Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hippien hiukset - 7

Tinde

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Hippien hiukset
« Vastaus #90 : 16. Tammikuuta 2012 klo 08:23 »
  • Tykkää (0)

• Tää nyt ei ihan liity aiheeseen, mutta hiuksiin kumminkin. Mulla on kaapissa iso purkillinen sellaista ekologista jauheshampoota, joka ei sopinut mun hiuksille (jäi tahmeaksi). Se on ekolosta ostettu, maksoi muistaakseni jotain 16e, enkä raskisi roskiin heittää. Haluaisko joku? Voin postittaa joko koko purkin tai pienemmän kokeiluerän ohjeineen postikuluja vastaan. Koko purkki menis postipakettina, on sellainen painava lasipurkki.

Ja varsinaiseen aiheeseen. Mulla on ihan luomut, taipusat, vaaleat puolipitkät hiukset. Yritän niitä pitkiksi kasvattaa, mutta latvat tahtoo mennä huonoiksi. Rastojakin olen miettinyt, mutta siihenkin tahtoisin pidemmät hiukset, että sais omista.
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #91 : 16. Tammikuuta 2012 klo 22:38 »
  • Tykkää (0)

• Ihanat hiukset Miffyllä!

Itellä ruskeet tosi sekasin olevat melko pitkät hiukset, hiusten harjaaminen on yliarvostettua ;D Rastat haluaisin, ku löytäis vaa jonku joka tekis ;)

hah,missäspäi asustelet? ;)
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Hipisteliä

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • meno menee villiksi, ota slungisti
    « Vastaus #92 : 23. Tammikuuta 2012 klo 20:16 »
  • Tykkää (0)

• Onko muka pitkä letti hyvän näköinen (esim hevareil) ? Olen itse kattellut lettejä jotka yltää yli olkapään ja suoraan sanoen (pahoitteluni, jos luokkasin jotain) rasvaselta mopilta jonka "hiukset" roikkuu alas päin  :-\ Ite diggaan mediumeist jotka on ennemminkin tuuheet kuin pitkät :)
    Kirjattu

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #93 : 24. Tammikuuta 2012 klo 12:08 »
  • Tykkää (0)

• Sehän riippuu ihan letistä :D Pitkä rasvanen letti ei ole hyvännäkönen, pitkä tuuhea ja puhdas letti on. Pikkuveljellä on aivan mieletön tukka, alaselkään saakka ulottuva maailman vahvin ja tuuhein tukka. Sellainen oli minullakin ennen kuin keksin hiustenvärjäyksen...  ::)
    Kirjattu
    Herää ja kukoista, ulkona venaa psykedeelisen kaunis maailma.

peace

• Vieras
    « Vastaus #94 : 24. Tammikuuta 2012 klo 22:48 »

Newbie, täällä kaukaisessa Oulussa ainaki vielä ensi syksyyn asti.. ;D
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #95 : 25. Tammikuuta 2012 klo 00:00 »
  • Tykkää (0)

• ^ ok,oisin vaa voinu tehä sulle ne takut jos oisit tällä suunnalla asunu ^^
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

DrEye

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #96 : 31. Tammikuuta 2012 klo 22:01 »
  • Tykkää (0)

• Hieman yli olkapäiden on nyt hiukset, takut tulee kun on tullakseen.
    Oispa rastat jo nyt päässä, mut ei ne toivomalla ilmesty, oon huomannu ^__^
    Kirjattu

ras_taa

• Vieras
    « Vastaus #97 : 02. Helmikuuta 2012 klo 20:19 »

Mul on tämmöset olkapäitten yli ulottuvat rastat (: valitettavasti ei oo luomut, ku on tehty kampaajal.. :((
    Kirjattu

kevät

• Vieras
    « Vastaus #98 : 02. Helmikuuta 2012 klo 21:47 »

mullakin oli vielä noin vuosi sitten kampaajalla tehdyt mustat pitkät rastat, mut sit kyllästyin ja leikkasin pois.. nyt mennään lyhyellä ja hiusten pidennysten pilaamalla tukalla, joka toivon mukaan tässä pian taas kasvaisi takaisin normaaliin paksuuteensa. yhyy :( mutta onneks hiukset on uusiutuva luonnonvara :) ja opimpahan nyt kantapään kautta jo toiseen kertaan, ettei pidennyksiä kannata ottaa.. jos tällä kertaa vaan menisi ihan oikeasti sinne jakeluun  ;D
    « Viimeksi muokattu: 02. Helmikuuta 2012 klo 21:49 kirjoittanut kevät »
    Kirjattu

millie

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #99 : 07. Helmikuuta 2012 klo 10:53 »
  • Tykkää (0)

• Vielä nuorempana värjäsin ja leikkasin hiuksiani. Nyt viimeisestä kampaajakäynnistä on kolmisen vuotta. Päädyin lopulta siihen tulokseen, että haluan antaa hiusteni olla sellaiset kuin ne ovat, kasvakoot rauhassa. Latvat alkavat kyllä olla aika kamalassa kunnossa, mutta kampaajakäynteihin en halua enää vähiä rahojani kuluttaa, enkä myöskään leikata itse... Luonnollisuus tuntuu omimmalta ratkaisulta, vaikka sitä joskus toivoisi että tukka olisi jonkin muun kuin maantien värinen  :) Takuista haaveilin joskus, mutta en sitten kuitenkaan koskaan uskaltanut toteuttaa ideaa käytännössä.
    Kirjattu
    Life is a journey - it can take you anywhere you choose to go

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #100 : 05. Toukokuuta 2012 klo 23:34 »
  • Tykkää (0)

• mul on ollu takut nyt jotain pari vuotta. oma tukka oli sillo sen verra lyhyt ku takutettii kaveril ni siihen heitettii jatkot samal kertaa. Nyt joku puol vuotta sitte ne kiskottii pois ku niska oli aina nii kipee ku ne paino nii paljo. Oli myös tarve semmoselle henkisen taakan jättämiselle

tuolta ne näyttää nyt. oon availlu ja jakanu noita tosta päält ni siks ne on nii pienii :D
    « Viimeksi muokattu: 13. Toukokuuta 2012 klo 18:30 kirjoittanut luna »
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #101 : 06. Toukokuuta 2012 klo 08:03 »
  • Tykkää (0)

• Ei oo rastoja. Viime vuonna leikkasin lisbeth salander meets adam lamberts meets sinead o connor -puolikaljun. Tällä hetkellä kasvattelen toista puolta vähän pidemmäksi. Sellainen emo-tyyppinen tukka, vaikken kyllä emo olekaan..
    Kirjattu

Dada

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #102 : 06. Toukokuuta 2012 klo 11:09 »
  • Tykkää (0)

• Onko kukaan kokeillut ns feikkirastoja? Sellasia mitkä takutetaan hiusvahan kanssa ja ne saa sitten poijes harjaamalla ja pesemällä?   ??? Itse haluaisin kovasti rastat, mutta jotensakkaan ei uskallus riitä, pelkään että alkaa myöhemmin kaduttamaan.  :-\ Eilen kaupassa käydessäni näin tytön, jolla oli ehkä kauneimmat hiukset mitä oon eläissäni nähny! Tosi pitkät punertavan ruskeet rastat, niissä oli pieniä lettejä ja helmiä siellä täällä ja  ne oli niin ihanat et tuli vähän kateellinen olo. Tosin tyttö oli muutenkin ihan keijunkasvoinen ja pukeutu sammalen vihreeseen ja oo  :sydamia

Itsellänihän on vaan tumman ruskeat lapaluihin ylettyvät hiukset ja jonkunlaista pinkkiä täällä taitaa seassa olla. Nyt tosin tilasin clipsi pidennykset, niin voi sitten halutessa vähän laittautua  :)
    Kirjattu
    Just be yourself. Everybody else is already taken.

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #103 : 06. Toukokuuta 2012 klo 13:49 »
  • Tykkää (0)

• Lyhyt tukka, sivukalju
    väri vaihtelee, nyt kulahtanut sinivioletti

rakastan mun lyhyttä tukkaa kun se on niin helppo
    itse ajelen kaljun ja miehen sisko on kampaaja joka leikkoo sitten muualta
    Kirjattu

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #104 : 09. Toukokuuta 2012 klo 11:55 »
  • Tykkää (0)

• Onko kukaan kokeillut ns feikkirastoja? Sellasia mitkä takutetaan hiusvahan kanssa ja ne saa sitten poijes harjaamalla ja pesemällä?   ??? Itse haluaisin kovasti rastat, mutta jotensakkaan ei uskallus riitä, pelkään että alkaa myöhemmin kaduttamaan.  :-\ Eilen kaupassa käydessäni näin tytön, jolla oli ehkä kauneimmat hiukset mitä oon eläissäni nähny! Tosi pitkät punertavan ruskeet rastat, niissä oli pieniä lettejä ja helmiä siellä täällä ja  ne oli niin ihanat et tuli vähän kateellinen olo. Tosin tyttö oli muutenkin ihan keijunkasvoinen ja pukeutu sammalen vihreeseen ja oo  :sydamia

Itsellänihän on vaan tumman ruskeat lapaluihin ylettyvät hiukset ja jonkunlaista pinkkiä täällä taitaa seassa olla. Nyt tosin tilasin clipsi pidennykset, niin voi sitten halutessa vähän laittautua  :)

Mulla jos on alkanu kyllästyttää tai kaduttamaan rastat oon vaa harjannu ne auki.  ;) Eikä hiukset oo ollu sen kummosemmin huonommassa kunnossa mitä ennen rastojen laittoa ja kun teen parilla seuraavalla pesukerralla nii et laitan hiuksiin paljon hoitoainetta ja kiedon pyyhkeen ympärille ja meen saunaan hetkeks ja pesen ni on ollu täysin kunnossa  ^-^
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-