Raakasuklaa! (okei, oon ite tehnyt kerran ja siitä tuli kauheen makusta :s En tiedä mikä meni vikaan, mutta se maistuu järkyttävältä. Ensin kookosöljyltä, sitte hunajalta, ja sit lopuks kaakaolta joka ei maistu miltään.) Ostin kerran Ekosopista raakasuklaata jossa oli mustikkaa ja acaimarjaa. NAM! Mä en kyl yleensä tykkää edes tummasta suklaasta, vaan maitosuklaa kelpaa ja mieluiten vielä sellanen ällömakea kuten Milka tai Marabou. Mutta tämä... se oli tosi hyvää! Siinä oli raakakaakaomassaa, kookossokeria, kaakaovoita, pakastekuivattua mustikkajauhetta ja pakastekuivattua acai-marjajauhetta. Mulla on se kääre tallella ja tykkään haistella sitä, kun se tuoksuu niin hyvältä

Tosin nyt flunssaisena en kyllä haista paljo mitään...
Huono puoli on siinä että toi oli aika kallista, 38 g makso yli 3 euroa... :/ Mutta kyllä mä mieluummin ostan kalliimpaa ja parempaa kuin halvempaa ja huonompaa (siis terveydelle). Toi oli myös täysin luomua.
Sitte kans taatelit, oi että, aivan ihanan makuisia ♥
Tein äsken männynneulasteetä. Heitin jonkun verran neulasia (olin repiny ne vähä pienemmäks) kattilaan ja kaadoin siihen kiehuvaa vettä päälle ja haudutin 5-10 min. (tai no ohjees käskettiin hauduttaan 5-10 min, mä haudutin vähä enemmän ku 10 min ku tuntu siltä et niitä neulasia olis enemmän ku ohjees)
Öö, sitä tuli yks kulaus... Hyvä ku kupin pohja peittyi.

No jaa ehkä mun olis pitäny mitata ne neulaset

Odotin että se maistuis männyltä (oon syöny vähä noit neulasia ihan sellasenaan, se on aika hyvä maku - siis ei mikään VAU, mutta yleensä kaikki terveellinen - männynneulasissa on kuusinkertaisesti C-vitamiinia appelsiiniin verrattuna - maistuu tosi pahalta) mutta se maistu vaan vedeltä. Se oli kyllä sellasta kellertävänvihertävänruskean väristä (tein siis vihreistä neulasista, jotka on muutaman päivän kuivunu huoneenlämmössä). No ehkä se oli niin mautonta tai sit mä en flunssassa vaan maista sitä.
No koittakaa te tehdä, ehkä te pääsette parempiin tuloksiin