Moi! Ostin sen Iltalehden uteliaisuuttani ja huvittihan se sensaatiohakuisuus. Väkisin yrittävät saada kansan uskomaan, että kyseessä on nudistileiri, jossa kaiken lisäksi harrastetaan hulvatonta ryhmäseksiä ja sekin vielä jotain outoa tantra-sellaista. Olipa sanat "seksuaalienergiaa vapauttavaa" saatu ympättyä tuohon yhteyteen heh...
Itse artikkeli ei mielestäni ollut niin paha, mutta olenkin vapaamielinen ja avoimesti kaikkeen "outoon" suhtautuva - sitäpaitsi kohta, jossa kerrottiin miesten hieroneen naisten jalkapohjia ja naisten vastaavasti miesten päänahkaa sai minut todella ilahtumaan, sillä en tiedä mitään niin ihanaa kuin että joku hieroo jalkapohjia

Vyöhyketerapiaa kai, vaikkei osaava hieroja oliskaan.
En ole muuten minäkään mikään hippi, ja epäröin vähän tätä juttua useammastakin syystä, mut toisaalta täällä foorumilla on ollut niin mukavia tyyppejä ja hippiaate kiinnostaa ihan vilpittömästi, joten en hirveästi miettinyt miten minut otetaan vastaan. Varmaan ihan hyvin lukemastani päätellen. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli avoimin mielin ja sydämin tulevat vääräuskoisetkin otetaan vastaan avosylin, luulen. En tiedä onko minulla mitään annettavaa sinne, sillä en osaa mitään erityistä, mutta osallistun tekemisiin niin paljon ja siten kuin osaan. Ja olen tapaillut If you're going to San Fransisco - biisin sanoja ja laulaa osaan

... Luulen, että saan siellä paljon enemmän itselleni, kuin mitä voin antaa ja lähdenkin kokemaan uutta ja poimimaan muutoksen siemeniä, hakemaan ajattelun aihetta. Ihanaa ja helpottavaakin olla ilman tv:tä, läppäriä, puhelinta, radiota jne vähän aikaa. Tämä kaikki tuli niin äkkiä ja sitä kaameaa mediakohua saan kiittää, niin kielteistä kuin se on monella tapaa ollutkin, mutta enpä olisi nyt lähdössä Leppävirralle ilman sitä kautta tullutta tiedonhalua. En ole ehtinyt lukea tätä foorumia muilta osin enkä perehtyä hippien aatteisiin syvemmin (ja ehkä parempikin, etten ole ehtinyt, alkaisin epäröidä osallistumistani) ja lävistyksiä sekä tatuointeja on mullakin pari, eikä mieleeni tullut, että ne olisivat jotenkin epätoivottavia tai huonoja juttuja...??
Nyt on joka tapauksessa myöhäistä perääntyä, sillä olen sopinut huomisaamuksi treffit kahden kyytiläisen kanssa ja luvannut kyydittää heidät perille, joten...

Siellä nähdään. Mulla on oranssi pieni kupoliteltta, muuten vielä hakusessa mitä pitäiskään ottaa mukaan, mut eiköhän se tässä ennen aamua selviä.
t. RetroHippi, joka diggaili kovasti Janis Joplinista nuorena ja onhan se vieläkin hyvä. Olisin ollut tarpeeksi vanha Woodstockiin, mut olihan tuo vähän kaukana, enkähän käynyt edes Ruisrockissa ennen kuin muutama vuosi sitten poikani kanssa...