Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Eläimet - 2

Brooks

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Eläimet
« Vastaus #15 : 11. Helmikuuta 2013 klo 18:42 »
  • Tykkää (0)

• Eilen ja tänään olen katsellut videoita Koko-gorillasta:

Koko the Gorilla Cries Over the Loss of a Kitten Small | Large
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #16 : 13. Helmikuuta 2013 klo 13:47 »

Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #17 : 22. Maaliskuuta 2013 klo 22:55 »

Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 23. Huhtikuuta 2013 klo 11:46 »
  • Tykkää (0)

• Eläimillä on myös tietoisuus
    http://news.discovery.com/human/genetics/animals-consciousness-mammals-birds-octopus-120824.htm

No eipä tuo nyt mua paljoa hetkauta. Kun koko maailmankaikkeus on mun mielestä tietoinen aina atomin ytimistä galaksijoukkoihin. Käytän tässä usein vertausta puusta; tietoinen maailmankaikkeus on se puu ja kaikki elolliset olennot ovat puun lehtiä ja niin yhteydessä puuhun ja toisiinsa. Jokainen lehti on erilainen.

Sen sijaan kiintoisa kysymys on se, että mitä tietoisuus oikeastaan on ja mikä on koko maailman tietoisuuden mieli ja onko sillä jotain tahtoa?
    « Viimeksi muokattu: 23. Huhtikuuta 2013 klo 11:51 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

vulpes lagopus

• Vieras
    « Vastaus #19 : 06. Toukokuuta 2013 klo 09:57 »

Mikä on sun suosikki eläin?
    Koira, erityisesti sutta muistuttavat huskyt ja malamuutit. Itselläni on huskyn ja malamuutin risteytys, kohta 2v riiviö <3 Hän on paras kaverini, ja yksi tärkeimmistä asioista elämässäni. Pikku riiviöni kuvastaa minua luonteeltaan, yhtä päättäväinen ja vähän hömppä. Kun hän päättää jotakin, niin tapahtukoon. Kuvastamme toisiamme, emme tosin näytä samalta. Vielä.

Pidän myös susista. Kaunis, väärinymmärretty eläin. En ole nähnyt aitoa sutta koskaan luonnossa, vaikkakin koirasusia on tullut nähtyä. Susi on kaunis ja parhaan ystäväni riiviön esi-isä.

Entä oletko kokenut mitään eläintä toteemi/henki/voimaeläimeksi?
    Koen suden toteemieläimekseni. Olen aina pitänyt susista. Lapsena leikeissäni oli aina susia ja ihannoin tämän olennon viehkeyttä ja mystisyyttä. Susi on leimattu pahaksi, vaikka näin ei ole. Susi elää laumassa ja kaikki lauman jäsenet osallistuvat pentujen kasvatukseen ja tuovat turvaa toinen toisilleen. On totta, että susi voi olla vaarallinen erityisesti maatilaneläimille ja lemmikeille, mutta miksi ne tappavat 'ihmisen omaa'? Koska ihminen on heidät siihen pakottanut. Susien elinalueet ovat pienentyneet ihmisen myötä ja ne on metsästetty melkein sukupuuttoon. Susi on tärkeä petoeläin suomessa. Ilman susien tappamia porojen raatoja naali ei saaa ravintoaan -> naalikanta kutistuu. On harmillista, että sudella on huono maine, ja koetaan vain haittaeläimeksi.

Jos olisit eläin, mikä tahtoisit olla?
    Jokin koiraeläin. Ehkäpä susi, tai koira.

Entä mitä eläintä koet muistuttavasi?
    Koen olevani arktinen koira. Kaipaan virikkeitä ja lauman turvaa. Olen äänekäs ja leikkisä, rakastan juosta ja liikkua luonnossa. Ulkonäöllisesti en muistuta koiraa, en ole kaikkein hoikin tai siroin tai kaikkein kaunein. Ehkä jossain mielessä miellän itseni malamuutiksi. Pörröinen otus.

-Lago-

Kirjattu

Tattarinkukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 30. Tammikuuta 2015 klo 12:37 »
  • Tykkää (0)

• Suosikki eläin
    koira
    toteemi/voima/henkieläin
    karhu ja varislinnut
    jos olisin eläin, mikä tahtoisin olla
    karhu, ne nukkuu talvet ja sitten ne keskittyykin vaan syömiseen jotta voivat taas nukkua.
    karhuilla lihavuus on hyve
    mitä eläintä muistutan
    ulkoisesti varmaan jotain iso nokkaista lintua jolla on myös muhkea pyrstö
    henkisiltä ominaisuuksiltani jotain kasvinsyöjää joka elää porukassa, mutta haahuilee välillä itsekseen ja omaa jonkin tehokkaan puolustus systeemin esim sarvet tai massiivisen koon.
    Kirjattu

Satakieli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 30. Tammikuuta 2015 klo 17:02 »
  • Tykkää (1)

• Lempi eläin on öö... no ainakin korppi ehdottomasti ja kissa jaaa sudet jotenkin vetää puoleensa ja on jotenkin maagisia elämiä mulle, saman lailla kun korpit ja kissatkin :D Sitten tietty kaikki tämmöset pikku jyrsijät koska omistan niitä, ne ovat vieneet sydämmeni joten ilman niitä en voi elää!<3 Kun joskus nään korppeja niitä on jotenkin pakko jäädä seuraamaan, ne vaan on niin ylvään näköisiä ja kauniita (ehkä koska tykkään mustista eläimistä...). Kissat siksi koska tulen niiden kanssa tosi hyvin toimeen ja voin samaisua niihin. Luen myös paljon kissa aiheisia kirjasarjoja kuten soturikissat. Eräs tuttavani sanoi että vedän kissoja puoleeni kuin mangeetti :D Jos saisin päättää mikä eläin olisin, olisin kissa. Voimaeläimestä tms. en tiedä mutta olisi kyllä mukava tietää.
    Kirjattu
    Et voi estää sitä, että murheen ja huolen linnut lentelevät pääsi ylä puolella. Mutta voit estää niitä rakentamasta pesää hiuksiisi.

Marge

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 30. Tammikuuta 2015 klo 18:54 »
  • Tykkää (0)

• Rakastan kaikkia eläimiä mutta suosikkini on koirat, leijonat ja kaikenlaiset liskot. :) Itselläni on koira, mutta ajattelin hankkia kääpiöparta-agaman. Ne ovat jotenkin niin hellyyttäviä. Itse olisin eläimenä ehkä perhonen. Olen siro, hento ja herkkä ihminen.
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #23 : 30. Tammikuuta 2015 klo 21:29 »

jos olisin eläin, mikä tahtoisin olla
    Torakka, koska ne selviävät ydinsodasta voittajina.
    « Viimeksi muokattu: 20. Kesäkuuta 2017 klo 11:34 kirjoittanut Kurre »
    Kirjattu

Tattarinkukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 30. Tammikuuta 2015 klo 22:23 »
  • Tykkää (1)

• Kurren vastauksesta mulle tuli automaattisesti mieleen Chuck Norris :'D
    Meillä on jääkaapin ovessa tuollainen magneetti

Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #25 : 30. Tammikuuta 2015 klo 23:16 »
  • Tykkää (0)

• Lyhyt vastaus: Miun voimaeläin on lintu.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3