Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 149

annika

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #2220 : 12. Huhtikuuta 2014 klo 19:47 »

Tänään tajusin kuinka salakavalasti minuun on koko elämäni vaikuttanut se että läheiseni ovat aina mollanneet mua. En ole koskaan missään hyvä yms.
Nyt sain todisteita että olen paljon parempi monessakin asiassa kuin olisin itse uskonut  ;D
Tästä suunta ylöspäin paremmalla itseluottamuksella  :peukku
Kirjattu

gemma

• Vieras
« Vastaus #2221 : 12. Huhtikuuta 2014 klo 20:32 »

:peukku

Se mollaus ja aliarvioiminen on monesti tavallaan vaivihkaista ja jatkuvaa, että alkaa itekin pitää itestäänselvänä, ettei osaa ja on "huono". Pitää sitä totuutena ainakin alitajuisesti. On aina hieno asia, kun löytää oman arvonsa ja uskaltaa luottaa itseensä.  :)
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
« Vastaus #2222 : 13. Huhtikuuta 2014 klo 00:31 »
  • Tykkää (0)

• Tapasin zel:in. :) Oli kivaa. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

zel

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2223 : 14. Huhtikuuta 2014 klo 11:28 »
  • Tykkää (1)

• Hariel, olet mainio!   :sydamia

Tänään mieli on kiitollinen, onpa miun elämässä ihania, rakkaita paljon.  ^-^
    Kirjattu

Dancinginthedark

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2224 : 14. Huhtikuuta 2014 klo 19:16 »
  • Tykkää (1)

• Elämän ensimmäinen tanssitunti. Olen liekeissä, minä osasin! :) Paljon, paljon rakkautta jaettavaksi. Ottakaa kiinni! <3
    Kirjattu
    Dori me interimo

auringonlapsi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2225 : 15. Huhtikuuta 2014 klo 14:19 »
  • Tykkää (0)

• Elämän ensimmäinen tanssitunti. Olen liekeissä, minä osasin! :) Paljon, paljon rakkautta jaettavaksi. Ottakaa kiinni! <3

Millaista tanssia? :) Itseäni kiinnostais kontakti - improvisaatio, mutta jotenkin en vai ole uskaltanut kokeilla vielä :)
    Kirjattu

Dancinginthedark

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2226 : 15. Huhtikuuta 2014 klo 20:59 »
  • Tykkää (0)

• Millaista tanssia? :) Itseäni kiinnostais kontakti - improvisaatio, mutta jotenkin en vai ole uskaltanut kokeilla vielä :)
    Jazzia. :) Oli tosiaan ensimmäinen tanssitunti ikinä, joten tanssitietouskin on aika nollassa. Millaista on improvisaatio tanssina? Onko se vain improvisointia? Jos on niin kuulostaa kivalle! Voisin itsekin kokeilla. :)
    Kirjattu
    Dori me interimo

aurakas

• Vieras
    « Vastaus #2227 : 17. Huhtikuuta 2014 klo 18:42 »

poisto   ;D
    « Viimeksi muokattu: 20. Kesäkuuta 2014 klo 20:07 kirjoittanut aurakas »
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2228 : 18. Huhtikuuta 2014 klo 00:15 »
  • Tykkää (1)

• Tuli käytyä 31 min mantrameditaatiossa + gongirentoutuksessa. Todella toimivaa. :D Täytyi vaan pitää silmiä väliillä auki, ettei mennyt liian intensiiviseksi.

Törmäsin itsekseen istuvaan frendiin eräässä baarissa, ja tuli hänen kanssaan vietettyä ilta. Itselläni ei prosenttijuomia mennyt, hyvä fiilis siitä. :) Varmaan huomenna kiitän tämänpäiväistä itseäni.

Niin ja tosiaan, hyvää pääsiäistä teille. :sydamia
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Pevile

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2229 : 18. Huhtikuuta 2014 klo 02:24 »
  • Tykkää (2)

• Tänään lähti dyykkaus-neitsyys allekirjottaneelta. Porukkamme löysi mm. kasvispullia, säkkikaupalla donitseja, pasteijoita, karjalanpiirakoita, rahkapullia, maitorahkapurkkeja ja eines-salaatteja. Keitettiin dyykkauskahvit ja -teet. Puhuttiin sitä itseään tänne pikkutunneille saakka.

Tuntuu kyllä mahtavalta, että on löytänyt näin samanhenkisiä kavereita. Ja saada vielä asustella saman katon alla tällä jengillä. Parasta!
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2230 : 18. Huhtikuuta 2014 klo 19:18 »
  • Tykkää (2)

• Pevile, aijai! Aika makoisalta kuulostaa. :) Ja kuten sanoit, aivan huippua, että olette noin samanhenkisestä seuraa löytäneet!

Itselläni tuntuu, että pitkän henkisen kasvun seisahtuneisuuden jälkeen, olisin pääsemässä hiljalleen eteenpäin. Tällä hetkellä oikeastaan harmittaa, ettei tätä ennen ole tajunnut panostaa enempää henkiseen kasvuun. Mutta toisaalta olen iloinen, sillä tiedän tämän harmistuksen vain kertovan siitä, että ymmärrän nyt selkeämmin mikä on tärkeää ja mikä ei. Mitä suurempi harmistus menneestä, sitä selkeämpi suunta tässä hetkessä.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2231 : 18. Huhtikuuta 2014 klo 21:37 »
  • Tykkää (1)

• Aurakas, ehkä ne kaksi maailmaa voi yhdistää? :)

Konna

• Vieras
    « Vastaus #2232 : 18. Huhtikuuta 2014 klo 22:08 »

VK ja aurakas: ihan kuin lukisin omasta elämästäni! Taidetaan liikkua aika samoissa sfääreissä...

Olen itsekin paljon miettinyt tuota heittelehtimistä "maan ja taivaan" välillä. Tuli juuri mieleeni, että ehkä se on vain tapa oppia ottamaan koko elämän skaala haltuun. Yhteys siihen johonkin lienee elämän tärkein asia, muttei maailmaakaan kannata täysin unohtaa. Kasvikin tarvitsee juuret - pelkällä kauniilla kukalla se ei pärjää.  ::) Ehkäpä heittelehtiminen laantuu, kun jonkinlainen balanssi löytyy. Sitä odotellessa...  :D

VK:n tavoin olen taas itsekin palailemassa oleellisen äärelle oltuani jonkin aikaa vähän pihalla... :sydamia

Kirjattu

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2233 : 18. Huhtikuuta 2014 klo 22:50 »
  • Tykkää (0)

• Yhtenä hetkenä haluan vaan omistaa koko elämäni sille jollekin, sulautua tiettyyn eteerisyyteen ja olla ihan hoosiannaa koko nainen, seuraavana hetkenä maailmassa kiinnostavinta on kaikenmaailman rilluttelu, egoilu ja suhdepelit, eikä sisäinen elämä kiinnosta vadelman vertaa.
    No jos silleen karusti lattoo asiat pöytään niin saat valita mistä sun kärsimys tullee - siitä että perseilet ympäriinsä vai siitä että jäät paitsi perseilystä.

Jos "se jokin", tai sen löytäminen tai selvittäminen mitä se ees on, kiinnostaa, niin musta tuntuu että voisit koittaa selvitellä sun suhdetta niihin potentiaalisiin "joihinkin" ja kattoa mitä käy - tietyillä asioilla tuntuu olevan luontona luisua pyhiksi. Jos selkäranka meinaa sitten pettää niin koita vaikka rukoilla ja/tai/eli mietiskellä: Parhaassa tapauksessa muistat että niin tosiaan, pyhille asioillehan uhrataan muita asioita. Ja samaten jos tunnet että oot selkeästi löytänyt jotain pyhää sun maailmasta, niin voit kärsimyksen hetkinä miettiä että ootko laiminlyönyt sitä palvomistyötä mikä sun osaksi on jaettu...

Puolueellisesti toivotan lykkyä tykö vaan jos päätät omistautua hengellisemmälle kasvulle. Muussa tapauksessa en koska sellaset liihottelijahipit tympäsee mua. Sitäpaitsi sussa on oikeasti mun mielestä potentiaalia silleen aidosti viisaaksi ihmiseksi.
    « Viimeksi muokattu: 18. Huhtikuuta 2014 klo 22:57 kirjoittanut Erakkorapu »
    Kirjattu

laventelituuli

• Vieras
    « Vastaus #2234 : 19. Huhtikuuta 2014 klo 07:42 »

Usvainen aamu on noussut lähiön ylle ja tunkeutuu asvalttitien halkeamiin kyltymättömänä ja ahneena. Sillä on huonoja uutisia idästä. Luin muutamia viestejä henkisestä kasvusta, tuntemattomia te olette minulle. En minä tiedä mitä te tarkoitatte. Henkisesti minä olen kutistunut yhdeksi näistä vähäisimmistä. Se on ollut minulle raskas kokemus, mutta tällaisena muistan itseni lapsuudestani.
    Kirjattu