Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kaksimielisyys - 2

Maapähkinä

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Kaksimielisyys
« Vastaus #15 : 08. Tammikuuta 2014 klo 18:30 »
  • Tykkää (0)

• Mielestäni sellainen ei ole kovinkaan hauskaa, että väkisin väännetään jostain asiasta kaksimielinen vitsi. Esimerkiksi muna-sanan "väärin ymmärtäminen" vitsinä. Mutta kaksimielisyys on silloin joskus ihan hauskaa, jos se on täysin tahatonta. Esimerkiksi jos sanoo vakavasti keskustellessa jotain, mitä ei ole tarkoitettu kaksimielisesti tulkittavaksi, mutta josta jälkeenpäin huomataan, että oho, tällä sanallahan on muuten toinenkin merkitys - silloin voi syntyä huvittava tilanne, jolle voi oikeasti jopa nauraa.
    Kirjattu

Piki

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 06. Helmikuuta 2014 klo 22:42 »
  • Tykkää (0)

• Kaksimieliset jutut on harvoin hauskoja... Ei oikeestaa ikinä ainakaa siinä kohtaa ku jotkut vääntää joka asian jotenki seksiin tms.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 06. Helmikuuta 2014 klo 23:35 »
  • Tykkää (0)

• Musta on tullut viime aikoina ihan sairaan kaksimielinen... Ehkä se johtuu seurasta joka ei pidä juuri mitään asiaa tabuna. Mutta on kyllä hauskaa kun ei tarvitse pelätä että loukkaa jotakuta kun sanoo "kulli", "hyvä perse", "pano" tai vaikka "ryhmäorgia" :D

Sori vaan, olen perverssi :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 07. Helmikuuta 2014 klo 04:18 »
  • Tykkää (1)

• Mielestäni sellainen ei ole kovinkaan hauskaa, että väkisin väännetään jostain asiasta kaksimielinen vitsi. Esimerkiksi muna-sanan "väärin ymmärtäminen" vitsinä.
    Jep. Meikä vihhaa sitä ku aamiaispöydässä joku tsirbula pyytää ojentaan munan ja sitten järkyttyy silleen läpällä niinku se muka ois ihan oikeasti tarkottanu kananmunaa eikä halunnu että vetäsin mulukun essiin. Tosi ala-arvoista käytöstä.
    Kirjattu

Maapähkinä

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 12. Helmikuuta 2014 klo 22:06 »
  • Tykkää (0)

• Jep. Meikä vihhaa sitä ku aamiaispöydässä joku tsirbula pyytää ojentaan munan ja sitten järkyttyy silleen läpällä niinku se muka ois ihan oikeasti tarkottanu kananmunaa eikä halunnu että vetäsin mulukun essiin. Tosi ala-arvoista käytöstä.
    En nyt ihan tätä kyllä tarkoittanut. Tarkoitin, että jokin normaali asia, jolla sattuu olemaan myös se kaksimielinen merkitys, ymmärretään tahallaan "väärin", kaksimielisesti, sillä pervolla tavalla siis.

Ps. Ymmärrän tavallaan teidän joidenkin näkemyksen, jotka olette sitä mieltä, ettei seksiä pidä ottaa liian vakavasti. Mutta onko seksi/seksuaalisuus jokin vitsi? Eikö se voisi olla normaali ja luonnollinen asia, miksi sen pitää olla jokin suuri hilpeyden aihe?
    « Viimeksi muokattu: 12. Helmikuuta 2014 klo 22:09 kirjoittanut Maapähkinä »
    Kirjattu

prustus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 06. Huhtikuuta 2014 klo 16:34 »
  • Tykkää (0)

• Mä tykkään heittää kaksmielistä läppää silloin tällöin. Mut yleensä teen sitä kyllä sellaisten kavereiden seurassa jotka itsekkin harrastavat pervoja juttuja. Jos oon esimerkiks jonkun uskovaisen tuttuni seurassa niin pidän pinppi-peenis-osaston suljettuna. Kun toimii tilanteen mukaan niin ei nolaa itseään tai muita ja silloin kun on sen "hyvän" vitsin aika niin kyllä se naurattaa kaikkia ^^
    Kirjattu

Samppa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 09. Kesäkuuta 2015 klo 14:16 »
  • Tykkää (0)

• Joskus yläasteella, kun olin seiskalla, meillä oli tutustumiskäynti kauppikseen. Sieltä sai jonkun julisteen mukaan, jos halus. Mä otin sellasen julisteen. Se juliste oli rullalla, ja siinä ympärillä kuminauha. Liikuttelin kättä edestakasin siinä julisteen ympärillä, ja kuminauhasta kuulu semmonen ääni, kun se meni edestakaisin julisteen ympärillä. Sitten yks ysiluokkalainen tyttö kysy, että mitä toi käden vatkaaminen on. Hän ajatteli sen kaksmielisesti. Mun tarkotuksena oli vaan tehdä kuminauhalla sitä ääntä. En ajatellut asiaa kaksmielisesti.
    Kirjattu

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 22. Kesäkuuta 2015 klo 15:07 »
  • Tykkää (0)

• Itselläni se kaksimielinen ajattelu on laantunut vuosien varrella, aika hurjastikin. Oon jotekin pistänyt sen vanhentumisen piikkiin, toisaalta myös sen piikkiin että seksi jne. ei kuulu mielenkiinnonkohteisiin niin ei niihin kiinnitäkkään huomiota.

Toisaalta, joskus jos hyvä tuttu heittää kaksimielisen vitsin niin vastaukseni on aina sama "Siitä puhe mistä puute."  ;)
    Kirjattu