Oletan meidän olevan yksi.
Ikuinen energia ikuisessa tilassa joka ei laajene tai kaareudu.
Miten uusi maailmankaikkeus luodaan alku / lopputilanteesta
Miten me hän loimme taas kerran uuden maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan.
lopulta luodun maailmankaikkeuden erilliset eri tiheyden, eri tilavuuden ja eri varauksen omaavien energiatihentymien energia on hajaantunut tasaisesti tilaan.
Siinä vaiheessa on erillisiä saman tiheyden, saman tilavuuden ja saman varauksen omaavia energiatihentymiä joihin edelleen tulee muista energiatihentymistä energiaa aaltoina jotka aiheuttavat ulkoiseen paineen tihentymään ja saa ne säteilemään energiaa jne.
Näin me hän voimme välittää informaatiota energiatihentymistä toisiin.
Kun aloitamme luomaan uutta maailmankaikkeutta, suoristamme energiatihentymien energiaa tietyltä puolelta ja nyt tämä energiaa uhrautuu ja työntää loput energiatihentymän energiasta kohti tiettyä sovittua aluetta.
Kun ison pallomaisen alueen jokainen energiatihentymä toimii samalla tavalla, työntyy uhrautuvaa energiaa pois päin tuon pallomaisen alueen keskustasta ja loput energiatihentymien energiasta työntyy tuon pallomaisen alueen keskustaa kohti jne.
Näin luomme tiheän energiakeskittymän jonka ulkopuolella on paljon vähemmän tiheämmin energiaa.
Tuota tiheää energiakeskittymää voidaan kutsua vaikkapa häntäänsä syöväksi "käärmeen pääksi". Häntä oli se uhrautunut energiaa joka alkoi työntymään pois päin tuolta alueelta ja on kääntynyt jossakin vaiheessa takaisin päin, kohti luotua päätä, joka räjähtää eli laajenee eli suoristuu eli avautuu eli muuttuu vähemmän tiheäksi energiaksi ikuisessa tilassa joka ei muutu millään tavalla.
Video aiheesta.
http://bubblare.fi/movie/ensimmainen_tieteellinen_luomis_teoria_.
Alkuräjähdysteorian laajenevan tilan teorian avulla eliminoidaan älykään suunnittelijan olemassa olo.
Me ikäänkuin itse kiellämme itsemme uskoessamme että kaikki syntyi sattumalta alkuräjähdyksessä jota ennen ei ollut olemassa muka mitään, ei edes tilaa.
Kun ymmärtää että energia on ikuinen ja sijaitsee ikuisessa tilassa joka ei muutu, ymmärtää että sen alkuräjähdysteorian mukaisen erittäin tiheän energiakeskittymän pakkaamiseen jo olemassa olevasta teoriasta tarvitaan älykäs suunnittelija.
Siksi laajenevan tilan käsite pitää kyseenalaistaa. Alkuräjähdysteorian kannattajat, jotka olettavat kaiken syntyneen sattumalta, uskovat virheelliseen laajenevan tilan käsitteeseen.
Etsin ihmisiä jotka haluavat auttaa meitä löytämään itse itsemme.
Avasin
www.adressit.com/tilaeilaajeneja nyt etsin yhtä persoonaa joka haluaa auttaa minua ja samalla meitä kaikkia. olemmehan ikuinen energia eli luoja eli älykäs suunnittelija joka itse loimme tämänkin kertaisen maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan joka ei muutu.
http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=25901000 euron palkkio sinulle tai jos sinua ei kiinnosta, jollekin jota kiinnostaa.
Jos siis olet edelleen työtön, tässä olisi pientä puuhaa sinulle.
Yritä hankkia 1000 allekirjoitusta tähän
www.adressit.com/tilaeilaajeneadressiin, tuhannesta eri IP-osoitteesta.
Jos kiinnostaa, pistä
www.tiede.fi keskustelujen Mr. Pressure nimimerkille yksityisviesti, kiitos.
Vaihtoehtoisesti tarjoan sinulle 1 000 000 euron palkkiota, jos joskus tämä kehittämäni ajatus maailmankaikkeuden toimintatavasta tuottaa minulle niin paljon rahaa.
Lupaan siis sinulle ensimmäisen miljoona euroani, jotka tämä ajatukseni tuo minulle, jos kerään 10 000 nimeä adressiin.
En koe että tuo raha olisi pois minulta, koska oletan että hän joka keksiin miten maailmankaikkeus okkeasti toimii, tulee ansaitsemaan ajatustensa avulla miljoonia, jos niin haluaa.
Itse en juurikaan ole kiinnostunut rahasta ja siksi olenkin ajatellut etukäteen niin että pistän kaikista rahoista 90 % hyväntekeväisyyteen ja loput annan vaimolleni ja lapsilleni.
Tietysti tuen läheisiäni noista 90 % hyväntekeväisyys rahoista vaikkapa 10 %:tilla niistä.
Eli 81 % hyväntekeväisyyteen sellaisten ihmisten hyväksi joita en tunne, 9 % läheisilleni ja 10 % vaimolleni ja lapsilleni.
Jos lähdet mukaan toimintaan, sinun kannattaa ehkä avata facebook ryhmä jossa kerrot tilanteesi ja pyydät apuja.
ja onhan sinulla tiede.fi keskusteluissa ystäviä jotka voivat auttaa ainua ideoimaan erilaisia tapoja saada nimiä adressiin.
Ja ehkäpä joku heistä haluaa auttaa sinua taloudellisesti 1 euron edestä, you know.
Jos lähdet mukaan, mieti tarkkaan miten toimit.
Sitten kun aloitat, aikaa on vain yksi kuukausi.
Siksi kenenkään ei kannata allekirjoittaa adressia vielä eli allekirjoitus kannattaa säästää siihen kun Tiäremiäs tai joku muu asiasta kiinnostunut aloittaa nimien keräämisen.
Jokainen nimi eri IP-osoitteesta on siis 1 euron arvoinen.
837 nimeä = 837 euroa sinulle.
Very Happy
Ps. maalasin juuri talomme ja säästin 10 000 euroa - kotitalousvähennys - kulut eli yli 3000 euroa.
Ajattelin käyttää siitä 1000 euroa tähän projektiin.
.
Ps.Ps. ja minä kun olen sen verran ihmisystävällinen tyyppi, niin lupaampa sinulle saman tien ensimmäisen 50 000 euroa, jos ja kun ajatukseni koskaan tuo minulle rahaa, vaikka et lähtisi tähän projektiin ollenkaan mukaan.
Tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettenkö uskoisi olevani oikeassa, päin vastoin.
Olen täysin vakuuttunut että mitään ei synny tyhjästä ja siksi kaikki energia joka on olemassa nyt, on ollut olemassa ikuisesti tilassa joka myös on ikuinen ja ei näin ollen todellakaan laajene.
Hyvä jatkoa sinulle.
.
Edit. Sovitaan aloitusaika, josta kuukausi aikaa, jos lähdet mukaan.
.
Minua on haukuttu vuosikausia eri keskustelupalstoilla hulluksi ja kehoitettu menemään hoitoon tai tarkistamaan lääkitys jne.
Olen tavalllinen suomalainen mies jolla on kaksi lasta ja käyn töissä jne.
Jos sinua kiinnostaa keskustella aiheesta puhelimitse, pistä puhelinumerosi yksityisviestinä.
Kiitos.

Ensimmäinen tieteellinen luomis"teoria".
http://bubblare.fi/movie/ensimmainen_tieteellinen_luomis_teoria_.