Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 42

Rauhan Toveri

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Avautumista
« Vastaus #615 : 22. Tammikuuta 2015 klo 11:20 »
  • Tykkää (1)

• Henry Laasasen mukaan mies-naisdynamiikka ei toimi, jos nainen on vahvempi kuin mies. Oon kyllä nähny pareja, jossa naine on rotevampi ja lihaksikkaampi kuin mies, enkä oo mieltänyt että siinä olisi jotain vikaa. Itekin oon ollu joskus ihastunu mua hennompii poikii. :P
    ja vahvuus on aikalailla suhteellista. Vaikka ihmine o fyysisesti vahva, se voi olla aikamoinen itkupilli.

Se on superpaljon yleisempää, että mies on vahvempi kuin nainen, koska se on biologinen seikka, että miehet vaan kasvaa isommiksi ja lihaksikkaammiksi, mutta miksi vahva yleisyys pitäisi olla universaali totuus?
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #616 : 22. Tammikuuta 2015 klo 17:25 »
  • Tykkää (0)

• Musta tuntuu, etten kuulu tämän planeetan mihinkään vuodenaikaan :D

Kuitenkin, viimekesän kauhuhelteistä traumatisoituneena olen suorastaan kiitollinen näistä keleistä mitä nyt on, vaikken itsekään mikään pakkasfani ole. Kylmällä on se hyvä puoli, että voi laittaa lisää päälle, kuumilla säillä ei tietyn pisteen jälkeen ole enää mitään tehtävissä.
    Suomessa ei ole vielö koskaan ollut niin kuuma, ettenkö olisi viihtynyt. Mun kroppa toimii parhaiten +30 asteessa ja silloin voi olla myös ilman vaatteita, mitä arvostan.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #617 : 23. Tammikuuta 2015 klo 11:27 »
  • Tykkää (0)

• Sain joskus pakit pojalta, koska en näyttänyt anime-tytöltä.

(Se tulee välillä mieleen kun katon animea, mikä on aika lame)
    « Viimeksi muokattu: 23. Tammikuuta 2015 klo 11:31 kirjoittanut Rauhan Toveri »
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #618 : 30. Tammikuuta 2015 klo 00:39 »

Luoja, anna Tartex-tahnaa myydä mahdollisimman pian purkissa tuubin sijaan. Amen.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #619 : 09. Helmikuuta 2015 klo 21:21 »
  • Tykkää (1)

• Pitääkö ystävien saamiseen nähdä vaivaa vai käykö se itsestään? Olen kamalan yksinäinen eikä minulla ole ystäviä. Tuntuu että mun täytyy nähdä vaivaa että saan seuraa, niin tarkoittaako se vain sitä, ettei kukaan oo kiinnostunu mun seurasta, että mun on oikeasti turha soitella ihmisille? Alan lannistuu enkä viitti kauheesti ottaa enää yhteyttä ihmisiin. Ehkä ne ei kuitenkaan kiinnostu musta takas...
    Kirjattu

Hömpöttipömpötti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #620 : 10. Helmikuuta 2015 klo 05:39 »
  • Tykkää (0)

• Nyt hajottaa, tyttöystävän kanssa tuli ero, rahat on loppu ja vielä pitäis uus asunto löytää. istunu yksinää kotona parise viikkoo ja miettiny ihan liikaa...
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #621 : 10. Helmikuuta 2015 klo 14:20 »

^
    ^
    ^
    Voi ei, tsemppiä teille kolmelle, ja rispektiä Cumulukselle, kun viitsit äidistäsi huolehtia. Onko asuinseudullasi mitään omaishoitajayhdistystä tai muuta vastaavaa? Niissä on yleensä vertaistukiryhmiä, joissa pääsee avaamaan sydäntään ja tapaamaan muita omaishoitajia.
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #622 : 10. Helmikuuta 2015 klo 15:41 »

Minut on feidattu potenssiin kaksi.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #623 : 11. Helmikuuta 2015 klo 18:45 »
  • Tykkää (0)

• Tsemppiä kans. Toivottavasti hömpötillä tilanne tasottuu. Cumulus ansaitsisi ystäviä lähelleen. Feidaamine on tosi törkeetä. Missä tilanteessa sut on feidattu?
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #624 : 09. Maaliskuuta 2015 klo 23:14 »

Täällä ei ole yhtään hauskaa.
    täällä ei tosiaan ole viime aikoina ollut erityisen hauskaa, on keskusteltu vain vähän ruokavalioasioista, jotka esimerkiksi minun "hipahtavan" puoleni kannalta ovat aika sivuseikkoja....ja välillä on myös keskitytty juttelemaan elämän henkilökohtaisista nurjista puolista ja niistä selviytymisestä, mikä on vähän hassua, kun samoista asioista keskustellaan useimmilla muillakin nettifoorumeilla, toki eri ihmisten kanssa / kesken.
    Välillä tämä foorumi aina intoutuu näyttämään sitä puolta, mikä tässä eniten itseäni kiehtoo ja on kiehtonut, eli käydään vilkkaanpuoleista keskustelua ihan eri aiheista kuin about missään muualla. Tuloksena on fiilis, että tätä meininkiä ja tätä elämää halutaan elää joka tapauksessa, mihin elämä meitä ikinä viekin, itse kutakin. Hyvässä lykyssä voi myös inspiroitua jostakin, mitä joku keskustelija sanoo, sen ei siis tarvitse olla (ja usein nimenomaan ei ole) mikään suosittelu tai ehdotus, vaan ihan vain mielenkiintoinen asia, väläys jostakin mikä itseä kiinnostaa ilman että on itse "huomannut" tai tullut vähään aikaan ajatelleeksi.
    Eiköhän tuoda nyt kevät tänne hippifoorumille ja pursuta yhdessä ideoita, hyviä fiiliksiä ja universaalia rakkautta, mieluiten yli äyräitten niin että se meininki leviää laajemmallekin
     :sydamia
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #625 : 10. Maaliskuuta 2015 klo 08:58 »

eiiiih, ensin gemma, sitten ksri! JB:täkään ei ole näkynyt. Tulkaa takaisin!

Rimpsi,

be the change you want to see in the world
    -Mahatma Gandhi

Kirjoita niihin hipahtaviin ketjuihin ja perusta uusia, jos haluat saada mieleistäsi keskustelua aikaseksi  :peukku
    « Viimeksi muokattu: 10. Maaliskuuta 2015 klo 09:00 kirjoittanut Kurre »
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #626 : 10. Maaliskuuta 2015 klo 11:44 »

Kirjoita niihin hipahtaviin ketjuihin ja perusta uusia, jos haluat saada mieleistäsi keskustelua aikaseksi
    pyrin nyt välttämään ruikuttavaa äänensävyä, mutta: olen tehnyt sitä likipitäen koko nettielämäni ajan, ollut aina se aloittaja, enkä ole saanut aikaan paljoakaan. Elämäni tragedia on "ihmiset eivät lähde mukaan"  ???
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #627 : 10. Maaliskuuta 2015 klo 12:50 »
  • Tykkää (1)

• Onks ihmiset loukkaantunu jostai, kun ne lähtee pois? Miks itse en oo huomannu negatiivista energiaa täällä?
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #628 : 10. Maaliskuuta 2015 klo 13:13 »

pyrin nyt välttämään ruikuttavaa äänensävyä, mutta: olen tehnyt sitä likipitäen koko nettielämäni ajan, ollut aina se aloittaja, enkä ole saanut aikaan paljoakaan. Elämäni tragedia on "ihmiset eivät lähde mukaan"  ???

höpö höpö, onhan tuo sosiaalisuuskeskustelukin sinun aloittamasi, ja sinne on kertynyt tosi mehevät setit. Ainoa asia sinun ja tavoitteidesi välissä on itseluottamuksen puute. Sinnikkäästi vaan yrittämään ja aloittamaan, mitä useammin jotain koettaa tehdä, sitä paremmaksi siinä tulee ja onnistumisen todennäköisyys kasvaa.

Onks ihmiset loukkaantunu jostai, kun ne lähtee pois? Miks itse en oo huomannu negatiivista energiaa täällä?

Oon ihmetellyt ihan samaa, täällä on ollut mielestäni viimeaikoina tosi positiiviset vibat. Mut ehkä ihmiset pitää jotain nettilakkoja tai vastaavaa, itse ainakin tuhoan aina tunnukseni houkuttelivilta sivuilta, kun haluan vierottautua internetistä.
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #629 : 10. Maaliskuuta 2015 klo 13:47 »

täällä on ollut mielestäni viimeaikoina tosi positiiviset vibat. Mut ehkä ihmiset pitää jotain nettilakkoja tai vastaavaa, itse ainakin tuhoan aina tunnukseni houkuttelivilta sivuilta, kun haluan vierottautua internetistä.
    voihan tuokin pitää paikkaansa, mikä ettei.  :) Mitä positiivisiin viboihin tulee, itse en ole niitä tavoittanut, mutta se voi johtua siitä etten ole jaksanut seurata tiettyjä keskusteluja kun aihe ei ole kiinnostanut... Different strokes for different folks  :)
    Kirjattu