Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Kontakti-Improvisaatiokurssi & Kirjo-klubi @ Iisalmi: 05. Marraskuuta 2011 - 06. Marraskuuta 2011

Kontakti-improvisaatiokurssi, 5-6.11.2011 @ Iisalmi - 1

odonata

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
  • Hui hai Hippi!

Kurssi on kontakti-improvisaation peruskurssi ja kaikki kiinnostuneet tervetulleita. Opettajana Päivi Vettenranta Helsingistä.
Osallistumismaksu vain 30-50 euroa osallistujamäärästä riippuen .
Kurssi la-su klo 11-17.30. Maksuton kotimajoitus kaikille tarvitseville ja porukkaruokailu. Ehkä saunallinen illanvietto.
Osallistujiksi tulossa jo Rihmasto-, Ting- ja Rainbowväkeä.
Oot lämpimästi tervetullu tälle yhteisölliselle ja positiivista henkeä luovalle kurssille !

Mutta mitä on Kontakti-improvisaatio ? No se kuuluu luoviin tanssimuotoihin, joissa ei askeleita todellakaan tarvi opetella eikä etes oo tiettyjä askelkuvioita olemassakaan. Kontakti-improssa itseä ja toisia kuunnellen otetaan fyysistä kontaktia sormenpäästä isompiin kehonosiin ja tanssitaan eli liikutaan sekä yksin, pareittain että ryhmässä. Miten kullakin hetkellä parhaalta tuntuu ja miten hetket tilanteita kuljettavat.

Kurssin järjestää Vapaa Kulttuuriyhdistys Into ry,
ilmottautumiset Virpi Virolainen p. 040-8317733 tai Anne-Maria Puurunen p. 044-2520709

Lisäksi kehitteillä Kirjoklubi lauantai-illaksi: saunomista, hyvää elävää musiikkia, yhdessäoloa....

« Viimeksi muokattu: 13. Lokakuuta 2011 klo 09:34 kirjoittanut odonata »
Kirjattu
Minä en ole mieli, äly tai ajatus,
en myöskään korvat, silmät, suu tai iho.
En ole taivas enkä maa, en tuli enkä ilma,
Minä olen ikuinen autuaallinen tietoisuus-henki.

Shankara