Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 80

Aura

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1185 : 11. Lokakuuta 2012 klo 04:41 »
  • Tykkää (0)

• Itse en edes uskalla lainata kenellekään rahaa. Cx

No kysehän nyt oli niinkin "suuresta" summasta kuin 20€. Mä en siitä konkurssiin mene, mutta ärsyttää aikuisen ihmisen käytös ja tapojen puute. Ei vastaa sähköpostiin - en ole soittanut, et vastaisko puhelimeen sitten - tuskin.

Mulle kyl antoi palautetta et "tää asia ois voitu hoitaa asiallisesti ja aikuismaisesti" kun häntä huomautin maksamattomuudesta - tästä päättelen et ei ole aikomustakaan maksaa.

Mutta kunhan tässä kerkiän, niin ilmestyn ko. henkilön oven taakse ja silloin voikin olla ettei paljon neitiä naurata   ;)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1186 : 11. Lokakuuta 2012 klo 12:59 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen väsynyt, pettynyt, surullinen...
    Toivottavasti nää murheet menee tästä ohi. Mä niin toivoisin, että saisin positivista palautetta töissä ja muuallakin, kun tuntuu siltä, ettei osaa eikä jaksa mitään.
    Voisin kirjoittaa piiiiitkän avautumisen, mutta parempi kun en. Kai sitä toivoa vielä sentään omassa mielessä on. :)

Se on tosi ikävää, kun ei saa ikinä mitään positiivista palautetta. Itse en sen takia uskalla edes odottaa ihmisiltä mitään positiivista, etten pettyisi ja masentuisi liikaa, sillä minulla on tapanani ottaa liikaa nokkiini, jos minua kohtaan tulee jotain negatiivista arvostelua. Yritän vain ajatella "Ei sillä ole mitään väliä...".  :-\

No kysehän nyt oli niinkin "suuresta" summasta kuin 20€. Mä en siitä konkurssiin mene, mutta ärsyttää aikuisen ihmisen käytös ja tapojen puute. Ei vastaa sähköpostiin - en ole soittanut, et vastaisko puhelimeen sitten - tuskin.

Mulle kyl antoi palautetta et "tää asia ois voitu hoitaa asiallisesti ja aikuismaisesti" kun häntä huomautin maksamattomuudesta - tästä päättelen et ei ole aikomustakaan maksaa.

Mutta kunhan tässä kerkiän, niin ilmestyn ko. henkilön oven taakse ja silloin voikin olla ettei paljon neitiä naurata   ;)

No kyllä luulisi vastuullisen aikuisen ihmisen osaavan palauttaa lainansa. :)
    Olen kuullut paljon tällaisia tarinoita ihmisistä, jotka eivät vain palauta lainojaan ja ovat kaikille velkaa. Sellainen kyllä huomaa ehkä vielä jonakin päivänä, ettei saa lainaa enää keneltäkään.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1187 : 17. Lokakuuta 2012 klo 14:44 »

Onneksi olkoon Pilke!
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1188 : 28. Lokakuuta 2012 klo 14:15 »

Hippifoorumi toimii sitten näemmä ensimmäistä kertaa kymmeneen päivään. Menin tässä välissä luomaan lopultakin sen uuden erilaisen foorumin, jonka osoite on tämmöinen:

http://www.foorumi.info/maailmanparantajat

Kyseessä on siis "maailmanparantajien" foorumi. Siellä ei vielä ole juuri keskustelua ja vain kolme rekisteröitynyttä, mutta uusia maailmanparannushenkisiä keskustelijoita otetaan mieluusti vastaan. Uusia keskusteluketjuja saa aloittaa ja entisiin saa heittää kommentteja. Tervetuloa!

Kirjoitan tätä Södra Vallgrundissa, Vaasan saaristossa. Vieressä liplatteleva meri ja auringonhehkuinen sinitaivas näyttävät välillä hämäävän kesäisiltä, ja aurinkokin lämmittää, samalla kun maassa on pari senttiä lunta. Hämmentävä yhdistelmä. Valohoitoa on onneksi saanut reippaasti viikkokausien harmaan ja sateisen synkkyyden jälkeen. Nannaa.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #1189 : 28. Lokakuuta 2012 klo 15:11 »
  • Tykkää (0)

• ^ Jep, kävipä tuuri! Olin kymmenen päivää poissa, ja juuri silloin foorumi kosahti. :) Onnea ja menestystä uudelle foorumille CF!

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1190 : 28. Lokakuuta 2012 klo 15:17 »
  • Tykkää (0)

• Mä jo luulin et oon saanu bannit tänne kun en päässyt sivuille, mutta ei sit kummiskaan   ;D
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

annika

• Vieras
    « Vastaus #1191 : 28. Lokakuuta 2012 klo 15:28 »

juu, kyllä on tullu ihmeteltyä, jotta miksei pääse foorumin sivuille  :o
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1192 : 28. Lokakuuta 2012 klo 16:15 »
  • Tykkää (0)

• Ja hippifoorumi toimii jälleen!  :sydamia
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1193 : 29. Lokakuuta 2012 klo 21:39 »
  • Tykkää (0)

• Vihdoin hippifoorumi toiminnassa <3
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1194 : 30. Lokakuuta 2012 klo 22:22 »
  • Tykkää (0)

• Siivoamassa exsän sotkeamaa kämppää... Kamala mikä siivo! Ja huomenna eikun uudestaan..
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1195 : 31. Lokakuuta 2012 klo 20:31 »
  • Tykkää (0)

• Se hipaisee jo sormenpäitä oi tuo uuden (hieman pelottavan jännittävä) elämän alku!
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1196 : 03. Marraskuuta 2012 klo 22:04 »
  • Tykkää (0)

• Taas kerran huomasin miksei kannata juoda itseään humalaan... eilisen typeryyksistä maksettiin tänään. Taidan kyllä toistaiseksi jättää ryypiskelyt sikseen, sen verran typerää.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #1197 : 04. Marraskuuta 2012 klo 19:28 »
  • Tykkää (0)

• Miksi huolehtia asioista tai potea huonoa itsetuntoa siitä mihin ei pysty? Eikö sillä tavoin tule onnettomaksi?

Asioita voi katsoa niin kuin ne ovat, ja nauttia siitä.

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1198 : 05. Marraskuuta 2012 klo 14:27 »
  • Tykkää (0)

• ^^ Hm, jäin miettimään oliko tuo harmittelemasi typeryys alkomaholimyrkytyksen tuomaa fyysistä pahoinvointia vai jotain morkkiksen tapaista? Jotkut sössii oikeastikin humaluuspäissään, toisilta viuna kuppaa serotoniinit niin pahasti ettei tarvi oikeastaan ees paljon kämmäillä kun seuraava päivänä sellainen olo, että mokaillu erittäinkin pahasti. Muutaman päivän kun ottaa rennosti, nauttii paljon tummaa suklaata, ibuprofeiinia, teetä eikä hakkaa itseään enempää henkisesti niin voi olla ettei se mokailukaan tunnu niin pahalta enää. Aika usein voi myös koettaa korjata mokiaan, pyytää anteeksi tms, tietty riippuen siitä mitä on tapahtunut.

Mut joo, ryyppäämättömyys, no se ei oo kyl yhtään huono ajatus  :D
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1199 : 05. Marraskuuta 2012 klo 14:34 »

Muutaman päivän kun ottaa rennosti, nauttii paljon tummaa suklaata, ibuprofeiinia, teetä eikä hakkaa itseään enempää henkisesti niin voi olla ettei se mokailukaan tunnu niin pahalta enää.

Entäs jos on niin huonokuntoinen massu, että ibuprofeeni vain sekoittaa sen perinpohjin ja tummakin suklaa saattaa joskus tuntua suolistossa epämiellyttävältä mömmöltä? Yksi sellainen ilmoittautuu täällä. Ibuprofeenin sivuvaikutuksista en tiedä, mutta massun paremmin kestämä parasetamoli lienee alkoholin jälkivaikutukseen yhdistettynä yhtä kuin kasvanut riski maksalle.

Muistuttaisin näin suomalaisessa asiayhteydessä, että alkoholia voi käyttää muutenkin kuin ryyppäämällä. Minusta on monesti kiva juoda puoli pulloa tai pullollinenkin valkkaria, kunhan ei pidä kiirettä. Viime perjantaina sen sijaan tuli juoduksi laskelmieni mukaan 1,03 litraa valkkaria ja puolitoista lasia sangriaa päälle. Ei siis ihme, että palauttelemista taas vaihteeksi riitti. ??? :)
    Kirjattu