Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 81

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1200 : 05. Marraskuuta 2012 klo 16:32 »
  • Tykkää (0)

• Mulla alkoholin suhteen se huono juttu että olen erityisen perso väkeville. Vodka, tequila, jallu, rommi ja viskit maistuu. Ja kun niitä alkaa juoda, niin katoaa itsekontrolli täysin ja sitten tulee juotua ihan liikaa. Ja kännissä olen vain tyhmä; en osaa puhua ja käytös on täysin järjetöntä enkä pysy pystyssä.

Voisinkin nyt aloittaa "kuivan" kauden, niin menisi kaikki paremmin. Kun yhden illan ryypiskely tarkoittaa aina sitä että koko seuraava päivä kuluu krapulassa eikä saa mitään aikaiseksi.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1201 : 05. Marraskuuta 2012 klo 20:11 »
  • Tykkää (0)

• Jaaha kun viikonloppuna tuo Kokoomusnuorten Schubak oli halukas poistamaan lapsilisät niin tänään tällästä : http://aleksitolvanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/123512-lapsilisat-ja-kaikki-muukin-sosiaaliturva-poistettava :Mitähän nämä kermaperseet seuraavana keksivät ? Niinhän se on, että sitä saa mitä tilaa, vai kuin. Tälläsen puolueen sitten äänestimme vaaleissa suurimmaksi puolueeksi...Okei, oli vähän kärjistetysti sanottu, mutta ymmärtänette pointin ?
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1202 : 05. Marraskuuta 2012 klo 21:13 »
  • Tykkää (0)

• Jaaha kun viikonloppuna tuo Kokoomusnuorten Schubak oli halukas poistamaan lapsilisät niin tänään tällästä : http://aleksitolvanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/123512-lapsilisat-ja-kaikki-muukin-sosiaaliturva-poistettava :Mitähän nämä kermaperseet seuraavana keksivät ? Niinhän se on, että sitä saa mitä tilaa, vai kuin. Tälläsen puolueen sitten äänestimme vaaleissa suurimmaksi puolueeksi...Okei, oli vähän kärjistetysti sanottu, mutta ymmärtänette pointin ?

Schubakin möläytys oli jotain aivan uskomatonta. Periaatteessahan hän ehdoitti rodunjalostusta.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1203 : 05. Marraskuuta 2012 klo 22:28 »

^^ Itse olen tiennyt koko ajan, mistä on pienet (Schubak, Tolvanen) ja vähän isommatkin (Katainen, Niinistö) oikeistolaiset tehty, enkä siksi kannata, paitsi itse kokoomusta, myöskään sen kanssa yhteistyötä tekeviä poliittisia ryhmiä. En pysty enkä halua pystyä ajattelemaan "poliitikot ne vain on sellaisia, haluaa valtaa ja julkisuutta", vaan mielestäni politiikassa on 1) häikäilemättömiä paskiaisia, 2) liian sopeutuvaa kompromissihakuista väkeä, joka ei suostu käsittämään kuinka äärimmäisen näkemyksen kanssa tekee diilejä ja 3) niitä jotka oikeasti tähtäävät parempaan (tasa-arvoiseen, rauhanomaiseen, ekologiseen jne) yhteiskuntaan. Viimemainitut ovat tällä hetkellä ihan poljetussa asemassa, täysin ilman valtaa ja usein jopa sananvaltaa, samalla kun toiset ryhmät ja niiden kannattajat uskottelevat heidänkin olevan oikeasti yhtä lailla korruptoituneita tai korruptoitavissa. Tähän niputtaisin myös heidät, jotka väittävät että on parempi kokonaan poliittisesta vaikuttamisesta.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1204 : 05. Marraskuuta 2012 klo 23:58 »
  • Tykkää (0)

• ^^ Itse olen tiennyt koko ajan, mistä on pienet (Schubak, Tolvanen) ja vähän isommatkin (Katainen, Niinistö) oikeistolaiset tehty, enkä siksi kannata, paitsi itse kokoomusta, myöskään sen kanssa yhteistyötä tekeviä poliittisia ryhmiä. En pysty enkä halua pystyä ajattelemaan "poliitikot ne vain on sellaisia, haluaa valtaa ja julkisuutta", vaan mielestäni politiikassa on 1) häikäilemättömiä paskiaisia, 2) liian sopeutuvaa kompromissihakuista väkeä, joka ei suostu käsittämään kuinka äärimmäisen näkemyksen kanssa tekee diilejä ja 3) niitä jotka oikeasti tähtäävät parempaan (tasa-arvoiseen, rauhanomaiseen, ekologiseen jne) yhteiskuntaan. Viimemainitut ovat tällä hetkellä ihan poljetussa asemassa, täysin ilman valtaa ja usein jopa sananvaltaa, samalla kun toiset ryhmät ja niiden kannattajat uskottelevat heidänkin olevan oikeasti yhtä lailla korruptoituneita tai korruptoitavissa. Tähän niputtaisin myös heidät, jotka väittävät että on parempi kokonaan poliittisesta vaikuttamisesta.

Todella hyvin sanottu, aika lailla samaa mieltä olen itsekin.

Itse haluaisin saada jotain muutosta aikaan, mutta tiedän ettei politiikka ole minua varten. On todella typerää että miltei ainoa tapa vaikuttaa täällä Suomessa on politiikka ja äänestäminen. Suomesta puuttuu oikeastaan kokonaan kunnollinen ruohonjuuritason kansalaisaktivismi. Joitakin järjestöjä ja tapahtumia on, mutta nekin ovat usein melko marginaalisia yhden asian liikkeitä.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1205 : 06. Marraskuuta 2012 klo 10:18 »
  • Tykkää (0)

• Hapan ja ressaantunut aamu. Väsymystä, mahdottomalta vaikuttavaa työpinoa. Kunnes tajusin että siellähän on :sydamia Lumimyrsky  :sydamia

Hoidin ne aivan välttämättömimmät ja kipitin koira seuranani pelloille. Märkää ja kylmää kieppui kasvoille, pyöri, piiskasi ja minä vain olin.
    ...Työpino ällöjä asioita, no eihän se mihinkään kadonnut, se ei vain enää purista  ^-^
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1206 : 09. Marraskuuta 2012 klo 23:54 »
  • Tykkää (0)

• Taas kastui kengät kun tallustelin kotiin. Kuitenkin pimeässä ja syystuulen riepotellessa kaupunkikin oli aika kaunis tänä iltana. Nyt teemuki ja kirja seurana, ihanuutta. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

annika

• Vieras
    « Vastaus #1207 : 10. Marraskuuta 2012 klo 10:12 »

tänään olisi vuorossa käsityömarkkinat....
    mielenkiinnolla oottelen mitä aarteita ja vinkkejä sieltä löytyykään  ::)

Sitten jatkuu myös The Lord of the Rings thrilogian katselu....
    ja ehkä myöhemmin mukava metsälenkki  :sydamia
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1208 : 10. Marraskuuta 2012 klo 15:48 »
  • Tykkää (0)

• Tänään juon teetä ja pyörittelen vinyyleitä. Rento vkl <3
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #1209 : 10. Marraskuuta 2012 klo 20:03 »
  • Tykkää (0)

• Tee on kyllä ihanuutta ^

Tänään tein lampun.
    Entinen kaunis lyhtyni,johto,led-lamppu.
    Join liikaa kahvia joten kädet tärisivät puoli päivää.
    Kumpikin sisko on käymässä ja on pimeää, se rauhoittaa.

Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

annika

• Vieras
    « Vastaus #1210 : 11. Marraskuuta 2012 klo 08:35 »

tänään ajattelin jatkaa kukka amppeleiden tekoa. Siinä olisi sitten oivia lahjoja vaikka jollekin antaa
    Kirjattu

2tails

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1211 : 11. Marraskuuta 2012 klo 11:10 »
  • Tykkää (0)

• Pojan kanssa juhlitaan isänpäivää paratiisissa.
    Kirjattu
    tr-tr-tr

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1212 : 11. Marraskuuta 2012 klo 12:03 »
  • Tykkää (0)

• Selkäkipua heti aamusta podeten... : < Soitin isälle, onneksi edes hänelle sain suupielet nousemaan. :)
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1213 : 11. Marraskuuta 2012 klo 13:35 »
  • Tykkää (0)

• Elämäni ensimmäinen isätön isänpäivä. Ei tän pitäny ottaa ollenkaan näin koville :'(

Onneksi mies ja lapset. Kakkua syöty ja nyt voinenkin sit viettää loppupäivän hiljaa kynttilöitä tehden.
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1214 : 11. Marraskuuta 2012 klo 14:54 »
  • Tykkää (0)

• Elämäni ensimmäinen isätön isänpäivä. Ei tän pitäny ottaa ollenkaan näin koville :'(

Totta kai se ottaa koville. Mutta muista että rakkaat haluaa meidän muistelevan niitä onnellisiä hetkiä yhdessä. Pitää päästää irti pahasta olosta ja antaa suupielien nousta hymyyn kun miettii kaikkia jaettuja isänpäivä, kaikkia niitä hyviä hetkiä.

Tänään, oh, imuroida pitäisi ja opiskella. Mutta sitten ajattelin käydä leffassa kaverin kanssa myös. Rakastan meidän sunnuntaiden leffailtoja ja kaakaokupillisia sen jälkeen. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”