Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Televisio - 2

Colourflower

• Vieras
Vs: Televisio
« Vastaus #15 : 04. Helmikuuta 2013 klo 23:57 »

"Elävä arkisto: Hipit"

Eipä ollut häävejä hippejä. Jukka Kuoppamäki esiteltiin suurin piirtein Suomen ainoana hippinä (ts. Jukka oli ainoa julkisuuden hippi vuonna 1967, joten that's that?) ja hippiaatteen vaikutus Suomen musiikilliseen elämään vähäisenä (siis, Wigwam ja Tasavallan Presidenttikö eivät saaneet hippiaatteeseen liittyneestä psykedeelisestä rockista mitään vaikutteita progressiiviseen rockiinsa, jonka synty myös liittyy hippeihin?). Noloin hetki taisi olla, kun toimittaja Harri Hakanen mainitsi Raya & Apostolit -yhtyeen nimen Kuoppamäelle. (Ensiksikin Raya & Apostolit ei ollut tärkeä eikä ainutlaatuinen yhtye Suomessa. Toiseksi Jukka Kuoppamäki ei ollut laajemmin hippien kanssa juuri tekemisissä vuodesta 1967, jolloin hän oli julkkishippi, vuoteen 1973, jolloin hän perusti hetkellisesti lähes Love Recordsiin vertautuneen Satsanga-levy-yhtiön.)

Toimittaja Hakanen voisi sentään yrittää perehtyä aiheeseen, jota hän käsittelee televisiossa. Aiemmin hän sai discoaiheisessa ohjelmassaan pienen näpäytyksen Tapani Ripatilta sanottuaan jotakin alkeellista. Sekä hipeistä että discosta olisin itse osannut suunnitella informatiivisemman ohjelman, eikä tämä nyt valitettavasti ole mitään suunsoittoa.
Kirjattu

zenzbo

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 04. Kesäkuuta 2015 klo 16:34 »
  • Tykkää (0)

• Olen luopunut television katselusta kokonaan.
    Kirjattu
    FEEL

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 04. Kesäkuuta 2015 klo 16:54 »
  • Tykkää (0)

• Olen luopunut television katselusta kokonaan.
    Mä katselen lähinnä netflixiä ja tubesta eläinvideoita:D Ja joskus harvoin voin jotain jäädä kanavalle katsomaan jos vaimolla telkku auki. Vain elämää ja TVOF on sarjoja joita tosin olen seurannut, koska niissä yleensä hyvä fiilis.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #18 : 04. Kesäkuuta 2015 klo 23:40 »
  • Tykkää (0)

• Telkkari on nurkassa tavaraläjässä kankaan alla. Netti on enemmänkin miun juttu, samoin musiikin kuuntelu, kirjat ja sarjakuvat. Ei oo mitään käsitystä mitä televisiossa nykyään pyörii :D , tai mitä viime vuosina on pyörinyt.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 16. Kesäkuuta 2015 klo 07:50 »
  • Tykkää (0)

• Oma telkkarin käyttö rajoittuu hyvin pitkälti leffojen (dvd) katseluun. Toki uutisia ja satunnaisesti jotain urheilua tulee katseltua, mutta kun tuo tv-lupa nykyään peritään automaattisesti valtion toimesta niin olkoot nyt tuossa nurkassa. Jos näin ei olisi tulisin loistavasti toimeen ilmankin. 
    « Viimeksi muokattu: 16. Kesäkuuta 2015 klo 21:24 kirjoittanut Gabriel »
    Kirjattu

Hani

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 16. Kesäkuuta 2015 klo 09:37 »
  • Tykkää (0)

• Itse saatan joskus elokuvia telkusta katsoa ja lastenohjelmat saattavat pyöriä viikonloppuisin aamiaispöydässä, mutta muuten kyllä on jäänyt töllöttäminen hyvin vähäiseksi. Netin kautta tulee katseltua sarjoja, elokuvia, dokumentteja. Netflix on kyllä hyvä. :)
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 16. Kesäkuuta 2015 klo 21:26 »
  • Tykkää (1)

• Netflix on kyllä hyvä. :)

Itse en kyllä uskaltais tuota paljonkin kehuttua netflixiä hankkia. Tiedän etten pääsisi enää sen jälkeen ylös sohvalta  ;)
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #22 : 26. Kesäkuuta 2015 klo 20:34 »

En muuten tule juuri telkkaria katsoneeksi, mutta frendien uusinnat eivät vaan ikinä vanhene. Tykkään monista muistakin sitcomeista, mutta etenkin uusia sarjoja tulee seurattua nykyään netin välityksellä, missä näkee kaudet ennen kuin ne tulevat Suomeen. Netflixiin en ole tutustunut, tavallaan kiinnostaisi, mutta luulen, että mulla olisi vähän sama juttu kuin Gabrielilla, jäisin varmaan ihan koukkuun.
    Kirjattu

elämännälkäinen

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #23 : 06. Elokuuta 2015 klo 19:30 »
  • Tykkää (0)

• Meillä ei ole telkkaria ollut vuosiin, edellisen hajoitti ukkonen ja uutta ei ole tullut hankittua. Lapsetkaan ei ole vinkuneet uutta, netistä näkee sen minkä haluaa nähdä silloin kun haluaa. Kolmesta lapsesta kaksi jo omillaan ja ilokseni olen huomannut ettei televisiota kumpikaan ole kotiinsa hankkinut. Hyvin tulee toimeen ilman ja tulee huomioitua kanssa eläjiä paremmin ja touhuiltua kaikkea muuta mukavaa enemmän :)
    Kirjattu
    Kun tietää mikä on tarpeeksi, on rikas

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #24 : 02. Maaliskuuta 2016 klo 22:11 »

Ville Haapasalon kaikki ohjelmat olen katsonut, sekä nyt että kaikki edelliset sarjat, sitä ameriikkahommaa lukuun ottamatta. Tykkään. Aika hipahtaviakin teemoja jatkuvasti esillä :)
    Kirjattu

Stölle

• Vieras
    « Vastaus #25 : 03. Maaliskuuta 2016 klo 10:31 »

teleisio on yksi niistä asioista joita en ymmärrä. yhteiskunta keksinyt tekemistä tylsistyneille kansalaisille?
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #26 : 03. Maaliskuuta 2016 klo 19:48 »
  • Tykkää (1)

• teleisio on yksi niistä asioista joita en ymmärrä. yhteiskunta keksinyt tekemistä tylsistyneille kansalaisille?

Miksi pitäisi ajatella niin, että vain tylsistyneet ihmiset harrastavat jotakin?
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Stölle

• Vieras
    « Vastaus #27 : 04. Maaliskuuta 2016 klo 07:01 »

en yrittänyt sanoa mitä pitäisi ajatella. itselläni tulee hölmö olo kaikkia mainoksia ja muita katsellessa. toki sieltä on joskus jotain mielenkiintoistakin löytynyt sitäkään ei sovi kieltää. Harrastajat erikseen minunkin mielestä :)
    Oli vähän tökerö yleistys omalta kohdalta :)
    « Viimeksi muokattu: 04. Maaliskuuta 2016 klo 07:03 kirjoittanut Stölle »
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #28 : 20. Helmikuuta 2017 klo 00:50 »

Tämä on tosi hassua, mutta olen viime aikoina katsonut melkein yksinomaan Kummelia.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #29 : 20. Helmikuuta 2017 klo 09:26 »

kuka niitä joitakin realitysarjoja oikeasti kattoo.
    No niinp! Minä!  ;D voi hitsi että vielä vuosi sitten olin yhtä autuaassa tilanteessa, että enpä juuri katsellut töllöä. No nyt kun aloitin opinnot uusiks, niin jotenkin sitä vaan haluaa nollata aivot ja imee jotain tylsää mutta viihdyttävää ja ihanan merkityksetöntä kaiken tiedon ja taidon tilalle :D etenkin kun vaihtoehtona on katella verkosta lisää luentoja.."kemiaa, fysiikkaa, tilastotiedettä,  matikkaa"  vai "häät sulhasen tapaan" yms. :D hmmm, jotenkin se valinta suuntautuu sitten semmoseen, joka ei stressaa, josta ei tarvitse oppia mitään, eikä ole mitään paineita minkään suhteen..paitsi ehkä jonku uskottavuutensa tai muun semmosen suhteen.
    Kirjattu