos kaivaudutaan poteroon viskomaan kaikenlaista halventavaa.

Kirjattu

melan-collie

• Vieras
    « Vastaus #24 : 01. Lokakuuta 2013 klo 19:56 »

Myönnät siis olevasi vain tyhjäpäinen trolli... No hyvä tietää
    Tyhjänpäiväinen olen, ja trolli, myönnän sen nyt kun ilta alkaa hämärtyä. Aina ei kuitenkaan ollut näin. Kerran olin tavallin joutsenhaltiapoika, vuodet ihmisten parissa tekivät tämän minulle. Dubatut hiusvärimainokset, kuluneet farkut ja elämän syvä melankolia pesivät värit siipisulistani ja ne varisivat kuin kuusenneulaset nuutinpäivän loskaan. Minä en lennä enää koskaan, ja minusta tuntuu että talvesta tulee tänä vuonna kylmä.

Nuorena taon sieluni pankkiautomaatin tuplausoptioon, oksensin ajetut kilometrit Toijalan kohdalla ja pysähdyin lempäälän essolle. Matkapahoinvointia, olen juuriltani revitty pääskynen. Hiekkalaatikkoon menehtynyt saatananpalvoja värjäsi hiuksensa minun verelläni ja Gambialaiset heroiinikauppiaat varastivat hymyni irvokkaaksi muistoksi lapsuuteni viattomista vuosista. Olin joskus vesivessasukupolven sosiaalisesti korostuneista kategorioista syrjäänjäänyt poika, jolla oli edessään loistava tulevaisuus. Minä kuljin toiseen suuntaan ja minusta tuli tyhjänpäiväinen trolli.

Älykkäät ihmiset puhuvat asioista ja ideoista, älyttömät niiden esittäjistä.
    Kirjattu