Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 35

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Avautumista
« Vastaus #510 : 06. Tammikuuta 2014 klo 10:48 »
  • Tykkää (0)

• Vituttaa kun mä en asu helsingissä  >:(

Voin kertoa että ei kannata. Täällä on nyt vaan pimeää, harmaata ja tylsää!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #511 : 06. Tammikuuta 2014 klo 15:23 »
  • Tykkää (0)

• Voin kertoa että ei kannata. Täällä on nyt vaan pimeää, harmaata ja tylsää!

Voit uskoa että tällasessa pikkukylässä on vielä tylsempää.
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #512 : 06. Tammikuuta 2014 klo 16:55 »
  • Tykkää (0)

• Tuon takia haluan helsinkiin.  ;D

www.nufit.fi
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #513 : 06. Tammikuuta 2014 klo 18:28 »
  • Tykkää (0)

• Tuon takia haluan helsinkiin.  ;D

www.nufit.fi

Tiedät paremmin Helsingin tapahtumat kuin minä :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #514 : 06. Tammikuuta 2014 klo 20:32 »
  • Tykkää (0)

• Tiedät paremmin Helsingin tapahtumat kuin minä :D

Joo. Nuorten filosofiatapahtuma kuulosti jännältä. Asun niin kaukana että joku ihme pitää tapahtua että tuonne asti pääsisi.

http://www.stadissa.fi/
    Kirjattu

Maapähkinä

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #515 : 07. Tammikuuta 2014 klo 21:54 »
  • Tykkää (0)

• On todella surkeaa että kaupungilla ihminen törmää nykyään hienon arkkitehtuurin tai taiteen sijaan vain mainoksiin, mainoksiin ja mainoksiin. Ja mainonta on propagandaa, se on kapitalistisen maailmanjärjestyksen propagandaa, jolta ei kaupungissa asuva ihminen voi välttyä. Spektaakkeli nielaisee meidät sisäänsä kun astumme ovesta ulos tai kun avaamme television! Pysäyttäkää nyt jumalauta se peto!

Tosiaan, tämä on äärimmäisen häiritsevää. Mainonta on kaikkialla. Kuten mainittua, sitä löytyy kaikkialta kaupungilta, mutta kun se on kaikkialla muuallakin. Se tunkeutuu lähes kaikille nettisivuille. Youtubesta on tullut mainossivusto, joka puskee mainoksia videoiden välissä. Google jopa tallettaa käyttäjiensä hakutietoja ja sitten puskee taas mainoksia niiden perusteella. Niin ja TV:hän on pullollaan mainontaa. Montakohan prosenttia sanomalehdistä muuten on pelkkiä mainoksia? Ei, mainontaa ei pääse juuri mihinkään pakoon. Mainonta on osa nykyistä kulttuuriamme - jopa niin suuri osa, että ihmiset suorastaan kaipaavat suoramainontaa, suurin osa ihmisistä ainakin: http://www.kauppalehti.fi/etusivu/erikoinen+tutkimustulos+kansa+rakastaa+mainospostia/20101023767?request_ahaa_info=true
    (muutaman vuoden takainen juttu, mutta pätenee nykypäivänäkin)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #516 : 07. Tammikuuta 2014 klo 23:01 »
  • Tykkää (0)

• Oon hajoomas ihan hiton pahasti tähän "talveen"... Aurinkoa ei ole näkynyt pariin viikkoon, vettä tihuttaa ja on pimeää. Vittujen vittu kun pääsisi jonnekin muualle! Oli paha virhe katsoa Madventuresia! Mä oon koukussa matkustamiseen ennen kuin edes aloitan sen kunnolla!

Jumalauta nytten! Jos en saa opiskelupaikkaa tänä vuonna, niin tää on sitten viimeinen talvi minkä oon Suomessa! Ja taas kerran siirrän asioita hamaan tulevaisuuteen... Mitä mä oikein selitän? Eiks se ole niin että jos haluaa lähteä, niin sitten on vaan mentävä?
    « Viimeksi muokattu: 07. Tammikuuta 2014 klo 23:06 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #517 : 21. Tammikuuta 2014 klo 23:05 »
  • Tykkää (0)

• Kuinka kauan ihminen voi elää ilman rakkautta? Siis puhutaan nyt sellaisesta kahden ihmisen välisestä romantiikasta...
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #518 : 21. Tammikuuta 2014 klo 23:42 »

Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #520 : 22. Tammikuuta 2014 klo 22:27 »
  • Tykkää (0)

• Kuinka kauan ihminen voi elää ilman rakkautta? Siis puhutaan nyt sellaisesta kahden ihmisen välisestä romantiikasta...

Onhan näitä, jotka koko elämänsä ilman sitä viettävät.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #521 : 22. Tammikuuta 2014 klo 22:31 »
  • Tykkää (0)

• Onhan näitä, jotka koko elämänsä ilman sitä viettävät.

Musta alkaa tuntua siltä etten ole sitä porukkaa... mutta onko 22-vuotiaana liian myöhäistä tajuta?
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #522 : 22. Tammikuuta 2014 klo 22:45 »
  • Tykkää (1)

• Musta alkaa tuntua siltä etten ole sitä porukkaa... mutta onko 22-vuotiaana liian myöhäistä tajuta?
    ¨

Koskaan ei ole liian myöhäistä, millekkään.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

melan-collie

• Vieras
    « Vastaus #523 : 07. Helmikuuta 2014 klo 01:14 »

Kuinka kauan ihminen voi elää ilman rakkautta? Siis puhutaan nyt sellaisesta kahden ihmisen välisestä romantiikasta...
    Elämäni ensimmäiset viistoista vuotta pysyin terveenä. Muistan vielä ku kakstoistakesäsinä nähtiin joitain heteronormatiivisia bussipysäkkikohtauksia nuorten aikuisten välillä kuinka se nauratti. Silloin osas iloita siitä nimettömästä riippumattomuudesta tai itsenäisyydestä ja syvästä kyseenalaistamattomuudesta. Mä oon niinku joku etäinen varjo siitä.

Yhteiskunta tarvii yksityishenkilöiden suorittamaa järjestäytymätöntä terroria. Kaikki kapitalistiparasiittien mahdollisuudet juopua työskentelevän luokan verestä täytyy tuhota. Koko business-ajattelu ja kaikki voittoa tavoitteleva myyntityö pitäis jollain saada tehtyä kannattamattomaks.

Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #524 : 26. Helmikuuta 2014 klo 23:16 »
  • Tykkää (0)

• Tää mainos on niin... sellanen... ällöttävä, että naurattaa :D

r
    Small | Large