Ja eihän sinne kaikki tykkäykset nouse, en mä yleensä lähde katsomaan taaksepäin vanhoja viestejä. Etenkin jos tuntuu siltä että tilanne ei ole ihan cool, niin mieluummin sitten askellan eteenpäin ja muihin polkuihin,.
Lähen tästä vähän musaterapiaan kuuntelee Jätkäjätkien biisin
"Jokainen aamu" ,, koska siel on niin hyvin sanottu "miten vois mikään täällä itsestään pysyä kasassa, kaikki mikä on lepää anteeksiannon varassa", ja siis mä en oikeesti ole hyvä antaa anteeksi, se on totta. Mutta en mä koe myöskään ett mulla olis siihen edellytyksiä tai että kenenkään tarvis pyytää anteeksi multa. Ja sit oon kans sen takia varmaan huono myös pyytelee anteeksi. Voin vaan myöntää että en mä aina osaa.. , must asiat on yleensä kuitenki aina aika fine ja että aina ei voi miellyttää. Että hyvä jos asiat vaan lepää sen päällä ett me mokaillaan, kaikilla on omat haasteensa ja kaikkee.. Ja sit siitä voi mennä eteenpäin.
Sen biisin jälkeen japaan pari kierrosta 📿. Musta se jotenki puhdistaa vaikka vähän aina angstaan kaikkee tollast vastaan, niin kuitenkin on auttanut näidenki päivien lomassa. Peace&out 🤙