Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Miitti, 31.7. @Alppimuisto: 18. Heinäkuuta 2021

Haluisko hipit miittaa? 2021 @Alppari, Hki - 1

Napu

• Vieras
Haluisko hipit miittaa? 2021 @Alppari, Hki
« : 18. Heinäkuuta 2021 klo 12:50 »

Moikka moi!

Eilen muksun kans eksyttiin Helsinkiin pitkästä aikaa, ja käytiin moikkaamassa Omppu,, ja sit me jatkettiin skidin kans tuonne Elephantasyyn family picnic -tapahtumaan. Tästä kaikesta kävi mieleen että haluisko hipit miittaa tänä kesänä vielä, esim. jossain Alpparin viikonlopun tapahtumassa?

Näistä on tosin jäljellä enää jokunen, esim. Alppimuisto vois olla semmonen, mihin me ehkä päästäis lähtee, mutta laitan näitä nyt muitakin:

www.alppipuistonkesa.fi

31.7. Alppimuisto - Free Open Air
Alppimuisto järjestetään Helsingin kaupungin tukemana jo kymmenennen kerran Alppipuistossa. Alppimuisto on todennäköisesti maailman suurin ilmainen psytrance tapahtuma. Alppimuistosta on muodostunut käsite kaupunkilaisten keskuudessa ja tapahtuma on hyvin rakastettu ja sitä odotetaan innolla.

25.7. Afrojazz Club goes Alppipuisto
Afrojazz Club goes Alppipuisto -tapahtuma täyttää puiston musiikilla, jonka juuret ovat Afrikassa. Muun muassa energinen afrofunk, sfääreihin kuljettava afrojazz, tarttuva afrobeat ja afropop sekä perinnerytmejä Afrikan mantereelta takaavat viihdyttävän ja tanssittavan taide-elämyksen kaikenikäisille. 

Btw. Tänään siellä on,
18.7. Good Stuff Sunday
Kohtaus-päälavalla ja Resonaari-stagella soi suomalaisen indie-musiikin helmet sekä uudemmat artistituttavuudet, joita tuskin haluat missata. Musa helisee pitkin päivää klo 13-19. Kutsumme kaikki paikalle fiilistelemään piknik-vilttien ja eväiden kera. Puistossa on myös ruokamyyjiä, joiden herkkuja suositellaan testailtavaksi.

, eli hox! paikalliset oliot, kannattaa mennä tuonne jo tänään!  :)

Mutta eli siis, mitä ootte mieltä?  ^-^

Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Haluisko hipit miittaa? 2021 @Alppari, Hki
« Vastaus #1 : 18. Heinäkuuta 2021 klo 17:39 »
  • Tykkää (1)

• Voi voi, olen koko kesän haikaillut jonkin kivan miitin perään, ja tietysti olen 25.7. (ja myös 31.7., mutta tuo edellinen kiinnostaisi enemmän) ihan toisella suunnalla eli pohjoisessa. Ja tänään olen Etelä-Savossa.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #2 : 18. Heinäkuuta 2021 klo 19:40 »

Voi voi, olen koko kesän haikaillut jonkin kivan miitin perään, ja tietysti olen 25.7. (ja myös 31.7., mutta tuo edellinen kiinnostaisi enemmän) ihan toisella suunnalla eli pohjoisessa. Ja tänään olen Etelä-Savossa.
    Harmi ettei aikataulut sovi.

Mustakin toi toinen olis ehkä kivempi tapahtuma miittiin, mutta ei ehkä silloin päästä ite lähtemään. Mutta eipä se varmaan meille mahdotonta olisi, jos tapahtuma vetoaa jengiin paremmin  ;)

Mikään ei myöskään estä miittailemasta enemmänkin ja ilman meikäläisiä  :D
    Mun on vaan "helppo järkkää", koska mun on ihan kiva lähtee muksun kans kahdestaankin ilman sen suurempaa syytä tapahtumiin.

Aattelin vaan, kun on tullut nähtyä täält hippejä ja aina tulee puheeksi että miitti olis kiva juttu  :)
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #3 : 19. Heinäkuuta 2021 klo 19:35 »

Voi ei! 🙈 Mä olin liian hätäinen. En mä pääse itse lähtee. Ei meillä ole varaa sittenkään, ku kävin tsekkaa verot ja tuli ihan liikaa mätkyi!

Mut menkää te!? Nähkää ja nauttikaa kivoista konserteista ennen kun tulee taas talvi ja kaikkee! ✌🏼💚
    Kirjattu