Olin tänään keskipäivällä UFF:ssä käymässä, kun korvani tavoitti radioäänen, joka kertoi tästä tapahtumasta. En kuullut kuin sanan sieltä, toisen täältä, mutta uteliaisuuteni heräsi. Eräs vanha rouva, kuultuaan sanat "ilmaiseksi kasvisruokaa", arveli jutun kertovan ruokajonoista

, minulle tuli enemmänkin mieleen kymmenen vuoden takainen Hare Krishna -väen juhla Lontoossa Trafalgarin aukiolla. Siellä näet jaettiin myös ilmaiseksi kasvisruokaa kaikelle kansalle. Toki sen jälkeen ottivat vastaan lahjoituksia hengellistä kirjallisuutta vastaan

Tänne sivustolle eksyin eli löysin sattumalta, kun luin nettiuutisointia kokoontumisesta, ja olen yllättänyt itseni suunnittelemasta ykskaks matkaa Kuopion suuntaan minäkin. Hyttyset ja todennäköisesti sateiseksi muuttuva sää vaan mietityttävät ja huomaan myös välillä havahtuvani ajattelemaan, että en ole hippi (mikä tai kuka tai millainen on hippi vuonna 2010? Luulin, että moisia oli vain 60-70-luvuilla

) ja että tuntisin olevani siellä kuin orpo piru vieraassa helvetissä. Toisaalta minussa on kyllä aina asunut pieni hippi, joka janoaa uusia ja erilaisia kokemuksia ja näkemyksiä, ja tuolla niitä varmasti saisi.
Luin kaikki tämän viestiketjun kirjoitukset mielenkiinnolla. Ja jos päätän lähteä Kuopioon (lauantaina), ja jos autossani on tilaa, laitan viestiä tänne sivuille. Asun Sipoossa ja reittini kulkisi joko Lahden-Mikkelin tai sitten Tampereen kautta. Ja Jenn - toivottavasti äitisi innostuu niin kuin minä ja lähtee kanssasi telttailemaan. Itse aion kysyä tyttäreltäni, josko hän ja tyttöystävänsä haluaisivat tuonne.
t. RetroHippi