Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Suomen rainbow Gathering 1.7-30.7 @ ? - 8

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Suomen rainbow Gathering 1.7-30.7 @ ?
« Vastaus #105 : 25. Heinäkuuta 2011 klo 12:23 »
  • Tykkää (0)

• No niin! Mites ois Oulun miittinki? Olisko jossain puistossa vai takapihalla?  :sydamia

Kannattanee perustaa uusi ketju aiheesta tänne: http://hipit.fi/foorumi/tapahtumat-ja-menovinkit/ :)

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #106 : 25. Heinäkuuta 2011 klo 18:35 »
  • Tykkää (0)

• Olis kyllä kiva nähdä, ja sun lastasikin kun viimeksi mentiin hänen kans ristiin. Tiistai vois meilläkin olla sellanen potentiaalinen matkustuspäivä...

Lähetään huomenna aamusta, myöhään iltapäivällä perillä. Kuinkas te? Onko muita nyt lähdössä?
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #107 : 26. Heinäkuuta 2011 klo 00:28 »
  • Tykkää (0)

• Sovin just että oon la vasta paikan päällä. Toivottavasti ehditään johonkin meininkeihin silti. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #108 : 26. Heinäkuuta 2011 klo 20:28 »
  • Tykkää (0)

• Jäikin suomigathering nyt kokematta. Kyytiläiset perui tulonsa ja lapsi tuskastui autossa, joten teimme lähimatkailua rannikolla pysähtyen uusiin, upeisiin paikkoihin  :D
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #109 : 27. Heinäkuuta 2011 klo 10:19 »
  • Tykkää (0)

•  :ow

Kaksi viikkoa ja jokusen päivän ekstraakin, tapasin paljon rakkaita veljiä ja siskoja, usko itseen ja omaan henkiseen kehitykseen sen kuin kasvoi tuossa sillä hetkellä maailman kauneimmassa paikassa. Vaikka viimeiset päivät kuluivatkin oman puhdistusprosessin merkeissä, tutustuin moneen ihanaan, rakastuin ja ihastuin ihmisiin vain sieluun vilkaisemalla. Paikka toi mieleen jotain entisestä elämästä, paljastui itsestään uusia asioita ja opin paljon yhdessä olemisesta ja kiitollisuudesta, rakkaudesta, anteeksiannosta. Oli ihanaa tehdä yhteisön edestä, mutta oli myös suotavaa pitää ns. vapaapäiviä, korkeintaan hakea vettä (joka on noin 200metrin päässä vesipiste). Keräsimme marjoja, villivihanneksia ja sulkia luonnosta.

Tapahtuma ei ole sinällään siis salainen, mutta julkisilla listoilla sinne ei voitu kutsua ihmisiä, sillä silloin olisi voitu vaatia paikalle järjestysmiehiä, lisää ensiaputaitoisia ihmisiä ymymym. Myöskin paikalle olisi tässä tapauksessa voinut eksyä myös vääränlaista kansaa kantaen yhteisöä rasittavia energioita. Aina pitää kysyä jos ihmettelee :)

Rakkaus ja välittäminen, kaikki ihana. Nyt Jyväskylän kaupungin vilinässä, tarkoitus liftata kohti Tamperetta tänään, huomenna pitäisi illalla olla jo Facesessa. Eli jos joku on sinne menossa niin numeroni saa esim. CF:ltä tai VK:lta, kyyti voisi olla mukava, joskaan ei välttämätön.

Vielä teillä on mahdollisuus mennä rainbowhun! Siellä teidät toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi  ^-^
    Aurinko siellä on paistanut kovin, kolme sateista päivää mahtui minun 16 päivääni, mutta nekin olivat ihania ja virkistäviä! Luonto kiittää sateesta. Ja sade on kaunista.

Kiitos kaikille ja kaikelle!

Halaus ja rutistus <3
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #110 : 27. Heinäkuuta 2011 klo 20:49 »
  • Tykkää (0)

• Tapahtuma ei ole sinällään siis salainen, mutta julkisilla listoilla sinne ei voitu kutsua ihmisiä, sillä silloin olisi voitu vaatia paikalle järjestysmiehiä, lisää ensiaputaitoisia ihmisiä ymymym.

Tämä toimi nyt, kun osanottajia ei ollut tuon enempää, mutta kuten aiemmin jo kirjoitin, yksityisluonteinenkin tilaisuus katsotaan julkiseksi, jos ihmisiä on paikalla paljon. Ja Perheen tarkoitus on kai kuitenkin kasvaa, käsittäen lopulta kaikki ihmiset?

Myöskin paikalle olisi tässä tapauksessa voinut eksyä myös vääränlaista kansaa kantaen yhteisöä rasittavia energioita. Aina pitää kysyä jos ihmettelee :)

Ei kai ole olemassa vääränlaisia ihmisiä, ei myöskään "meitä" ja "muita", olemme vain sinä ja minä, sisareni ja veljeni.

Minä käsitän Gatheringit niin, että siellä on mahdollisuus tavata samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä. Minulle tärkeimpiä ovat rauha, rakkaus, väkivallattomuus, yhdenvertaisuus, luonnon kunnioittaminen ja suvaitsevaisuus. Koska maailmankuvani on aina ollut tieteellinen, tietyt taikauskoisuuteen liittyvät asiat eivät ole kiinnostukseni keskiössä, mutta ajattelen niin, että on hyvä tutustua mahdollisimman monenlaiseen ajatteluun, jolloin oma maailmankatsomus ja -kuva jäsentyvät ja saattavat osin jopa uudelleenmuovautua. Esimerkiksi Full Moon celebration oli emotionaalisestikin niin voimakas ja kaunis kokemus, että sen tietty šamanistinen sisältö meni siinä mukana. Ja tokihan Äiti maa -ideologian voi ottaa myös puhtaasti vertauskuvallisena, ikään kuin lupauksena luonnon ja ympäristön kunnioittamisesta. Minua kiinnostaa myös Perheen epähierarkkisuus ja ajatus siitä, että jokainen veli ja sisar asettaa itse omat päämääränsä. Koska Rainbow'lla ei ole johtajia, virallista organisaatiota, puhemiehiä tai opinselittäjiä, ei voi myöskään olla käsitystä oikeasta tai väärästä energiasta eikä ylipäätään mitään sellaista mittaa, jolla voitaisiin jakaa kokoontumisiin tulevat ihmiset oikeanlaisiin ja vääränlaisiin. Oleellistahan on se, että tulijat käyttäytyvät rauhanomaisesti ja osallistuvat kykyjensä mukaan yhteisiin töihin.

Huomasin kyllä, että  viime kesänä monet olivat tyytymättömiä ns. turistien suureen määrään. Myös leirillä viikonloppuvapaalla olleisiin varusmiehiin suhtauduttiin eräillä tahoilla pilkallisesti. Hippienkin suvaitsevaisuudella tai rakkaudella näyttää siis olevan rajansa. Saattaahan olla, että moni turisti tuli paikalle vain ihan mielenkiinnosta nähdäkseen, vilahtaisiko jossakin alastoman hipin paljas pylly, ja varusmiehet puolestaan olivat väkivaltakoneiston palveluksessa, mutta entä, jos yksikin näistä "vääränlaisista" vieraista huomasikin löytäneensä Kotiin? Jos kymmenestä, tai sadasta, turistista löytyy yksi uusi veli tai sisar, olisiko heidän tulonsa silloin turha? Minkäänlaisia häiriöitähän ei esiintynyt (paitsi yhden sveitsiläisen vakiovieraan taholta, mutta se on toinen juttu.) Lisäksi henkinen kasvu on elinikäinen projekti; varusmiehetkin olivat vasta matkansa alkutaipaleella. Voihan olla, että jos he kokivat olevansa tervetulleita, jos he saivat rakkautta ja ymmärrystä, he saattavat kulkea joskus väkivallattomuuden tietä, elleivät sitä jo tee. Eihän kukaan ole koskaan valmis, Rainbow'ssa ei ole minkäänlaisia tasoja, joita pitkin edettäisiin asel askeleelta kohti lopullista valaistumista. Ja kuten historia on osoittanut, kehitys saattaa kulkea toiseenkin suuntaan: liberaalista on tullut konservatiivi, pasifistista militaristi, suvaitsevaisesta suvaitsematon. 

Kirjattu
    The Art Of Brooks

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #111 : 27. Heinäkuuta 2011 klo 20:59 »

Ei kai ole olemassa vääränlaisia ihmisiä, ei myöskään "meitä" ja "muita", olemme vain sinä ja minä, sisareni ja veljeni.

Näin minäkin sen ajattelisin. Tämä oli ainoa asia, mikä Nefin kirjoituksessa tökkäsi silmääni.
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #112 : 28. Heinäkuuta 2011 klo 10:12 »
  • Tykkää (0)

• Ei kai ole olemassa vääränlaisia ihmisiä, ei myöskään "meitä" ja "muita", olemme vain sinä ja minä, sisareni ja veljeni.

Surrsurr ja kauneinta huomenta!

Olen pahoillani että toisinaan saatan kirjoittaa epäselkeästi ja tarkemmin ajattelematta mitä kirjoittelen  :)) Mutta toivon että ymmärrätte jos toisinaan lapsus iskee lapaseen, varsinkin kun tämä tietokone tuntuu erittäinkin ahdistavalta tällä hetkellä kaiken rauhan ja rakkauden jälkeen.
    Kaikki ovat tervetulleita kotiin, tietysti. Mutta vääränlaisella kansalla meinasin lähinnä ihmisiä jotka kantavat kaunaa suuntaan tai toiseen ja mahdollisesti tulevat paikalle väärin perustein. Toki on mahdollista että nämä henkilöt heräävät perheen hyvyyteen ja rakkauteen. Nämä ovat vain minun näkemyksiäni, sen varmaan jo ymmärsittekin! Kaikki ovat rakkaita ja tärkeintä, yritän olla tökkimättä silmään vaikka kirjoitankin ajattelematta.

Itse olen kiitollinen Rainbow'n henkisestä puolesta, sillä se osuu täydellisesti omaan ajatusmaailmaani. Opin tapoja joilla voin puhdistaa omaa auraani muilta saamilta mustilta möykyiltä, opin kiittämään Äiti Maata ja Isä Taivasta useammin, opin paljon muutakin. Oli ihanaa havaita kuinka paljon henkisiä ihmisiä tapasinkaan, parhaimmillaan meitä oli ehkä 120.
    Eilen kävellessäni iltakävelyllä rukoilin Äiti Maata ja pyysin puhdistusta. Olen melko herkässä olotilassa joten yritän suojautua kanssaihmisten negatiivisuudelta, se on kuitenkin erittäin vaikeaa kun eilen ja tänään olen jutellut puhelimessa sellaisten ihmisten kanssa, joiden elämää tuo asenne hallitsee ja joiden kanssa en voi keskustella henkisyydestä. Täytyy taas opetella elämään kaupungissa, mutta onneksi tänään faces, jossa näen rainbow-siskoja!

Ihanaa päivää <3 Kohta lähden tien poskeen.  :peukku
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

aventurine

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #113 : 28. Heinäkuuta 2011 klo 11:25 »
  • Tykkää (0)

• Olin paikalla vuorokauden verran, eilen ja toissapäivänä. En voi kuin suositella tapahtumaa, sillä olo on voimistunut ja puhdistunut siitä huolimatta etten nukkunut siellä laisinkaan yöllä (nukahdin sitten bussiin niin, että kuljettaja joutui minut herättämään määränpäässä, mikä on mulle aivan poikkeuksellista  8) ). Paikassa vallitsi rauhaisa kodin tunne ja varmaan sen vuoksi siellä ei nukuttanut yhtään vaikka yritti. Hämmentäviä asioita koin, kaikki oli uutta. Varsinkin ruokaympyrä. Eipä missään ole tullut halattua niin montaa ihmistä vuorokauden aikana. Olen elämässä tottunut aina kylmään kohteluun, enkä itse osaa mennä halaamaan saati tervehtimään oma-aloitteisesti ketään. Muutamien uusien ihmisten kanssa tuli keskusteltua jonkinverran. Mulle tehtiin ensimmäistä kertaa myös energiaparannusta, joka varmastikin auttoi. Ikävä kyllä jouduin lähteä pois ihan liian varhain, koska mulla ei ollut telttaa eikä riippukeinua tai mitään, ja unohdin elintärkeitä asioita kämpille. Tahtoisin heti takaisin tuonne, kuinka pääsisin... Negatiiviset asiat olivat melko vähissä ja niitäkin oppi katsomaan hieman uudella tavalla. Kerrankin jossain ihmisjoukossa pystyi tuntea olevansa pääosin hyväksytty. Jos joku paikalla ollut haluaa olla yhteyksissä muhun, niin netistäkin löytynee samaisella nimimerkillä pienen selailun jälkeen tarpeelliset reitit, kuten fb. :)  Kiittävin, kaipaavin ja lämpimin terveisin: se lammaspaitainen.  :sydamia2
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #114 : 28. Heinäkuuta 2011 klo 11:59 »

Minusta nyt (ks. Nefin ja Brooksin kirjoitukset) on rinnakkain kaksi näkökulmaa aiheeseen "mitä Rainbow Gathering voisi olla". Isot kansainväliset gatheringit ovat omaksuneet yhden lähtökohdan, merkitäänpäs sitä A-kirjaimella. A:n mukainen lähtökohta on, että hommataan alue ja pidetään siellä happening, johon kuka hyvänsä omista henkilökohtaisista lähtökohdistaan riippumatta on tervetullut. Tapahtuma on siis periaatteessa julkinen. Hieman kyseenalaisista motiiveista (kuten alastomia hippejä katsomaan... ;)) paikalle tulevat pyritään karsimaan vain yhdellä yksinkertaisella keinolla: tapahtumapaikan valinnalla. Se on yleensä syrjäinen. Suomessa pidetty Euroopan RG oli poikkeus sijaitessaan vilkkaasti liikennöidyn tiereitin varrella. Toisaalta Rainbow-liike ei ole aiemmin saanut Suomessa yhtään huomiota, joten tapahtuman tietoisuusvaikutus helposti, vaan ei liian helposti (Suomi ja Savo, c'mon!) saavutettavissa oli ja on taatusti positiivinen – huolimatta siitä, että erittäin hyvin ymmärrän alueen yli lentäneiden helikoptereiden ärsyttäneen.

Lähtökohta B on enemmän sitä, mikä omaksuttiin tämän vuoden Suomen Rainbow'n yhteydessä. Sen periaatteena on, että tapahtuma ei ole julkinen vaan "perhetapaaminen" ja paikka pidetään salassa "ulkopuolisiksi" mielletyiltä ihmisiltä. Pyrkimyksenä ei ole levittää Rainbow-liikkeen ilosanomaa uudelle yleisölle, vaan järjestää asiasta jo tietoisiksi tulleille kuukauden kestävä "koti". Lähtökohdasta poikettiin siinä, että ainakin sanomalehti Kalevalle annettiin kuvitettu haastattelu; mutta luulen Kalevan toimittajien vain jonain päivänä jonkun antamasta vinkistä ilmaantuneen, eikä sellaisessa tilanteessa oikein muutakaan voi. Jutussa käytetty ilmaus 'perhetapaaminen' kavaltaa, etteivät "ulkopuoliset" ole tervetulleita. Ne, jotka ovat saaneet asiasta tiedon alkuperäiseltä nettifoorumilta tai hipahtavilta kavereiltaan, eivät ole ulkopuolisia, vaan heidän otetaan avosylin vastaan. He ovat "perhettä". Mutta kuten itse kukainenkin ymmärtää, perheenjäseneksi ei tulla käden käänteessä vaan siihen vaaditaan jonkinlainen sukulaissuhde tai initiaatio.

Nyt, kun jälkikäteen ajattelen omaa kaksituntista pikavisiittiäni Suomen gatheringiin, en usko että olisin tuntenut oloani siellä niin ihanaksi kuin jotkut ovat tunteneet, mikäli olisin sinne jäänyt. (Toki ensisijainen syyni olla osallistumatta RG:lle on massuraukkani toiminta ja oma traumaattinen suhteeni siihen – siis massun toimintaan, ei RG:hen.) Ajatus "perheen" jäsenyydestä ei ole minulle myönteinen, sillä perhe on liian tiivis. Yhteisö olisi sopivampi, mutta valitettavasti Rainbow on 'family' eikä 'community'. Omalla pikavisiitillä tuli mm. tilanne, jossa Nefin tavattuani pyrin juttelemaan hänen kanssaan, mutta eräs sosiaalisesti dominantti henkilö tuli heti mukaan kolmanneksi pyöräksi. Kun menimme kolmisin N:n ja erään tytön/naisen kanssa yhden sivummalla olleen telttakangaskatoksen (vai pressu-?) alle, tämä edellä mainittu tyyppi ilmaantui juuri sinne laskeskelemaan yhteisiä kolikoita. Sain äkkiseltäni vaikutelman, että perhetapaamisessa kaikki on jaettava koko perheen kesken, myös läsnäolo ja seura. Kaikki eivät tietenkään työnny kaikkien seuraan, mutta jokaiseen seuraan työntyy joku. Leirin loppupuolella väkeä on ollut kolmin-, ehkä jopa nelinkertaisesti verrattuna omaan käyntiaikaani, eikä esim. sadan ihmisen kokoontumisessa "perhe" ole enää niin totaalinen yksikkö. Lopputulos muistuttaakin ehkä enemmän A:tä kuin B:tä. Itse rakastan hyviä keskusteluja yhden tai enintään kahden ihmisen kanssa ja vierastan ryhmäkeskusteluja, joissa huomion on hajaannuttava moniaalle. Olen siis jälleen ja edelleen koditon.
    « Viimeksi muokattu: 28. Heinäkuuta 2011 klo 12:04 kirjoittanut Colourflower »
    Kirjattu

aventurine

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #115 : 28. Heinäkuuta 2011 klo 12:23 »
  • Tykkää (0)

• Hmm, tokihan mullakin oli tuolla tunne, että saankohan mennä istumaan noiden ja noiden luokse, oleko varmasti tervetullut, kuinka minut koetaan ujona ja joukossa hiljaisena. Mutta päätin yksin tuuppautua yöllä sinne missä muut oli, muutoin kuljin parin kaverini 'johtamana' (onneksi he olivat läsnä, muutoin olisin ollut ihan pihalla ja jännittynyt ja paljon yksinäisempi, kun en olisi uskaltanut yksinäni mennä läheskään niin monen luokse). Kyllä mä valitettavasti myös aistin tiettyä hierarkisuutta ja jopa pieniä jännitteitä siellä, mutta se hoidettiin nähdäkseni rakkaudellisesti ohi. Jotkut säännöt (jos niitä siksi kutsutaan tuolla) olivat harmillisen tiukkoja ja vähän outoja :o Niistä yllätyin. Ehkä siellä oli jopa liiaksi sitä, että 'kaikille varmasti riittää tasan samanverran', siitä tuli ehkä jo vähän kärhämää tms... Mutta en halua kiinnittää huomiota _pieniin_ negatiivisiin asioihin tapahtumassa, sillä se oli uskomattoman positiivinen, taivaallinen. Miksei elämä ole tuollaista joka paikassa ja aina??? ps. mä kannatan avoimuutta, kaikki saa mennä puhumaan milloin vaan kenelle vaan. Mä en kannata hyljeksintää ja ryppyotsaisuutta, koska sitä oon nähnyt niin tarpeeksi. En kannata sisäpiirejä. Vaikka tapahtumaa sanotaan 'perheeksi', ei se mun mielestä ollut sisäpiiri. Enkä hirveästi nähnyt / aistinut sisäpiirejä paikalla. Minusta on vain kivaa jos joku tulee puhumaan. Jos mä haluan olla yksityisesti, niin pyytäisin varmaan osallisia siirtymään johonkin yksityiseen paikkaan tapahtumassa, esim. telttaan tms..
    « Viimeksi muokattu: 28. Heinäkuuta 2011 klo 12:28 kirjoittanut nthngsfn »
    Kirjattu

Marianne

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #116 : 31. Heinäkuuta 2011 klo 17:03 »
  • Tykkää (0)

•  :sydamia

Kävin mieheni kanssa eilen kesäretkellä ja yllättäen meidät juoksi kiinni kaunis lämmintä energiaa loistava perhe, joka kertoi meille lähellä olevasta Rainbow Gatheringistä. He ajattelivat että olimme sellaisia ihmisiä, jotka voisivat olla kiinnostuneita. Todellakin olimme. :) Ilostuin todella paljon kutsusta ja suuntasimme ajo-ohjeiden mukaan paikalle. Perille päästyämme olin otettu kauniista tunnelmasta ja siitä kuinka nämä meidät paikalle kutsuneet ihmiset olivat niin avoimia ja meidät toivotettiin halauksin tervetulleiksi. Vietimme aikaa leirissä vain hetken, mutta vaikutus omaan mielentilaan ja ajatuksiin oli suuri. Vierailu kevensi oloa ja teki minut iloiseksi, tuli tunne siitä että on muitakin samanlaisia ihmisiä kuin minä. Ja kaikki asiat järjestyvät. Kiitos :) Ja todella tahdon tavata lisää näitä ihania ihmisiä ja saada mahdollisuuden tulla uudelleen kokoontumiseen ja myö järjestämään uutta tapaamista :)  :sydamia2
    Kirjattu

Karhunsydän

• Vieras
    « Vastaus #117 : 01. Elokuuta 2011 klo 02:39 »

No niin! Mites ois Oulun miittinki? Olisko jossain puistossa vai takapihalla?  :sydamia

Ehottomasti tämmöstä, Im in!  :sydamia
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #118 : 01. Elokuuta 2011 klo 13:06 »
  • Tykkää (0)

• Ehottomasti tämmöstä, Im in!  :sydamia

Kannattaa perustaa aiheesta ketju tänne: http://hipit.fi/foorumi/tapahtumat-ja-menovinkit/ :) !

En siksi halua sitä itse tehdä, koska idea on että hippimiittejä perustettaisiin ilman sen kummempaa säätöä, ei ketjua tarvi moderaattoreiden perustaa. :D Ideahan olisi viettää aikaa samanhenkisten ihmisten seurassa ja saada uusia tuttavuuksia. :) Ja toinen syy on se, että jos kirjoitan aloitusviestin, vain minä ja moderaattorit voivat sitä muuttaa. Sama pätee viestin otsikkoon.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #119 : 02. Elokuuta 2011 klo 11:19 »
  • Tykkää (0)

• :sydamia

Kävin mieheni kanssa eilen kesäretkellä ja yllättäen meidät juoksi kiinni kaunis lämmintä energiaa loistava perhe, joka kertoi meille lähellä olevasta Rainbow Gatheringistä. He ajattelivat että olimme sellaisia ihmisiä, jotka voisivat olla kiinnostuneita. Todellakin olimme. :) Ilostuin todella paljon kutsusta ja suuntasimme ajo-ohjeiden mukaan paikalle. Perille päästyämme olin otettu kauniista tunnelmasta ja siitä kuinka nämä meidät paikalle kutsuneet ihmiset olivat niin avoimia ja meidät toivotettiin halauksin tervetulleiksi. Vietimme aikaa leirissä vain hetken, mutta vaikutus omaan mielentilaan ja ajatuksiin oli suuri. Vierailu kevensi oloa ja teki minut iloiseksi, tuli tunne siitä että on muitakin samanlaisia ihmisiä kuin minä. Ja kaikki asiat järjestyvät. Kiitos :) Ja todella tahdon tavata lisää näitä ihania ihmisiä ja saada mahdollisuuden tulla uudelleen kokoontumiseen ja myö järjestämään uutta tapaamista :)  :sydamia2

Vieläköhän siellä olisi väkeä? Ajattelin tänään piipahtaa Hailuodossa ihan muuten vaan.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....