Mä kyllä kaikella lämmöllä suosittelen ainakin joskus kokeilla syödä multivitamiinia ja vaikka ihan isommalla annoksella jonkin aikaa, mikäli ei ole pitkään aikaan syönyt,, ja on pienintäkään aavistusta, että saattais olla jokin vajaus. Aivot ja kroppa ym. ei välttämättä pysty toimia kovin hyvin, mikäli jokin hivenaine on päässyt loppumaan/ehtymään. Solut tarvitsee vitamiineja ja hivenaineita toimiinsa, ja niiden avulla me saadaan energia ja ravinto pilkottua ja kuljetettua soluissa... ja aikalailla on tutkittu miten esim. B-ryhmän vitamiinien puute vaikuttaa esim. muistiin....
Käytännön kokemuksesta, joskus elin aika vähällä, ja vegaanina, ja iski psykoosit myös päihteiden vuoksi (ei tullut käytyä missään virallisissa tarkastuksissa) ja samaanaikaan mulla oli koko elämäni ja olemiseni kyseenalaistus ja totaalinen itsetunnon puute, joka vei siihen että mä en pystynyt ostamaan kaupasta juuri mitään syötävääkään, kun mä jotenkin ajattelin että mä en ole tuottanut niitä porkkanoita tai mitään. Just ja just sen porkkanapussin ostin, ja silloin mun mieli myös kehitteli kaikkee ja kuuli ja vaistosi aika jännästi mitälie ikinä. Sen takia mä olen sitten törmännyt ortomolekulaarisen psykiatrian/lääketieteen käsitteeseen, missä käytännössä tuetaan sitä kehon biokemiaa isommilla annoksilla hivenaineita, vitamiineja, ravinteita ja vähitellen ainakin mun oloni koheni.
Mä pidän elämässä tärkeenä ihan perustoiminnallisuutta, että pystyy toimia ja elää ja tehdä ja oppia. En kuulu mihkään hivenainefirmaan yms.. Välillä tääl foorumilla vaan oon törmännyt että a) mennään aú naturel vuosia sillä mitä sattuu olemaan--> b) mennään lujaa ja lennossa. En haluis kukkatäteillä, mutta kuitenkin nyt teen sen. Näin.