Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 5

Colourflower

• Vieras
Vs: Avautumista
« Vastaus #60 : 04. Syyskuuta 2010 klo 18:26 »

Musta tuntuu että mulla on sama ollut koko elämän ajan. Mua alkaa aina ahdistaa ihmisten läsnäolo, vaikka kuinka ihania muuten olisivatkin. Sit mä taas vetäydyn erakoksi enkä halua nähdä ketään. :-\

Onpas tuttua. Tykkään mielettömästi ihmisistä teoriassa, rakastan yli kaiken ajatusta toisiaan rakastavista, yhdessä ongelmitta viihtyvistä ihmisistä. Käytäntö on perin toisenlainen. Jo myöhäisteininä, kun oli vielä mahkuja käydä vanhempien rahoilla laskettelemassa, muistan joidenkin kamujen ihmetelleen miksi mieluummin laskin välillä yksin kuin heidän kanssaan...
Nykyisellään on elämässä vain muutama sellainen ihminen, joiden kanssa on oikeasti hyvä olla, eikä kukaan heistä satu asumaan samalla paikkakunnalla kuin minä (tai kuin joku toinen heistä, by the way).

EDIT:
Taidan siirtyä illalla tuonne viinaa tsa tsa tsaa-ketjuun. :P

Welcome! :D
Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 05. Syyskuuta 2010 klo 14:04 »
  • Tykkää (0)

• *huokaus* Pahensin sit vaan asioita eilen.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

tintti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #62 : 13. Syyskuuta 2010 klo 20:43 »
  • Tykkää (0)

• rakastuin ihmiseen, väärään ihmiseen.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #63 : 13. Syyskuuta 2010 klo 21:56 »
  • Tykkää (0)

Sepä se. *huokaus* :(
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

moonbow

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #64 : 13. Syyskuuta 2010 klo 22:11 »
  • Tykkää (0)

välillä tuntuu, että tuokin kelpais kun ei oo aikoihin tavannu tyyppiä joka oikeasti säväyttäs.
    Kirjattu
    näen kaikessa hengen
    kasvavia ja kuihtuvia

tintti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #65 : 14. Syyskuuta 2010 klo 18:45 »
  • Tykkää (0)

välillä tuntuu, että tuokin kelpais kun ei oo aikoihin tavannu tyyppiä joka oikeasti säväyttäs.

Jos maailmassa olisi vain kaksi ihmistä, elämä olisi helppoa...
    Täytyy vaan selvitä tästä, nostaa hymy huulille ja jatkaa asenteella, en aio tyytyä.
    Kirjattu

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #66 : 14. Syyskuuta 2010 klo 21:26 »
  • Tykkää (0)

• Rakastumisesta vielä... Minä kun rakastun niin se on menoa, täyttä tunnetta, hulluutta...täysillä. On melkein liian helppoa rakastua ja sitten palaa näpit uudestaan ja uudestaan. Sieluun sattuu.
    Joku on joskus sanonut että se joka rakastaa enemmän on aina häviöllä. Olen aina häviöllä...
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

moonbow

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #67 : 14. Syyskuuta 2010 klo 21:35 »
  • Tykkää (0)

• Rakastumisesta vielä... Minä kun rakastun niin se on menoa, täyttä tunnetta, hulluutta...täysillä. On melkein liian helppoa rakastua ja sitten palaa näpit uudestaan ja uudestaan. Sieluun sattuu.
    Joku on joskus sanonut että se joka rakastaa enemmän on aina häviöllä. Olen aina häviöllä...

niin, kai tuossakin on jonkinlainen välimuoto hyvä. itse tunnun olevan siellä toisessa päässä, että ihmisiä tarkastelee hieman "analyyttisesti", että kenessä on sellaisia ominaisuuksia joita arvostaa jne ja sitten päättää kenessä voisi olla ainesta tyttöystäväksi. jotenkin tuntuu, että on kadottanut sellaista viattomuutta tuon suhteen mitä joskus nuorempana oli. enkä nyt tarkota sitä, että olisi tullut jotenkin tunnekylmäksi, nuo jutut vaan tuppaa käynnistymään niin hitaasti, että asioita ehtii ajatella järjellä hieman turhankin kanssa ehkä.
    mutta en kyllä itse usko tuohon lainaukseen. itse voisin sanoa, että se häviää (jos välttämättä tuota sanaa haluaa käyttää), joka ei näe ihmistä sellaisena kuin se todellisuudessa on. niin hyvässä kuin pahassa. silloin joutuu usein pettymään ja saattaa alkaa kyynistymään.
    Kirjattu
    näen kaikessa hengen
    kasvavia ja kuihtuvia

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #68 : 15. Syyskuuta 2010 klo 11:06 »
  • Tykkää (0)

• Välillä tuntuu että on lapsi, joka valittaa äidilleen kun ei saa tikkaria. Mutta nyt kun ei valita enää äidille, valittaa itselleen.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #69 : 15. Syyskuuta 2010 klo 12:49 »
  • Tykkää (0)

• Moonbow: En ole enää "nuori", kyynisyyttäkin löytyy ja tarpeeksi kun on saanut iskuja niin luulisi että olisin varovaisempi. Ei kaikki vain mene niin, jos jota kuta kohtaan tunteet herää niin se on menoa. Ehkä vain  pidän sydäntäni avoimena... Pitäs vissiin katkeroitua ja päättää olla vanha jäärä, vaihtamalla ei parane ja ennemmin olla yksin kissojen kanssa. :) Kaikki on erilaisia... Onneksi.
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #70 : 18. Syyskuuta 2010 klo 17:52 »
  • Tykkää (0)

• Hauki on kala. Ja niin on myös särki. Autoni on särki. Eli rikki.  >:(
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #71 : 29. Syyskuuta 2010 klo 12:30 »

Minua pännii (ei niinq oikeesti, mutta qmminki sillee...) tuo "mukavin, ihanin, ikimuistoisin kokemus kesältä 2010" -kirjoitusjuttu. Ei maha mittää (itse asassa kyllä sekin), mutta itselleni viime kesä oli hankalin ja nuhjuisin kesä, mitä tiedän lonkalta heittäen sanoa. Älkääkä nyt sanoko, että minun olisi pitänyt olla Gatheringissa enemmään kuin puolitoista tuntia, näin huonosti hellettä sietävänä tyyppinä voisin siinä tapauksessa kirjoittaa vain kokemuksia Kuopion yliopistollisesta sairaalasta. Yst. terv. nimim. "naurettavan kade toisille, joilla on niin kivaa ja helppoa" :-[
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #72 : 29. Syyskuuta 2010 klo 13:56 »
  • Tykkää (0)

• Mut ei ikimuistoisin ole välttämättä ihanin ja mukavin.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Venla

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #73 : 06. Lokakuuta 2010 klo 07:05 »
  • Tykkää (0)

• En jaksa enää olla yksin! Täytän iha pian 29 ja oon ollu enemmän tai vähemmän sinkkuna 6 vuotta... Ja minä kun niin haluaisin löytää ihanan ihmisen, jonka kanssa muuttaa kahdestaan vaikka maalle, hommata kasa eläimiä, kasvattaa kukkaa, halia, pusia, rakastaa ja nukkua joka yö kainalossa! Missä sinä olet, minun karvainen mieheni?!
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #74 : 06. Lokakuuta 2010 klo 14:03 »
  • Tykkää (0)

• En jaksa enää olla yksin! Täytän iha pian 29 ja oon ollu enemmän tai vähemmän sinkkuna 6 vuotta... Ja minä kun niin haluaisin löytää ihanan ihmisen, jonka kanssa muuttaa kahdestaan vaikka maalle, hommata kasa eläimiä, kasvattaa kukkaa, halia, pusia, rakastaa ja nukkua joka yö kainalossa! Missä sinä olet, minun karvainen mieheni?!

:D Anteeksi, ei saisi nauraa mutta tuo kyllä pisti hymyilyttämään. :) Tuskin auttaa jos sanon että "kyllä se karvainen mies vielä elämääsi tulee". Mutta positiivinen asenne kyllä auttaa, tulee nähneeksi ympäristön karvaiset miehet helpommin. ;)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.