Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Kolmas hippimiitti @ Tampere: 05. Elokuuta 2011

Vs: Hippien kolmas tuleminen / miitti 5.8.2011 kello 15 @ Tampere, Rautatieasema - 2

Colourflower

• Vieras

Hei, miksei tämän sopiminen ja järjestely nyt etene? Kello jotakin jossakin? Olisiko kenties Näsinpuiston vuoro toimia näyttämönä?
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Kello 13:00 Näsinpuistossa.

Nefi-

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa

Haha, enpäs taida koskaan päästä miitinkiin  ::)
Nooh, ehkä neljäs vielä järjestetään joskus!
Kirjattu
Saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Colourflower

• Vieras

Ei näytä siltä kuin olisi huomenna miitti, eihän siitä näytä olevan kiinnostunut kukaan muu kuin minä. Onko siis käytännössä niin, että Portugaliin lähtijät vain tapaavat toisensa ja minä tulen hetkeksi messiin hengaamaan? Vai onko sinne tulossa muitakin? Olisi hyvä tietää, muuten voi tuntea tekevänsä turhan reissun. Kiva olisi, jos tulisi.
Kirjattu

Brooks

• Hippi
  • Poissa Poissa

Ei näytä siltä kuin olisi huomenna miitti, eihän siitä näytä olevan kiinnostunut kukaan muu kuin minä. Onko siis käytännössä niin, että Portugaliin lähtijät vain tapaavat toisensa ja minä tulen hetkeksi messiin hengaamaan? Vai onko sinne tulossa muitakin? Olisi hyvä tietää, muuten voi tuntea tekevänsä turhan reissun. Kiva olisi, jos tulisi.

Ihan logistisista syistä voisi olla hyvä, jos me matkalle lähtevät tapaisimme esim. Tammelantorilla. Voitaisiin siinä käydä syömässäkin ennen lähtöä. Lähellä mm. hyvä kasvisravintola Gopal. Samaan syssyyn voitaisiin pitää miittikin. V-i-p voisi jättää kamansa rautatieasemalle säilytykseen.

Sopisiko tämä?
Kirjattu
The Art Of Brooks

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Mikaela Elo

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Minä en sitten pääsekään, mulla on yks toinen (sinkkuäippä)miitti täällä Turussa  :D se sovittiin jo aikaa sitten..yritetään taas tulla sitte  myöhemmin!

Voitais pitää seuraavaks vaikka se kyläyhteisö-miitti, hihii.... :D
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

No, v-i-p:kin tulee vasta klo 15 junalla, menee ihan askarteluksi  ::)
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Ehdotan että perutaan miitti kun tämä nyt näyttää menevän itse kenenkin osalta askarteluksi paskarteluksi. :D

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Silti saa tulla vastaan asemalle klo 14.57. Juodaan ärräkaffit  ;D
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Shelevä! Miittiin tulevat kello 15:00 rautatieasemalle siis. :D

Colourflower

• Vieras

Taidan mennä Näsinpuistoon hengaamaan, tulisiko sinne kumminkin teikäläisiä. Ei paljon nappaa lähteä asemalle...
Kirjattu

Colourflower

• Vieras

Ehdotus: saisimmeko me kotimaahan jäävät aikaiseksi tämänpäiväistä korvaavan Tampere-miitin tässä välillä, sillä aikaa kun foorumin four-pack on reissussa? Jossain vaiheessa viikonloppua 12.-14.8.?
Kirjattu

Alva

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa

Mulle ei valitettavasti käy tuo ehdotettu viikonloppu.
Kirjattu
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong. - Oscar Wilde

Mikaela Elo

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Yks mun parhaimmista ystävättäristä asuu Tampereella, ja oon luvannu sille kylään elokuun aikana! CF, sinnekö ehdotat välimiittiä? Mulle vois sopia! Haittaako kettään jos mulla olis yks 2 vuotias epeli mukana? Onko kellään kitaraa tai pikkuisia rumpuja, vois soitella niitä? Mä en osaa soittaa mitään mutta me tykätään kuunnella :) Ja VK:n "didgeridoo"-soitanta kiinnostaa myös :D
Kirjattu