Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Euroopan Rainbow Gathering 2010 Suomessa [Viimeisin päivitys 23.7] - 10

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Lainaus
Satutteko tietämään, miten koiriin suhtaudutaan tapahtumassa? Mulla on pieni shetlanninlammaskoira, joka ei voi vihastuttaa vaan pelkästään ihastuttaa.

Gatheringissa oli joitakin koiria, sellaisia jotka olivat todella säyseitä. Tuossa kutsussahan lukee:
Please not bring, please:
Dogs (respect wildlife and cows in the land)

Itse toimisin ohjeen mukaisesti. Jos oma pääseminen olisi kiinni koirasta, voisin ottaa sen mukaan, jos olisin vakuuttunut ettei siitä aiheudu häiriötä. Tarvitsee muistaa että ihmiset jotka tulevat tuonne ja ovat nähneet saman kutsun, voivat olettaa ettei siellä ole koiran koiraa.
« Viimeksi muokattu: 28. Heinäkuuta 2010 klo 15:09 kirjoittanut vihreäkaupunki »
Kirjattu

Aurora

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Lainaus
Satutteko tietämään, miten koiriin suhtaudutaan tapahtumassa? Mulla on pieni shetlanninlammaskoira, joka ei voi vihastuttaa vaan pelkästään ihastuttaa.

Gatheringissa oli joitakin koiria, sellaisia jotka olivat todella säyseitä. Tuossa kutsussahan lukee:
Please not bring, please:
Dogs (respect wildlife and cows in the land)

Itse toimisin ohjeen mukaisesti. Jos oma pääseminen olisi kiinni koirasta, voisin ottaa sen mukaan, jos olisin vakuuttunut ettei siitä aiheudu häiriötä. Tarvitsee muistaa että ihmiset jotka tulevat tuonne ja ovat nähneet saman kutsun, voivat olettaa ettei siellä ole koiran koiraa.

Itseasiassa pääsemiseni riippuu koirasta, sillä sitä ei voi jättää yksin kotiin, enkä saa sille hoitajaa. Se on kuitenkin lempein ja suloisin eläin, mitä olen nähnyt, eikä varmasti aiheuta hallaa kenellekään, niin ihmiselle kuin lehmillekään. Toivottavasti eivät käännytä meitä sen takia kuitenkaan pois.
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Ei käännytä, siitä olen varma. Joku saattaa siinä tullessa kuitenkin kehottaa pitämään koiraa silmällä tmv.
Kirjattu

Jade

• Hipahtava
  • Poissa Poissa

Ja tietty sellainen itsestäänselvyys, mutta mainitsen kuitenkin eli jokainen korjaa koiran jätöksensä itse ja vie biojätteisiin. Mielestäni siellä oli sitä vartan infotaulun luona pusseja, mutta muistaako joku paremmin? Tuskin se on suuri investointi, jos ostaa biohajoavia pusseja mukaan.
Pari kertaa törmäsin jätettyihin jätöksiin, joskin voi olla, että henkilö oli hakemassa juuri pussukkaa. Olivat sitten yleensä myöhemmin hävinneet (esim. uintireissun aikana), muutoin olisin hoitanut ne itse.

Mutta luultavasti tämä muistutus on täällä turha, mutta kun nyt tuli mieleen....

Voi itku, että on ikävä takaisin sinne!
Kirjattu
Se, mitä etsit, on.
Se on jo.
Nykyhetki on.
Todellisuus on.
        Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

Auringonkukka

• Vieras
Vs: Euroopan Rainbow Gathering 2010 Suomessa [Viimeisin päivitys 23.7]
« Vastaus #139 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 21:13 »

Leiriä vähän esiteltiin kymppiuutisissa äsken.  :)
Kirjattu

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria
« Viimeksi muokattu: 28. Heinäkuuta 2010 klo 21:40 kirjoittanut Mombie »
Kirjattu
Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Heh, uutistoimittaja ei varmaan ollut varautunut saamaan niska-hartiahierontaa paikan päällä  ;)
Kirjattu

Colourflower

• Vieras
Vs: Euroopan Rainbow Gathering 2010 Suomessa [Viimeisin päivitys 23.7]
« Vastaus #142 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 12:30 »

*muoks* Oli näköjään katsottavissakin... http://www.katsomo.fi/?treeId=1

Heh, uutistoimittaja ei varmaan ollut varautunut saamaan niska-hartiahierontaa paikan päällä ;)

Minun koneellani tuo juttu ei valitettavasti rupea näkymään. Hassu tuo niska-hartiahierontaa toimittajalle -juttu, kun se kuulostaa ihan siltä kuin minä olisin ollut paikan päällä. :D
Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa

Linkki uutiseen: http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/arkistot/kulttuuri/2010/07/1163243

*muoks* Oli näköjään katsottavissakin... http://www.katsomo.fi/?treeId=1

No olipahan juttu :D oli hauskaa katsoa ton kymppiuutisten naistoimittajan ilmeitä ja kuunnella äänenpainoja..."HHHippileiri..!" Näkyipä tuttujakin kasvoja. ;)
Kirjattu
"When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Jade

• Hipahtava
  • Poissa Poissa

Kohtuullisen asiallinen kuitenkin ja minusta oli hyvä, että edes nettisivuilla oli mainittu tuo helikopterien lentäminen yli negatiiviseen sävyyn.

Tuttuja naamoja tosiaan  :D
Kirjattu
Se, mitä etsit, on.
Se on jo.
Nykyhetki on.
Todellisuus on.
        Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria

Hei, teille jotka ootte tuolla käyneet....

Jos tässä vielä pääsisi niin minne siellä voi jättää auton? Vai pitääkö auto jättää jonnekin lähimpään kylään ja sieltä jollain konstilla kulkeutua "kotiin"?
Kirjattu
Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Hei, teille jotka ootte tuolla käyneet....

Jos tässä vielä pääsisi niin minne siellä voi jättää auton? Vai pitääkö auto jättää jonnekin lähimpään kylään ja sieltä jollain konstilla kulkeutua "kotiin"?

Aivan tapahtumapaikan vieressä on parkkipaikka. Siihen saa jättää auton, josta kävelymatkaa on joitakin metrejä sisäänkäyntiin, jossa on päivystys. Päivystyksestä matkaa itse leiritymisalueelle on arviolta ehkä kilometri helppokulkuisessa maastossa. :)

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria

Entä katsotaanko siellä "pahalla silmällä" jos tulee paikalle niinkin syntisellä välineellä kuin autolla..... ?
Kirjattu

---

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Entä katsotaanko siellä "pahalla silmällä" jos tulee paikalle niinkin syntisellä välineellä kuin autolla..... ?

Ehei, kyllä se on ihan sallittua. :) Mutta jos haluaa auttaa luontoa, niin aina voi yrittää saada auton täyteen ihmisiä...

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Ja monihan kulkeutuu julkisilla Kuopioon ja siitä paikallisbussilla pääsee ilmeisen lähelle? Liftillä tietenkin myös..
Kirjattu